Stel je persoonlijke vraag #29

Oh ja, dat herinner ik me nog. Want opeens werkte het forum veel smoother en scheelde dat zo’n 50-75 posts per dag. Was een mooie plottwist toen je opeens over een baby begon.

23 likes

Met De Professor die toen nog mod was was er ook wat drama toch. Weet de deets alleen niet helaas

Jaa die bedoelde ik. Zij had een heel topic gemaakt dat ze ging

3 likes

Wat is dit?!

1 like

Ik twijfelde of het kunst was, iets eetbaars, iets van steen… dank, every day’s a school day :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Ik vraag me af hoe het met @lapzwans is (of is ze ergens actief waar ik niet kijk?)

4 likes

Ja lapzwans, Jauregui en nog een paar anderen waar ik even niet op kan komen

3 likes

Er zijn er wel paar:
Ene Eva-Lina die af en toe ging rellen.
En er was nog iemand waarbij de partner was betrokken naar oost-Europa ofzo. Vind het wel zielig.

Was dat niet Eva-Lina.

Ik vraag me ook nog wel geregeld af hoe het met Jauregui is.
En met Njime.

9 likes

Ja misschien wel! Er waren er 2 met soortgelijke verhalen. Lang relatie net nieuw huis en partner weg. Een naar oost-Europa en andere was naar België?

Ik vraag me wel eens af hoe het met @Gast gaat.

6 likes

Omg echt, ben je serieus? EINDELIJK. Vroeg me al een poosje af wie je was. :joy::joy:

1 like

Hahahah wauw ik vroeg me al best een tijd af wie jij was maar had hier niet aan gedacht! :joy::partying_face:

1 like

Ijskoffie?

• Lekker
  • wel oke
  • bah
  • geen idee,nog nooit gehad

0 stemmers

1 like

Love ittt

1 like

Idd Jauregui mis ik wel

1 like

Ja ik ben ook benieuwd naar Nijmegen lapswans, mathilda, marbella en vast nog wel andere!

Haha shit ik wilde dit ook zeggen als grap

4 likes

Ik kan echt al die namen niet onthouden, laat staan als ik er geen ava bij voor me kan zien. :sweat_smile:

2 likes

Ik vind het toch opmerkelijk hoeveel ik hier mis terwijl ik tegelijkertijd het gevoel heb 90% van mijn leven hier te spenderen

58 likes