Dit is echt de droom ik slaap al een paar jaar op alleen lattenbodems dus wil eindelijk een Echt Bed aanschaffen, het liefste lekker met een hoofdbord zonder je er tegenaan kan luieren enzo
Geen van deze opties, ik volg verschillende nieuws accounts op twitter. En Nederlands nieuws ook via het forum eerlijk gezegd.
Ik heb 1 deel van een uit elkaar gesplitst stapelbed haha
Zo heb ik ook heel lang geslapen. Nu heb ik een bed van karton. Ik vond het best wennen om opeens zo hoog te liggen en dat je echt zo âuit bedâ moet stappen. Voelde me opeens ook heel oud. Omdat ik eerst altijd een soort één-twee-hupsakeeee rol maakte en dan stond ik.
Nee, maar mijn vader maakt er wel jaarlijks één op werk.
ĂĂ©n keer kwam hij met een kerststukje thuis in de vorm van een pik.
Echt veel om gelachen in de kersttijd toen.
Beetje laat; maar het gaat mij dus niet om de intentie van het kind. Doet er voor mij niet toe. Simpelweg om dat de omgeving niet geschikt is voor een tiener. Gaat om de aanwezigheid van alcohol, drugs en aanzienlijk wat volwassenen onder invloed die echt niet allemaal de beste intenties hebben. Werd hierboven al iets gezegd over aanranding op de dansvloer, dan denk ik: sorry maar daar stel je een tiener (mind you: de gemiddelde 15 jarige heeft géén seksuele ervaring) toch niet bewust aan bloot alsof het niks is? Er is dan ook echt nog een verschil tussen of je kind in de plaatselijke kroeg 10km verderop is en die avond thuis komt en aan jou kwijt kan wat er gebeurt is (er is een reden dan ouders opblijven. Naast zien of je thuis komt ook zien hoe je thuiskomt) of nog twee nachten in die omgeving rondloopt. Daarnaast vind ik het belangrijkste: de afwezigheid van toezicht dat zich verantwoordelijk voelt voor een 15-jarige. Niemand die expliciet bezig is met het feit dat er piepjonge mensen rondlopen. Niet zolang je onder mijn dak woont. Naar je favoriete muziek kan ook als je iets ouder en iets weerbaarder bent.
Wist jij dat de Koningin van een boommier wel 15 tot 20 jaar oud kan worden?
- Nee, dat wist ik niet
- Ja, dat wist ik
- Nee, maar ik ben blij dat je dit deelt
- Nee, het boeit me ook niet
0 stemmers
Ik heb je zin 3 keer moeten lezen. De koningin van een boomer is dat Maxima.
Hahaha Ik bedoel een: boom mier
Maar waar laat je dan je portemonnee en telefoon? En eventuele andere dingen?
Dit klinkt echt heerlijk! Mijn vriend en ik zijn allebei kleiner dan de breedte van ons bed, misschien moeten we eens een kwartslag draaien zodat we ook 2 meter in de breedte hebben
Ik ben zo iemand die te oud is om te snappen hoe je een story op IG plaatst.
Hallo lelijkerds!
Ik woon nog thuis en zeg bijna elke keer als ik mân moeder tegenkom iets van âhey mama/mams/koosnaampjeâ, zelfde met mân kat. Bij mân vader af en toe en mân broer nooit haha die laat ik in peace
Welk product gaat als eerste op?
- M&Mâs
- Maltesers
- tijgernootjes
- De chips
0 stemmers
Hoeveel koppen thee drink jij gemiddeld per dag?
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 12+
0 stemmers
Nu 0 maar in de winter 3/4 ofzo
Hoe reageer(de) jij emotioneel gezien op het overlijden van Peter R de Vries?
- Heel erg, ik ben er echt door aangeslagen
- Best wel, het raakte me wel
- Niet echt, ik vind het rationeel gezien wel erg maar voel er niet veel bij
- Niet, het interesseert me eigenlijk ook niet zo
- Wie?
0 stemmers
Ik ben totaal niet een emotioneel persoon, maar het raakte me heel erg. En nog steeds eigenlijk. Gek eigenlijk hĂš als je iemand niet persoonlijk kent. Maar het kwam zo erg binnen ofzo?