FYAAD
Oh ik hoop wel ooit een dramatische exit te maken en iedereen te vertellen wat ik écht van ze vindt
Heb jij ooit zelf een bbq aangemaakt?
- Nee maar bbq sws nooit
- Nee nog nooit
- Ja
0 stemmers
Ja of andersom
Iemand gaat weg en dan eindelijk out in the open zeggen hoe stom die persoon was
alleen als iemand een dramatische exit maakt en dat is sowieso irritant
ik heb die nu zelf!!!
Laten we eerlijk zijn Penny, vrijwel niemand logt na een dramatisch afscheid meteen uit en komt nooit meer terug. Eerst even checken of er reacties op komen natuurlijk en dan drie dagen later een nieuwe accountaanvraag doen.
Ik ben ooit heel dramatisch vertrokken van een Harry Potter (!!) forum
We already know honey.
Nee dit staat bovenaan mân lijst met dingen die ik wil kunnen
Haha ben wel benieuwd naar dit hele verhaal nu
Mooi in de juiste context.
Nee, die was het niet haha.
Sorry, het verhaal is niet zo smeuĂŻg. Ik was 16 ofzo en een ontzettende bitch die iedereenâs mening over Harry Potter stom vond. Lekker iedereen afzeiken heel de tijd, terwijl er allemaal onschuldige kindjes en tieners gewoon hun verhaaltje kwamen vertellen, haha, wat erg. Een vriendin van mij deed ook mee en toen kregen we ruzie met de rest van het forum en zijn we heel boos nog even gaan rellen en toen vertrokken
Sowieso, wie had echt een dramatische exit? Geloof niet dat er eentje indruk heeft gemaakt want dan zou ik het nog wel weten.
Ja hij is na een heel gesprek in een ander topic naar hier verplaats dus ik snap dat je er niets van snapt.
Ik vond die ene grappig van zon mod die een heel topic aan had gemaakt om te vertellen dat ze gepest werd door jullie. Alleen maar omdat zs niet zomaar titels mocht aanpassen.
Was dit op ff? Of egf?
Ff
Heb jij wel eens een mental breakdown gehad op het forum.
- Jaa een iconische
- Jaa maar niet boeiend
- Nee ik ben de rust zelve
0 stemmers
Ik kan me alleen de FUCK YOU ALL AND DIE op EGF herinneren. Zijn er voorbeelden van hier?