Sfinks festival is ook superleuk met kinderen! (Voor alle leeftijden wel)
Maakten jullie vroeger op school elk jaar een kerststukje?
- Ja
- Dat deden we wel maar niet elk jaar
- Nee nooit
0 stemmers
Kwam vooral neer op met je vingers in het oase prikken hahah
Ik heb ergens gewerkt waar oase verkocht werd en werkelijk geen een pak was intact. Mensen moesten daar altijd in prikken haha
Ja en tijdens het kerstontbijt mocht je dan een waxinelichtje aansteken. Resulteerde er altijd in dat mijn kerststukje of het kaarsje werd afgepakt omdat ik het in de fik probeerde te zetten
Mijn kerststukje was elk jaar weer een bij elkaar geraapt zooitje. Moesten zelf de decoratie meenemen en gebruikte elk jaar hetzelfde wat er steeds lelijker uitzag haha. Vond het ook niks aan.
Ik mis het uitgaan en festivals echt door alle eerdere berichten
Mis jij het uitgaan/festivals?
- Ja
- Nee
- N.v.t ging toch al nooit
0 stemmers
Ieperfest was ik op mn 16e
Omg ik was in 2009 ook voor het eerst. Daarna nog twee keer geweest.
Lowlands heeft altijd stromend water gehad, echt fantastisch.
Edit: de 15 jaar dat ik ben geweest dan. Misschien ooit wel dixiâs
Haha heerlijk al die festivalherinneringen. Dat mijn ouders mij op mijn zestiende naar Dynamo Open Air lieten gaan met een groep blowende metalheads is achteraf ongelooflijk maar gelukkig is het allemaal goedgekomen. Ik heb op de eerste dag de helft van mijn geld uitgegeven aan een lelijke vleermuisring en had daarna nauwelijks nog geld voor eten (superhandig met al dat blowen) maar het was wel een belevenis. Toen ik thuiskwam dacht mân zusje dat ik heel bruin was geworden maar ik was gewoon vies
Een jaar later ging ik met mân oudere nicht en haar vrienden naar Werchter, dat ging er een stuk beschaafder aan toe. Helaas was er toen wel een soort apocalyptische stortvloed waardoor onze tent vol water liep maar dat vond ik toen niet zoân punt en ik ben gewoon gaan slapen (?!).
Met uitgaan moest ik de eerste twee keer om half twee thuis zijn, maar daarna mocht ik blijven tot de rest naar huis ging zodat ik niet alleen hoefde te fietsen. Ik moest me ook altijd even afmelden als ik thuiskwam maar dan lagen mijn ouders wel gewoon lekker te snurken.
Achteraf hebben mijn ouders mij en mijn zusje echt heel vrij gelaten. Ze zeggen nu altijd âwe hebben verstandige kinderenâ en misschien dachten ze dat toen ook al wel, maar soms waren we echt iets minder verstandig
Ik ben alleen naar Pinkpop geweest en had daarbij ook juist het idee dat het er daar wel redelijk rustig aan toe ging. Vooral overdag zijn er ook gezinnen en veel ouderen.
Vond het heel wat chiller en minder heftig dan bijvoorbeeld uitgaan in de stad.
En drugs gebruiken
Hahaha van een pinkje?
Eerste halfje op een festival altijd op de dixi
Wat is kutter
- Mensen die een paar keer per week dezelfde soort dagboek post posten
- Humblebrags
0 stemmers
Denk jij dat de wereld er ooit (vrijwel) helemaal op deze manier uit gaat zien? In deze stijl? 3d geprint, alles technologisch.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hoeveel uur schermtijd heb je per dag in je vrije tijd (dus niet achter je computer op werk) (is inclusief laptop en tv!)
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Meer dan 10
0 stemmers
Ik ben zo benieuwd naar deze brug. Qua straatbeeld past het helemaal niet in de omgeving. En ik vraag me ook af of ik er overheen durf haha vind het toch een beetje onwerkelijk ofzo dat een brug geprint is??
Het forum is bedoeld voor discussies en gesprekken met elkaar. Het is niet bedoeld als (publiek) dagboek.
https://www.forumfeminarum.nl/tos
Voor zover ik weet, zijn humblebrags wel toegestaan.