Ik vond Pinkpop wel heel anders ook dan Lowlands. Beide wel veel drugs naar mijn indruk maar wel hele andere doelgroep. Pinkpop voelde de sfeer iets veiliger ofzo?
Werchter is echt de belgische Pinkpop vgm. Ik vind Belgische festivals echt zoveel chiller (Ieperfest ), alleen heb wel 't idee dat Belgen meer zuipen en dan irritant gaan doen
nee dat gebeurt nog steeds (helaas), ik heb er nooit de humor van ingezien. Throwback naar die keer dat we een schoolfeest hadden (met drank),de jongens eerst âOEERREEEEUHâ riepen en dan plots collectief de naam van 1 meisje. My god
@Xiomara ieperfest is wel een atypisch festival maar dat weet je wss zelf ook haha. Wel heel fijn dat ze zo inzetten op vegan en duurzaamheid!
Ja ik heb het ook maar 1x zo geweten, anders is het idd random oeereeuh roepen op straat na het uitgaan enzo. Allez toch in âmijn tijdâ alleszins haha, 5 jaar geleden
Ik vond werchter heel erg dezelfde vibes hebben als Pinkpop. Pukkelpop toch wel anders, ook net wat ander type volk wat daar op af komt en zeker in de avonden andere muziek en artiesten. Maar desalniettemin heel tof!
Ja helemaal mee eens. Inmiddels 16 jaar terug, maar ik ging op mân 15e en 16e het hele weekend naar Pinkpop met vrienden. Ik vond het geweldig juist omdat ik het een superfijne, gezellige en prettige omgeving vond. Ondanks dronken mensen. Iedereen was gewoon een beetje met zân eigen groepje bezig en niet zozeer met anderen. Misschien wel verschil of je als 2 15-jarige meisjes gaat of met een groep met meiden en jongens natuurlijk. Maar ik voelde me daar als 15-jarige echt veel prettiger dan in de stad met uitgaan.
Overigens wel grappig, want mân moeder vond 15 ook eigenlijk te jong maar zei toen âalleen als de rest ook magâ, er vanuit gaande dat die andere ouders echt hun kind niet zouden laten gaan. Maar die vonden het dus prima dus toen kon ze geen nee meer zeggen
Ik vind Werchter juist heel anders qua sfeer dan Pinkpop! Pinkpop juist wel meer voor tieners en gezinnen etc en Werchter toch wat alternatiever en meer internationale sfeer ofzo. Zou naar beide iig mân denkbeeldige 15-jarige kind geen heel weekend sturen. 1 dag zou nog wel mogen denk ik.
Sfinks festival is ook superleuk met kinderen! (Voor alle leeftijden wel)
Maakten jullie vroeger op school elk jaar een kerststukje?
- Ja
- Dat deden we wel maar niet elk jaar
- Nee nooit
0 stemmers
Kwam vooral neer op met je vingers in het oase prikken hahah
Ik heb ergens gewerkt waar oase verkocht werd en werkelijk geen een pak was intact. Mensen moesten daar altijd in prikken haha
Ja en tijdens het kerstontbijt mocht je dan een waxinelichtje aansteken. Resulteerde er altijd in dat mijn kerststukje of het kaarsje werd afgepakt omdat ik het in de fik probeerde te zetten
Mijn kerststukje was elk jaar weer een bij elkaar geraapt zooitje. Moesten zelf de decoratie meenemen en gebruikte elk jaar hetzelfde wat er steeds lelijker uitzag haha. Vond het ook niks aan.
Ik mis het uitgaan en festivals echt door alle eerdere berichten
Mis jij het uitgaan/festivals?
- Ja
- Nee
- N.v.t ging toch al nooit
0 stemmers
Ieperfest was ik op mn 16e
Omg ik was in 2009 ook voor het eerst. Daarna nog twee keer geweest.
Lowlands heeft altijd stromend water gehad, echt fantastisch.
Edit: de 15 jaar dat ik ben geweest dan. Misschien ooit wel dixiâs
Haha heerlijk al die festivalherinneringen. Dat mijn ouders mij op mijn zestiende naar Dynamo Open Air lieten gaan met een groep blowende metalheads is achteraf ongelooflijk maar gelukkig is het allemaal goedgekomen. Ik heb op de eerste dag de helft van mijn geld uitgegeven aan een lelijke vleermuisring en had daarna nauwelijks nog geld voor eten (superhandig met al dat blowen) maar het was wel een belevenis. Toen ik thuiskwam dacht mân zusje dat ik heel bruin was geworden maar ik was gewoon vies
Een jaar later ging ik met mân oudere nicht en haar vrienden naar Werchter, dat ging er een stuk beschaafder aan toe. Helaas was er toen wel een soort apocalyptische stortvloed waardoor onze tent vol water liep maar dat vond ik toen niet zoân punt en ik ben gewoon gaan slapen (?!).
Met uitgaan moest ik de eerste twee keer om half twee thuis zijn, maar daarna mocht ik blijven tot de rest naar huis ging zodat ik niet alleen hoefde te fietsen. Ik moest me ook altijd even afmelden als ik thuiskwam maar dan lagen mijn ouders wel gewoon lekker te snurken.
Achteraf hebben mijn ouders mij en mijn zusje echt heel vrij gelaten. Ze zeggen nu altijd âwe hebben verstandige kinderenâ en misschien dachten ze dat toen ook al wel, maar soms waren we echt iets minder verstandig
Ik ben alleen naar Pinkpop geweest en had daarbij ook juist het idee dat het er daar wel redelijk rustig aan toe ging. Vooral overdag zijn er ook gezinnen en veel ouderen.
Vond het heel wat chiller en minder heftig dan bijvoorbeeld uitgaan in de stad.
En drugs gebruiken