Stel je persoonlijke vraag #29

zou jij onder je FF-naam praten met de krant over FF, en dat zij dat me die naam publiceren?

• Ja
  • Nee
  • Misschien

0 stemmers

2 likes

Vroeger mijn moeder, nu eigenlijk niemand meer. Heel soms zet ik het hier neer of gooi ik het in een groepsapp (maar daar wordt het nog weleens (bewust of onbewust) genegeerd). Maar het ligt eraan wat het is.

Bovenstaand bericht is verwijderd. Het is een betaalde site dus vragen om screenshots is niet toegestaan hier.

2 likes

Ik zie soms baby’s met koptelefoons op tegen het geluid, geen idee hoe effectief dat is. Ik zou het niet doen als ik een baby had, maar ik vind het wel schandalig dat ze een ticket voor die baby moet kopen. Kind zit toch op schoot, is voor mij niet anders dan een baby mee het vliegtuig in (is toch ook gratis?)

4 likes

Stel je bent een drankje doen met een groep mensen die je net hebt leren kennen en het gaat over huisdieren. Iemand die dol is op honden en zelf ook een hond heeft zegt ‘oja ik vond jou ook echt een kattenmens’, nadat je gezegd hebt dat je meer van katten houdt. Vind je dat dat een belediging?

• Ja
  • Nee
  • Neutraal

0 stemmers

En dan alleen met een koptelefoon op en eigenlijk ook niet te lang op een drukke plek blijven maar wisselen rustiger/drukker.

Ik vind het trouwens wel echt schandalig hoe slecht ouders om de oren van hun kinderen denken. Te vaak gezien bij formule 1 of MotoGP dat ze geen goede oordopjes dragen/koptelefoon. Wat je als ouder doet moet je zelf weten, maar voor je kind is dat toch wel een vereiste.

5 likes

Ik ben zelf meer een kattenmens (al vind ik honden ook leuk hoor), maar zou vooral benieuwd zijn waarom iemand dat dacht. Beledigd zou ik niet zijn.

1 like

Vreselijk. Heb er echt een hekel aan als mensen te vroeg zijn :persevere: Ik ben zelf standaard te laat en ga er dan stiekem vanuit dat anderen dat ook zijn. Ligt overigens wel aan de persoon. Mijn moeder is ook weleens te vroeg, maar dan vindt ze het bijvoorbeeld niet erg als ik me nog even moet klaarmaken of dingen ga afronden

2 likes

Wie noemt z’n baby nou Wilma?

30 likes

Nou ik denk als je dan je babys naam gaat googlen op inata dat je niet zon insta stoeipoes tegen komt.

Ken jij een baby/kind tm 4 jaar die xxx heet

• Wilma
  • Henk
  • Henny
  • Coby
  • Werenfried
  • Cor
  • Jan
  • Hans
  • Ria
  • Ad
  • Bep
  • Toos
  • Greta
  • Herman
  • Riet
  • Nee niemand

0 stemmers

Ken jij een vijftigplusser die xxx heet?

• Julia
  • Emma
  • Sophie
  • Anna
  • Sara
  • Lente
  • Mees
  • Finn
  • Levi
  • Liv
  • Zomer
  • Bloem
  • Storm
  • Mensje
  • Eva
  • Nee niemand

0 stemmers

2 likes

Ken jij iemand die rechten heeft gestudeerd? (of nu mee bezig is) ff’ers tellen niet mee, tenzij je in 't echt ook vrienden bent

• Ja meerdere
  • Ja een
  • Nee niemand
  • Ikzelf

0 stemmers

Ken jij een brandweermens?

• Ja meerdere
  • Ja eentje
  • Ikzelf
  • Nee niemand

0 stemmers

1 like

Huhhh ik kan jou en ovenschaal ff niet plaatsen nu :thinking:

1 like

Hahahah dat word sowieso haar lot dus kan ze maar beter een goeie naam hebben

• Lekker
  • Niet lekker
  • Nooit gehad, maar lijkt me lekker
  • Nooit gehad, maar lijkt me niet lekker

0 stemmers

Eet deze nu en vind het al een tijd een van de lekkerste diepvriespizza’s

5 likes

Weet niet wat ik erger vind, ananas of broccoli op pizza

5 likes

Oh bah ananas op pizza vind ik kut maar dit niet. Dacht eerst wel dat ik het niet lekker zou vinden maar het valt verrassend mee

1 like

Ik had deze laatst en vond hem lekker!
Maar ik houd bij diepvriespizza’s normaal alleen van saaie kartonbodempizza’s met zoute tomatensaus en een beetje kaas, meer wil ik er niet op (daarom was ik ook verbaasd dat ik deze lekker vond) dus ik kan me voorstellen dat andere mensen hem te saai vinden.

1 like

Deze met tonijn erop is mijn standaard supermarkt pizza.

2 likes

Hahaha ja ik vind broccoli ook de allergoorste groente die er is

3 likes