Stel je persoonlijke vraag #29

Ligt eraan of het nodig is. Ik heb niet genoeg per maand om zomaar zoveel geld uit te geven

Ik vind het soms jammer, alles wordt als snob weggeschreven. Toen ik als meisje van 6 /7 door de straten in Amsterdam liep met mijn mama, om het maar zo te zeggen. Dat zou een kind nu nooit meer kunnen doen. Ik vind dat soms enorm steken in mn hart. Ik denk dat veel mensen dat wel hebben bij een stad. Maar het doet denk ik vooral bij mn ouders bestwel pijn. Die stad heeft gewoon gekozen voor toerisme. En dan is alles wat je daar had, klinkt dramatisch, niks meer.

1 like

Drink jij elke dag genoeg water? - 2 liter

• Ik drink tot 0,5 liter
  • Ik drink 0,5 tot 1 liter
  • Ik drink tot 1,5 liter
  • Ik drink 1,5 tot 2 liter
  • Ik drink 2 tot 3 liter
  • Ik drink 3 of meer liter
  • Watuuuur? Wil je me vergiftigen ofsooo.

0 stemmers

Ik heb echt geen idee

Misschien ligt het aan mij maar ik snap echt niks van dit bericht

60 likes

Ja ik wou net hetzelfde reageren @jumpsuit?

Oh hoeft niet aan jou te liggen. In het kort, Amsterdam was een leuke stad, ook leuk op te groeien, toerisme kwam. Amsterdam is nu een toeristische hotspot.

1 like

Huh? Ik snap echt helemaal niets van je bericht?
Wat wordt als snob weggeschreven? Waarom kan een kind van 6 niet door Amsterdam lopen? Vanwege toeristen? Wat is niks meer?

???

26 likes

Dus dan kan je er niet meer lopen als kind zijnde? :clown_face:

3 likes

:no_mouth:sheezh haha, ik herinner me gewoon dat ik daar met mn moeder vooral in het centrum vaak liep. Ehm, nee dit heeft geen zin. Ik accepteer alle comments.

1 like

Ja? Dat kan nog steeds? Jij denkt dat alle moeders met kinderen die daar wonen nu niet meer in het centrum kunnen lopen?

5 likes

Oke, nou, fijn dat je de comments accepteert. Ofzo.

Hoop dat het goed met je gaat. Het klinkt nogal warrig allemaal.

9 likes

En ik mis de vraag ook eigenlijk. Of op welke vraag dit een antwoord was

7 likes

Ik ga stuk

2 likes

Misschien een gekke poll and if you mind haal ik hem weer weg hoor @Foefjeisthuis maar valt me op elke x als ik naar een forummer hun profiel ga zie ik jouw naam bij meest geliked door haha

Staat ze er ook in bij jou?

• Ja als nr1
  • Ja staat erbij
  • Nee
  • Ga ik niet vertellen

0 stemmers

1 like

Ik ga echt nooit naar een profiel van een forummer. Is dat een ding :sweat_smile:

8 likes

Ik ben een stalker dus voor mij wel

7 likes

Haha op 1 staat bij mij @anon50301661 en op 3 @Foefjeisthuis

5 likes

Bij mij @Foefjeisthuis op 1 en @anon50301661 op 2. Serial likers!

5 likes
  • Ik heb meer :heart: ontvangen
  • Ik heb meer :heart: gegeven
  • PRECIES 50/50

0 stemmers