Gelukkig, we zijn het daar over eens!
Paul vind ik enkel en alleen leuk in dit stukje
Die streaker was z’n tijd ook ver vooruit haha
Gelukkig, we zijn het daar over eens!
Paul vind ik enkel en alleen leuk in dit stukje
Die streaker was z’n tijd ook ver vooruit haha
Shanghai is zo extra. Love it!
Op het eerste festival dat doorging in Nederland (Verknipt)
Favo Doe Maar nummer
0 stemmers
Macho.
Die is ook goeeed maar ik probeerde de meest bekende te filteren en ik had geen zin meer om verdere opties over te typen haha
Goeie tekst ook, zoals bijna alle liedjes
Mijn ex-gereformeerde tere zieltje kan alleen de tekst van Heroïne minder waarderen.
Hahaha, ik heb ooit een heel christelijk vriendje gehad die door mij Doe Maar ook leuk vond tot hij dat nummer hoorde
Is dat nieuw? Kunnen ze lekker nog meer gegevens binnen harken natuurlijk
‘Tijd genoeg’ is denk ik toch wel mijn favoriet. Edit: en ‘alles gaat voorbij’ verdient ook wel een vermelding.
dansen met alice
Ja de tekst is natuurlijk problematisch tot de maks
Ik kan echt niet kiezen haha, Liever dan lief vind ik ook heel leuk
Man ik heb echt alle goede in die poll vergeten te zetten
Van welke winkelketen zou jij wel merch willen dragen? Dus met het logo heel groot op je kleding (en nee je krijgt er niet voor betaald)
0 stemmers
Ik heb het ook sinds 2 weken opeens. Nah echt bye bye. Voor je het weet zit je vast aan YT Premium
Ja daar zijn ook al echt maanden van die brutale pop-ups voor idd. Je zou denken dat er genoeg centen binnenstromen bij YouTube.
Ik ben nu echt wel eens benieuwd hoe het hier onder de leden is verdeeld. Ik werk ook minder als mijn man, maar ik heb op het einde van de maand evenveel over als hij ( hij stort meer als mij op onze gezamenlijke rekening ). We hebben gezamenlijk spaargeld en apart spaargeld. Huis is van ons beiden etc. Huishouden etc is ook eerlijk verdeeld.
Is dit bij jou ongeveer hetzelfde ?
0 stemmers
Ik wil dit weten omdat ik dit echt bij al mijn bevriende koppels zo zie…
Ik had dat twee maanden geleden ook, maar nooit gedaan en toen hield het na een paar dagen op en kon ik gewoon weer alles zien.
Wij werken allebei full time en verdienen ongeveer evenveel. Onze gemeenschappelijke bijdragen zijn ongeveer gelijk, en zelfs ons spaargeld loopt ongeveer gelijk. Vroeger, in het pre-kindertijdperk, verdiende ik meer dan mijn vriend, maar droegen we procentueel evenveel bij aan de huur.
Mijn vriend wil in het komende jaar wel een dag minder gaan werken. Ik wil graag mijn huidige job blijven uitoefenen en daar is deeltijds werken moeilijk. Ik werk wel in een vrij mannelijke sector, en heb weinig voorbeelden die bvb ouderschapsverlof opnemen. Daar schort dus ook iets.