Stel je persoonlijke vraag #29

Voor welk gerecht zou je gaan?

• Japanse ramen
  • Pokebowl
  • Rendang
  • Steak
  • Sate
  • Burger
  • Ober, waar is de vleeskaart?

0 stemmers

waar is dit ik wil hier heen

Vibes Foodbar op Texel haha geen idee of 't wat is

1 like

haha ok gaat hem niet worden dus toch bedankt :sweat_smile:

2 likes

Ik vond de broccoli er op niet fantastisch, maar verder was hij wel lekker. Bodem smaakte ook gewoon normaal, volgens mij zit daar ook weinig groente in maar is het gewoon een reguliere bodem met groene kleurstof haha.

1 like

Jaa lekker maar ben dan ook grote fan van broccoli op pizza.

3 likes

Ik mis de bietenvariant, die pizza was mijn favoriet van de drie

3 likes

Dit is de allerbeste pizza ooit. In ieder geval de beste diepvries en ook beter dan pizza de nyp of domino’s

1 like

Dat baby’s die borstvoeding krijgen niet welkom zijn op een zittend namiddagconcert, begrijpt Els Wauters niet. “Het is dus ook geen plek voor borstvoedende mama’s?”

Deze semi werchter shame ook, nee els niet voor baby’s wel voor borstvoedende mama’s wat de fuck

11 likes

Moet jij “ontprikkelen” na een sociaal evenement, bijvoorbeeld een verjaardag, etentje of een festival?

• Ja, altijd.
  • Komt wel eens voor.
  • Nee, nooit.

0 stemmers

Ja of zelfs op de gelegenheid zelf, dan moet ik even een rustige kamer opzoeken in mijn eentje.

11 likes

Als je ergens uit eten gaat en je zit vol, wat doe je dan?

• Laten staan
  • Volproppen tot je misselijk wordt

0 stemmers

Ik eet aaaltijd door en heb dan spijt maar het lukt me gewoon niet om te laten staan want ik vind het wel heel lekker?

Was echt het enige voordeel van de avondklok. Acclimatiseren zonder dat het dan super laat is als je eindelijk op bed kan.

4 likes

Als het echt lekker is vraag ik gewoon een bakje om t mee te nemen. Kun je er morgen nog een x van genieten!

7 likes

Ik wacht meestal even en eet daarna verder. Of ik eet de koolhydraatbron niet op, vind ik vaak het minst lekker.

1 like

Ken jij iemand die in een dorp woont?

• Nee niemand
  • Ikzelf
  • Ja een paar mensen
  • Ja meerdere mensen

0 stemmers

Hoezo?

Maar er is toch meer dan een stad? Ik bedoel met dorp echt een dorp, niet een gemeente, plaats, of klein stadje

Maar miss had dit beter in 't ben ik de enige topic gekunt

Dan ben ik benieuwd hoe jouw dochter heet

1 like

Afkorting: friet

1 like