Bedoel je dat je hiervoor een andere naam had?
Ik zou iemand specifiek trouwens wel herkennen aan deze altijd:
Bedoel je dat je hiervoor een andere naam had?
Ik zou iemand specifiek trouwens wel herkennen aan deze altijd:
Heb jij lang over je huidige forumnaam nagedacht?
0 stemmers
Ik had natuurlijk een jumpsuit aan toen ik mn account aanmaakte.
Lol kom ik zo salty over? Maar nee dat vind ik een stomme naam.
Laatste film die ik toen in de bios gezien had
Haha ik wilde net vragen of bedoel je jezelf. Vind jou ook niet zuur overkomen.
Maar als ik tussen hoog en laag moet kiezen zou ik wel zonder twijfel voor laag gaan.
Is er veel videomateriaal van jou? Van je jeugd, van nu, werkgerelateerd whatever gewoon over het algemeen.
0 stemmers
Ik heb m gewoon vertaald in de alfabetisch eerste taal in Google translate
Had echt geen zin om na te denken
Ik heb het idee dat mijn stem in mijn land gewoon een beetje hoog is, maar in Nederland/in het Nederlands echt als een baby klink! 🥲 In het Engels schreeuw ik juist een beetje en ben ik net een jongen van 11 met de baard in de keel sinds een week, maar dat komt door mijn prachtige tattitaliaanse accent, echt top!
Geen alcohol, maar wel cola als ik ziek ben. Drink nooit cola, maar als ik ziek ben voelt het alsof het alle bacteriën dood? Oh en gin tonic werkt super als je snel zeeziek wordt!
Hebben jullie ook wel eens dat een willekeurig woord opeens heel raar wordt als je er lang over nadenkt/naar kijkt? Ik had dat net bij het woord misschien. Ik zat ernaar te kijken en dacht ineens huh wat een ontzettend raar woord eigenlijk, maar nu vind ik het weer normaal.
0 stemmers
Vanaf mijn geboorte tot m’n 14e exact 83 Hi-8 videotapes vol En daarna gewoon telefoonfilmpjes. (Mijn ma filmde alles, een paar jaar terug heeft mn vriend alles voor ons gedigitaliseerd).
Ik heb dat heeeeel vaak, opeens is een bepaald woord dan een soort codetaal ofzo. Dan ga ik ook serieus twijfelen of dat woord wel klopt.
Ja, wel hoog denk ik. Maar vind dat sowieso lastig bij veel mensen
Haha niet echt. Weet nog dat we na de bekende rel gekozen hadden om onze namen te veranderen. Eerst kwam @Ovenschaal toen @Krabsalade en ik.
Ik luisterde dit nummer (en gelijknamige album) toen ik me aanmeldde.
En de enige forummer waaraan ik nog weleens denk is pronkjewail (wist haar nick niet meer).
Bij slecht nieuws heb ik altijd even wat tijd nodig om het zelf te verwerken en mijn gedachten op een rijtje te zetten. Daarna vertel ik het pas aan anderen.
Ik ook. Echt erg dat ze zomaar gestikt is in een kiwi schil.
Bij ouders bedoel ik schoonouders. M’n eigen ouders weten totaal niet wat er in m’n leven afspeelt. Ik kan er nu al tegenop zien om ze te vertellen dat ik zwanger ben omdat ik weet dat er toch niet enthousiast of geïnteresseerd op gereageerd wordt.