Ik moet bij hem altijd denken aan een forummer die dacht dat hij Tissueboy Jay heette hahaha
Mathilda, vond haar een hele lieve forummer en hoop dat alles goed met haar gaat. En ik liep laatst langs een gebouw waar Pronkjewail op stond en toen moest ik natuurlijk ook aan haar denken.
Ohhh ja was die helemaal vergeten! Op de een of andere manier vind ik haar en @midheavenmoon een beetje op elkaar lijken, dezelfde ālieve vibeā
Is ze echt weg? Ik mis haar posts al een tijdje
OkƩ hot take maar ik vond spaceshizzle altijd wel leuk
Dat is toch een Corona wappie? Heb wel eens over hem gehoord in het coronatopic maar had zān hoofd nog nooit gezien.
Wel grappig dat niemand Harm kent (ik ook niet) terwijl hij volgens mij iets van 2 miljoen volgers heeft ofzo. Beetje Enzo knol typje waarschijnlijk.
Volgens mij is ze nog wel even terug geweest onder een andere naam. Maar weet niet meer welke en die is er volgens mij ook niet meer.
Hoe snel na het wakker worden heb jij honger en zin in ontbijt?
- Direct wanneer ik wakker word
- 5-30 min
- 30-60 min
- 1-2 uur
- 2-3 uur
- 3-4 uur
- 5+ uur
- Ik voel nooit dat ik honger heb
0 stemmers
Hoe erg past de uitspraak āafspraak is afspraakā bij jou?
- Is mijn lijfspreuk
- Ja vind ik wel een beetje belangrijk
- Mwah gemiddeld
- Nee ik ben niet zo van de afspraken
- Doe niet zo rigide met je afspraak is afspraak en chill een beetje
0 stemmers
Ik keek vroeger toen hij nog hetgames heette al zijn videoās, vond ik ook echt leuk
Wat betreft afspraak is afspraak, dat hangt wel af van wat voor soort afspraak. Gaat het om iets belangrijks, of is het iets dat flexibeler van aard is? Daarnaast kan ik het heel stom vinden als iemand iets belooft bijvoorbeeld, en dat om een domme reden niet nakomt. Maar als iemand een goede reden heeft om een afspraak niet na te komen, dan kan ik daar wel gewoon in meegaan.
Dat is inderdaad dezelfde Egel! Ze zit al een tijdje overspannen thuis, dus ze is hier niet meer zoveel te vinden.
Ja dank je wel, nu heb ik zin in grog
Ja had ik sowieso gedaan als ik geen baby in mijn buik had! Ik kijk nu grommend naar de drankvoorraad.
You know it girl
Ja ik mis Egel ook. En @Trenchcoat , wijnisfijn en die ene egfāer uit het Antwerpse die vrij fashion was en vaak kattenprint droeg
Ik ook haha! Toen ze die foto van (volgens mij ) een vol condoom postte en een paar huismieptypjes compleet flipten alsof ze het ergste zagen wat ze ooit hadden gezien omg mis die tijden
Ik lijkt me van niet, want ik denk dat je haar wel snel zou herkennen. En ja waarom is @Trenchcoat er niet meer?
En Matilda is op ff toch nooit actief geweest? Ik ben benieuwd hoe het met kwantum gaat, of misschien zit ze hier wel. Ik vond haar altijd leuk.