Hahaha van een pinkje?
Eerste halfje op een festival altijd op de dixi
Wat is kutter
- Mensen die een paar keer per week dezelfde soort dagboek post posten
- Humblebrags
0 stemmers
Denk jij dat de wereld er ooit (vrijwel) helemaal op deze manier uit gaat zien? In deze stijl? 3d geprint, alles technologisch.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Hoeveel uur schermtijd heb je per dag in je vrije tijd (dus niet achter je computer op werk) (is inclusief laptop en tv!)
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Meer dan 10
0 stemmers
Ik ben zo benieuwd naar deze brug. Qua straatbeeld past het helemaal niet in de omgeving. En ik vraag me ook af of ik er overheen durf haha vind het toch een beetje onwerkelijk ofzo dat een brug geprint is??
Het forum is bedoeld voor discussies en gesprekken met elkaar. Het is niet bedoeld als (publiek) dagboek.
https://www.forumfeminarum.nl/tos
Voor zover ik weet, zijn humblebrags wel toegestaan.
Flashbacks naar Sziget waar een dixie overstroomd was en de inhoud als een soort miniriviertje naar de uitgang van de dixie area stroomdeš¤®
Gewoon via de website. Dus geen digitaal abonnement of app maar ik bezoek de sites gewoon.
Apps, Social media en nieuws op de radio
Ooit durian gegeten?
- Nee wil ik ook niet
- Nee maar ben wel nieuwsgierig
- Ja wel prima te eten
- Ja maar smerig
0 stemmers
En stonk het zo erg als dat over durian gezegd wordt?
Ja gekocht op een marktje in Thailand en toen we het op een bankje wilden opeten zag ik al een paar oude Thaise vrouwtjes geamuseerd lachen en kijken. Ik vond het heeeeel smerig. Maar we hebben die vrouwtjes wel een leuk moment bezorgd want grappig dat ze het vonden.
Ja het stinkt echt gigantisch zodra je hem opensnijdt. Ik vond daarom de smaak ook niet lekker, omdat die geur zo overheersend is.
Ik blijf niet bewust op de hoogte maar zie vooral dingen voorbij komen op instagram of het weekblad of metro krantje dat ik soms lees
omg ik was daar! Maar blijkbaar nog bleu-er want ik ben 2x naar dour geweest (2004 en 2005) maar heb niks gemerkt van alle drugs? Zo naief hahaha
Wat voor een bed heb jij?
- Eenpersoons
- Tweepersoons
- Met hoofdbord
- Zonder hoofdbord
- Stapelbed
- Hemelbed
- Waterbed
- Spijkerbed
- Met lades
- Zonder lades
- Geen bed
0 stemmers
Een twijfelaar
Niet. Als in, ik check het niet uit mezelf en hoor wel van anderen wat belangrijk is
Boxspring 2 bij 2 meter, echt zo lekker. Languit slapen.