Stel je persoonlijke vraag #29

Idd Jauregui mis ik wel

1 like

Ja ik ben ook benieuwd naar Nijmegen lapswans, mathilda, marbella en vast nog wel andere!

Haha shit ik wilde dit ook zeggen als grap

4 likes

Ik kan echt al die namen niet onthouden, laat staan als ik er geen ava bij voor me kan zien. :sweat_smile:

2 likes

Ik vind het toch opmerkelijk hoeveel ik hier mis terwijl ik tegelijkertijd het gevoel heb 90% van mijn leven hier te spenderen

58 likes

Oja @Banananana was ook ineens verdwenen
Ze was zo actief en ineens weg… dan hoop ik altijd dat iemand nog leeft haha

11 likes

Mijn ex en ik woonden samen en zijn dus uit elkaar. Hij besloot om plotseling weg te gaan en heeft al twee weken een nieuw appartement (was makkelijker voor hem om iets te vinden want hij verdient veel meer) en ik heb net pas een nieuw appartement gevonden en krijg de sleutel pas 1 augustus. Nu woon ik dus nog in ons oude appartement waar de huur fucking hoog is (lees: 1600 euro), en ik moet nu dubbele huur betalen voor augustus (het oude en nieuwe appartement) plus giga borg voor dat nieuwe appartement. Is het nu gek om aan mijn ex te vragen om te helpen met de huur van ons oude appartement voor augustus? Ik weet echt niet hoe ik dat allemaal rond ga krijgen joh :open_mouth:

Nee dat lijkt me redelijk om te splitten, want hij kon weg zonder opzegtermijn omdat jij er nog was en jij niet. Vind het fair als jullie die ene dubbele maand opzegtermijn dus splitten.

17 likes

Van ons samen idd

welke van deze ā€˜ā€˜Ć­nfluncers’’ ken jij? (like me, i’m famous)

• Donny Roelvink
  • Femke Meines
  • Jiami Jongejan
  • Roxanne Kwant
  • Niek Marijnissen
  • Joan Pronk
  • Harm de Vries
  • Jay Francis aka tisjeboy Jay
  • Joey Anchando
  • Vonneke Ritfeld aka Vonneke Bonneke

0 stemmers

Ga je like me i’m famous kijken?

• Ja, ben al begonnen
  • Ja, moet nog beginnen
  • Misschien
  • Nee

0 stemmers

Het is echt bijzonder slecht. Na 1 afl snap ik nog steeds het concept niet echt en er gebeurt niets

2 likes

anigif_sub-buzz-11354-1543428630-7

Ik ken niemand hiervan en heb een voorgevoel dat ik dat graag zo wil houden

22 likes

Hoezo kent niemand Tisjeboy Jay :eek:

4 likes

Het is niet echt goed ofzo idd, ik snap het concept ook maar half. Maar vindt wel leuk om even weg te kijken, ben ook wel benieuwd wie uiteindelijk gaat winnen. Want diegene wint een heel spin off op videoland. Wat ook wel slecht zou worden.

haha, bedacht me net idd, dat ik die optie vergeten was. Zijn verder ook niet echt bijzondere mensen dus geef je groot gelijk.

Helaas heb ik die periode niet meegemaakt.Maar zou zomaar kunnen. Misschien weet een van de andere dames het.

Ja

1 like

als in kennen, nou ja als je die naam hoort dat je er een beeld bij hebt wie dat dan is. :grinning:

Ze was echt nog heel jong toen ze zelf op egf ook wel meeposte, zat nog op de middelbare school volgens mij maar was veel bezig met haar blog (geloof ik? Volgens mij was dit allemaal voor de tijd van vlogs, youtube en insta enzo, maar ging het vooral over fashion blogs). En toen zat ze ook nog in een flinke eetstoornis, opname en al als ik het me kan herinneren. Laatste wat me bijstaat is dat ze uiteindelijk wel haar VWO haalde en een tussenjaar ging nemen, maar toen ging ze zo goed met vloggen en influencen en boek schrijven enzo dat ze het fulltime ging doen. En boven egf uitgroeide :pleading_face: Tenzij ze stiekem onder een andere naam nog meepost.

Dat was echt cool. Ook goals. Maar helaas kon ik me niet inhouden

5 likes