Hoezo kent niemand Tisjeboy Jay
Het is niet echt goed ofzo idd, ik snap het concept ook maar half. Maar vindt wel leuk om even weg te kijken, ben ook wel benieuwd wie uiteindelijk gaat winnen. Want diegene wint een heel spin off op videoland. Wat ook wel slecht zou worden.
haha, bedacht me net idd, dat ik die optie vergeten was. Zijn verder ook niet echt bijzondere mensen dus geef je groot gelijk.
Helaas heb ik die periode niet meegemaakt.Maar zou zomaar kunnen. Misschien weet een van de andere dames het.
Ja
als in kennen, nou ja als je die naam hoort dat je er een beeld bij hebt wie dat dan is.
Ze was echt nog heel jong toen ze zelf op egf ook wel meeposte, zat nog op de middelbare school volgens mij maar was veel bezig met haar blog (geloof ik? Volgens mij was dit allemaal voor de tijd van vlogs, youtube en insta enzo, maar ging het vooral over fashion blogs). En toen zat ze ook nog in een flinke eetstoornis, opname en al als ik het me kan herinneren. Laatste wat me bijstaat is dat ze uiteindelijk wel haar VWO haalde en een tussenjaar ging nemen, maar toen ging ze zo goed met vloggen en influencen en boek schrijven enzo dat ze het fulltime ging doen. En boven egf uitgroeide Tenzij ze stiekem onder een andere naam nog meepost.
Dat was echt cool. Ook goals. Maar helaas kon ik me niet inhouden
Ik moet bij hem altijd denken aan een forummer die dacht dat hij Tissueboy Jay heette hahaha
Mathilda, vond haar een hele lieve forummer en hoop dat alles goed met haar gaat. En ik liep laatst langs een gebouw waar Pronkjewail op stond en toen moest ik natuurlijk ook aan haar denken.
Ohhh ja was die helemaal vergeten! Op de een of andere manier vind ik haar en @midheavenmoon een beetje op elkaar lijken, dezelfde ālieve vibeā
Is ze echt weg? Ik mis haar posts al een tijdje
OkƩ hot take maar ik vond spaceshizzle altijd wel leuk
Dat is toch een Corona wappie? Heb wel eens over hem gehoord in het coronatopic maar had zān hoofd nog nooit gezien.
Wel grappig dat niemand Harm kent (ik ook niet) terwijl hij volgens mij iets van 2 miljoen volgers heeft ofzo. Beetje Enzo knol typje waarschijnlijk.
Volgens mij is ze nog wel even terug geweest onder een andere naam. Maar weet niet meer welke en die is er volgens mij ook niet meer.
Hoe snel na het wakker worden heb jij honger en zin in ontbijt?
- Direct wanneer ik wakker word
- 5-30 min
- 30-60 min
- 1-2 uur
- 2-3 uur
- 3-4 uur
- 5+ uur
- Ik voel nooit dat ik honger heb
0 stemmers
Hoe erg past de uitspraak āafspraak is afspraakā bij jou?
- Is mijn lijfspreuk
- Ja vind ik wel een beetje belangrijk
- Mwah gemiddeld
- Nee ik ben niet zo van de afspraken
- Doe niet zo rigide met je afspraak is afspraak en chill een beetje
0 stemmers
Ik keek vroeger toen hij nog hetgames heette al zijn videoās, vond ik ook echt leuk