Moet jij “ontprikkelen” na een sociaal evenement, bijvoorbeeld een verjaardag, etentje of een festival?
- Ja, altijd.
- Komt wel eens voor.
- Nee, nooit.
0 stemmers
Moet jij “ontprikkelen” na een sociaal evenement, bijvoorbeeld een verjaardag, etentje of een festival?
0 stemmers
Ja of zelfs op de gelegenheid zelf, dan moet ik even een rustige kamer opzoeken in mijn eentje.
Als je ergens uit eten gaat en je zit vol, wat doe je dan?
0 stemmers
Ik eet aaaltijd door en heb dan spijt maar het lukt me gewoon niet om te laten staan want ik vind het wel heel lekker?
Was echt het enige voordeel van de avondklok. Acclimatiseren zonder dat het dan super laat is als je eindelijk op bed kan.
Als het echt lekker is vraag ik gewoon een bakje om t mee te nemen. Kun je er morgen nog een x van genieten!
Ik wacht meestal even en eet daarna verder. Of ik eet de koolhydraatbron niet op, vind ik vaak het minst lekker.
Ken jij iemand die in een dorp woont?
0 stemmers
Hoezo?
Maar er is toch meer dan een stad? Ik bedoel met dorp echt een dorp, niet een gemeente, plaats, of klein stadje
Maar miss had dit beter in 't ben ik de enige topic gekunt
Dan ben ik benieuwd hoe jouw dochter heet
Afkorting: friet
Wat versta je dan onder een dorp? 1 straat met huizen, of een bepaald aantal inwoners?
We hebben in Nederland toch niet echt andere woonvormen dan dorp of stad? Gehucht misschien, maar die hebben we hier denk ik amper want te dichtbevolkt
Ja, gewoon weinig inwoners enzo. Ik zat meer te denken aan Monnickendam en Giethoorn ofzo
@Lemongrab Ik zie Amsterdam als stad, Aalsmeer als plaats en Assendelft als dorp
Maar wss snap ik er zelf niets van lol
En het is niet dat ik alleen mensen in grote steden ofzo ken maar echt dus niet een specifiek dorp mja
Plaats dan eigenlijk voor een dorp wat op een stad lijkt maar het net niet is? Dat kan ik dan wel volgen.
En een specifiek dorp, dan denk ik ook meer aan een gehucht eigenlijk, maar dat komt misschien ook omdat ik uit een dorp kom en mij bijna echt niet voor kan stellen dat je geen dorpeling kent. Gehuchten vind ik moeilijker al ken ik wel meerdere die daar weg komen/wonen!
Ik denk dat als ik langer nadenk ik vast wel iemand ken ja
Heb nu gewoon familie, vrienden, kennissen en collega’s in m’n hoofd. Ongetwijfeld woont m’n tandarts in een dorp @Marquez alles wat wikipedia plaats noemt eigenlijk haha
Oh wow gehucht is een daadwerkelijke benaming, dat wist ik dan weer niet. Kende het alleen als “wat een gehucht zeg”.
Nee dat is een gehucht