Stel je persoonlijke vraag #29

Wat betreft afspraak is afspraak, dat hangt wel af van wat voor soort afspraak. Gaat het om iets belangrijks, of is het iets dat flexibeler van aard is? Daarnaast kan ik het heel stom vinden als iemand iets belooft bijvoorbeeld, en dat om een domme reden niet nakomt. Maar als iemand een goede reden heeft om een afspraak niet na te komen, dan kan ik daar wel gewoon in meegaan.

6 likes

Dat is inderdaad dezelfde Egel! Ze zit al een tijdje overspannen thuis, dus ze is hier niet meer zoveel te vinden.

2 likes

Ja dank je wel, nu heb ik zin in grog :frowning_face:

1 like

Ja had ik sowieso gedaan als ik geen baby in mijn buik had! Ik kijk nu grommend naar de drankvoorraad.

1 like

You know it girl

1 like

Ja ik mis Egel ook. En @Trenchcoat , wijnisfijn en die ene egf’er uit het Antwerpse die vrij fashion was en vaak kattenprint droeg

5 likes

Ik ook haha! Toen ze die foto van (volgens mij :joy:) een vol condoom postte en een paar huismieptypjes compleet flipten alsof ze het ergste zagen wat ze ooit hadden gezien omg mis die tijden

3 likes

Ik lijkt me van niet, want ik denk dat je haar wel snel zou herkennen. En ja waarom is @Trenchcoat er niet meer?
En Matilda is op ff toch nooit actief geweest? Ik ben benieuwd hoe het met kwantum gaat, of misschien zit ze hier wel. Ik vond haar altijd leuk.

1 like

Ze was juist actief op efg! Weet nog dat ze ging daten, een een relatie kreeg, ging samenwonen enzo. Oh je bedoelt jij actief vooral hier. Oops. Ja ik zou niet weten wie je op egf was!

Ik denk dat ik hvo misschien zou herkennen omdat ze aaaltijd het laatste woord leek te willen hebben ook al was de discussie al klaar.

1 like

Zou jij makkelijk onherkenbaar onder een andere naam terug kunnen komen op het forum denk je?

• Ja ik zou makkelijk kunnen opgaan in de massa met een andere identiteit
  • Ik zou er wel mijn best voor moeten doen maar met wat moeite lukt het redelijk denk ik
  • Ik ben waarschijnlijk snel herkenbaar voor anderen

0 stemmers

Voor degenen die hier nu zitten onder een nieuwe naam, denk je dat mensen weten wie jij voorheen was?

• Ja dat is wel min of meer algemeen bekend
  • Een handvol weet het misschien of heeft wel een vermoeden
  • Ik denk dat geen of weinig mensen weten wie ik voorheen was

0 stemmers

Ik werd ge-out

Ik weet jouw vorige forumnaam niet eens meer. Volgens mij vroeg ik of jij er nog zat en toen reageerde jij volgens mij zelf haha. Dus ik kwam er denk ik laat achter.

Ja dat kan! Linus, (en Linus&Celly) en daarvoor kxylee, maar toen lag ik niet zo goed in de groep

1 like

Waarom moet ze dat?

1 like

Ik krijg nu nog wel eens een reactie van “huh was jij hele oude naam van egf” terwijl ik daarna nog een andere naam heb gehad op egf en met een andere naam naar FF ben gegaan, dus voor sommige mensen zal ik vast onherkenbaar blijven. :joy:

1 like

Welke situatie van deze vind je vervelender? Je hebt met iemand bij jouw thuis afgesproken.

• Iemand die een halfuur te vroeg komt
  • Iemand die een halfuur te laat komt

0 stemmers

Vind jij een strook zand aan een meertje of plas een strand?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind alleen het zand bij de zee een strand, maar volgens Google is zand bij een plas, rivier of meertje ook een strand

Voor mij is dit denk ik het verschil tussen ‘een strandje’ en ‘het strand’

69 likes

Ik heb echt nog nooit in mijn forumleven een andere naam of account gehad, echt saai :triumph:

• Ik ook niet
  • Ik wel

0 stemmers

Zou vet teleurgesteld zijn als iemand zegt kom we gaan naar het strand en ik kom aan bij een meer met een strook zand. Maar ik vind meren dan ook niet leuk. Een bioloog vroeger op vakantie moest er bij ons 10 keer indrukken hoe smerig meren waren.