Mooi in de juiste context.
Nee, die was het niet haha.
Sorry, het verhaal is niet zo smeuĆÆg. Ik was 16 ofzo en een ontzettende bitch die iedereenās mening over Harry Potter stom vond. Lekker iedereen afzeiken heel de tijd, terwijl er allemaal onschuldige kindjes en tieners gewoon hun verhaaltje kwamen vertellen, haha, wat erg. Een vriendin van mij deed ook mee en toen kregen we ruzie met de rest van het forum en zijn we heel boos nog even gaan rellen en toen vertrokken
Ik vond die ene grappig van zon mod die een heel topic aan had gemaakt om te vertellen dat ze gepest werd door jullie. Alleen maar omdat zs niet zomaar titels mocht aanpassen.
Was dit op ff? Of egf?
Ff
Heb jij wel eens een mental breakdown gehad op het forum.
- Jaa een iconische
- Jaa maar niet boeiend
- Nee ik ben de rust zelve
0 stemmers
Met De Professor die toen nog mod was was er ook wat drama toch. Weet de deets alleen niet helaas
Jaa die bedoelde ik. Zij had een heel topic gemaakt dat ze ging
Wat is dit?!
Ik twijfelde of het kunst was, iets eetbaars, iets van steen⦠dank, every dayās a school day
Ja lapzwans, Jauregui en nog een paar anderen waar ik even niet op kan komen
Er zijn er wel paar:
Ene Eva-Lina die af en toe ging rellen.
En er was nog iemand waarbij de partner was betrokken naar oost-Europa ofzo. Vind het wel zielig.
Was dat niet Eva-Lina.
Ik vraag me ook nog wel geregeld af hoe het met Jauregui is.
En met Njime.
Ja misschien wel! Er waren er 2 met soortgelijke verhalen. Lang relatie net nieuw huis en partner weg. Een naar oost-Europa en andere was naar Belgiƫ?
Omg echt, ben je serieus? EINDELIJK. Vroeg me al een poosje af wie je was.
Hahahah wauw ik vroeg me al best een tijd af wie jij was maar had hier niet aan gedacht!
Ijskoffie?
- Lekker
- wel oke
- bah
- geen idee,nog nooit gehad
0 stemmers
Love ittt