Ja hier kan ik dus echt dagen om gieren he.
Judge jij mensen snel?
- Ja echt wel
- Mwahhh
- Nee
0 stemmers
En is er verschil voor je of het iemand van een forum is of in real life
Ik ben altijd heel neutraal wanneer ik nieuwe mensen ontmoet en vind iedereen wel prima, tis pas wanneer iemand een uitspraak doet waarbij hij/zij anderen judget dat ik anders naar die persoon ga kijken. Maar das niet judgen vind ik zelf, maar een onderbouwde mening.
Bedoel je qua forum gedrag? Of dingen die ze vertellen over hun leven/handelen irl?
Ik zag toevallig dat de bietenvariant weer terug was bij de Jumbo! Is er inderdaad een tijd uit geweest
Ja heb ik ook! omdat ik bij tekst denk ah ja dan heb ik vast een beetje de context gemist of hoe iemand iets precies bedoelt vergeleken met als je iemand in het echt hoort/ziet.
Maar het is niet dat ik iemand dan voor altijd haat ofzo, ik stel het wel snel bij maar ik denk wel snel ugh nee.
Waar je laat achter komt. Ik dacht ook dat boerengehucht een ding was dat mensen gewoon zeiden over plaatsen waar zowat niemand woont, maar het is dus echt een ding
Maar alles is een plaats, toch? Behalve de stukjes die tussen twee plaatsnaamborden zitten maar zelfs de huizen daar worden aan een plaats gelinkt.
Wat vul je anders in bij NAW of zie je woonplaats als iets anders dan een plaats?
Ik moet bij deze poll direct denken aan een vriendin. Of nouja, ik weetniet eens meer of ik haar zo kan noemen. Al jarenlang komt ze alleen in de groepsapp aankakken als zij goed nieuws heeft. Ze meld het en verwacht dan natuurlijk allemaal felicitaties. Verder vraagt ze nooit aan ons wat terug. Ik weet van de meesten dat ze zich eraan irriteren.
Bijv. â Hoi Piet en ik hebben een huis gekocht!â âHoi ik ben afgestudeerd met bladibla cijfer!â Etc.
Het meest opmerkelijke vond ik nog wel dat ze goed nieuws van haar zusje ging delen met een link erbij, soort reclame? Echt hou op hoor. En dan is het weer maanden stil.
Haha lol ik heb net ook gegooglet. Ik dacht hetzelfde. Dus als je in een plaats woont wat geen kerk heeft moet je officieel zeggen, ik woon in een gehucht? Haha dat klinkt echt weird.
Als we hier vanuit gaan:
Ken jij iemand die in een gehucht woont?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ken genoeg mensen die in een dorp wonen maar een gehucht voor zover ik weet niet.
Droom jij wel eens dat je partner vreemd gaat?
- Ja zelden
- Ja vaker
- Nee nooit
- Nvt geen relatie
0 stemmers
Denk je dat dit een teken kan zijn dat dat ook daadwerkelijk zo is?
- Ja
- Nee
- Nvt droom er nooit over of geen partner
- Weet ik niet misschien
0 stemmers
Heb jij ooit je partner vreemdgaan vergeven?
- Ja en blij mee
- Ja en achteraf niet blij mee
- Nvt geen relatie of zover ik weet nooit partner vreemdgegaan
0 stemmers
Heb jij weleens een tijdje je hand niet gewassen omdat je iemand had aangeraakt die je geweldig vond?
- Ja
- Ja, zelfs een tijdje helemaal niet gedoucht
- Ik heb een kledingstuk niet gewassen die nog naar diegene rook
- Nee
0 stemmers
Is er ook een persoonlijke vraag topic met open antwoorden?
Ik vroeg mij af wat voor Nederlandse/Belgische(?) dingen jullie missen als je in het buitenland bent.
Altijd maar dan ook ĂĄltijd als ik in het buitenland ben, krijg ik cravings naar HEMA rookworst. Altijd! Ik eet nooit hun rookworst, maar als ik het niet kan krijgen, denkt mijn hoofd opeens dat ik het moet hebben.
Ik mis ook altijd onze kaas en drop. In NL eet ik nauwelijks kaasđ Maar dropfruitduoâs zijn echt mân go-to. Dat vind je nergens zo goed.
Maar goed, je weet niet wat je hebt, totdat je het niet meer hebt. En al die neppe Gouda die je soms spot, zou echt verboden moeten worden
En oh ja: de mayonaise! Vind de mayonaise in België al niks
Dit is echt mân guilty pleasure:â) Van die plastic plakken die alleen een beetje zout van smaak zijn, heb daar soms echt cravings naar.
Paprikachips en drop. Die laatste vooral als je keelpijn hebt, dropjes zijn dan gewoon veel fijner dan keelpastilles of snoepjes.
Normaal brood haha.
Boter (halvarine), melk, hagelslag, brood en Groningse metworst
Goede patat, hagelslag, lekkere slagroom, kroketten, bitterballen
Ja dit!!! Echt nergens is gewoon normaal brood te vinden. Zelfs niet in duitsland. Geef me een normale boterham. Ik hoef niet altijd een baquette oid.
En natuurlijk patat oorlog en een frikandel speciaal, mayo van de zaanse hoeve. Al hoorde ik dat dat wel in het buitenland te vinden is, maar dat lijkt me sterk?
Frikandellen, lekker brood, stroopwafels