Flashbacks naar Sziget waar een dixie overstroomd was en de inhoud als een soort miniriviertje naar de uitgang van de dixie area stroomde🤮
Gewoon via de website. Dus geen digitaal abonnement of app maar ik bezoek de sites gewoon.
Apps, Social media en nieuws op de radio
Ooit durian gegeten?
- Nee wil ik ook niet
- Nee maar ben wel nieuwsgierig
- Ja wel prima te eten
- Ja maar smerig
0 stemmers
En stonk het zo erg als dat over durian gezegd wordt?
Ja gekocht op een marktje in Thailand en toen we het op een bankje wilden opeten zag ik al een paar oude Thaise vrouwtjes geamuseerd lachen en kijken. Ik vond het heeeeel smerig. Maar we hebben die vrouwtjes wel een leuk moment bezorgd want grappig dat ze het vonden.
Ja het stinkt echt gigantisch zodra je hem opensnijdt. Ik vond daarom de smaak ook niet lekker, omdat die geur zo overheersend is.
Ik blijf niet bewust op de hoogte maar zie vooral dingen voorbij komen op instagram of het weekblad of metro krantje dat ik soms lees
omg ik was daar! Maar blijkbaar nog bleu-er want ik ben 2x naar dour geweest (2004 en 2005) maar heb niks gemerkt van alle drugs? Zo naief hahaha
Wat voor een bed heb jij?
- Eenpersoons
- Tweepersoons
- Met hoofdbord
- Zonder hoofdbord
- Stapelbed
- Hemelbed
- Waterbed
- Spijkerbed
- Met lades
- Zonder lades
- Geen bed
0 stemmers
Een twijfelaar
Niet. Als in, ik check het niet uit mezelf en hoor wel van anderen wat belangrijk is
Boxspring 2 bij 2 meter, echt zo lekker. Languit slapen.
Dit is echt de droom ik slaap al een paar jaar op alleen lattenbodems dus wil eindelijk een Echt Bed aanschaffen, het liefste lekker met een hoofdbord zonder je er tegenaan kan luieren enzo
Geen van deze opties, ik volg verschillende nieuws accounts op twitter. En Nederlands nieuws ook via het forum eerlijk gezegd.
Ik heb 1 deel van een uit elkaar gesplitst stapelbed haha
Zo heb ik ook heel lang geslapen. Nu heb ik een bed van karton. Ik vond het best wennen om opeens zo hoog te liggen en dat je echt zo ‘uit bed’ moet stappen. Voelde me opeens ook heel oud. Omdat ik eerst altijd een soort één-twee-hupsakeeee rol maakte en dan stond ik.
Nee, maar mijn vader maakt er wel jaarlijks één op werk.
Één keer kwam hij met een kerststukje thuis in de vorm van een pik.
Echt veel om gelachen in de kersttijd toen.
Beetje laat; maar het gaat mij dus niet om de intentie van het kind. Doet er voor mij niet toe. Simpelweg om dat de omgeving niet geschikt is voor een tiener. Gaat om de aanwezigheid van alcohol, drugs en aanzienlijk wat volwassenen onder invloed die echt niet allemaal de beste intenties hebben. Werd hierboven al iets gezegd over aanranding op de dansvloer, dan denk ik: sorry maar daar stel je een tiener (mind you: de gemiddelde 15 jarige heeft géén seksuele ervaring) toch niet bewust aan bloot alsof het niks is? Er is dan ook echt nog een verschil tussen of je kind in de plaatselijke kroeg 10km verderop is en die avond thuis komt en aan jou kwijt kan wat er gebeurt is (er is een reden dan ouders opblijven. Naast zien of je thuis komt ook zien hoe je thuiskomt) of nog twee nachten in die omgeving rondloopt. Daarnaast vind ik het belangrijkste: de afwezigheid van toezicht dat zich verantwoordelijk voelt voor een 15-jarige. Niemand die expliciet bezig is met het feit dat er piepjonge mensen rondlopen. Niet zolang je onder mijn dak woont. Naar je favoriete muziek kan ook als je iets ouder en iets weerbaarder bent.
Wist jij dat de Koningin van een boommier wel 15 tot 20 jaar oud kan worden?
- Nee, dat wist ik niet
- Ja, dat wist ik
- Nee, maar ik ben blij dat je dit deelt
- Nee, het boeit me ook niet
0 stemmers