Stel je persoonlijke vraag #31

Heb jij wel eens harddrugs gebruikt? (Anoniem)

• Ja, een keertje vond het wel leuk
  • Ja, doe het nog steeds af en toe
  • Ja, een keertje vond er niks aan
  • Nee, geen behoefte aan
  • Nee, vind het een beetje eng
  • Nee, weet geeneens waar je dat moet halen
  • Ja, gebruik het regelmatig

0 stemmers

Kan ook ketamine zijn!

Hopelijk knippen ze de kotsseksscène er niet uit

2 likes

Hahahha juist door carry slee moet je het herkennen!!

Oke oké ik ging er vanuit dat iedereen wel wist dat vitaminepillen niet in blauwe diamantvorm kwam, mn middelbare was progressiever dan ik dacht

3 likes

Een hond meenemen de winkel in (geen supermarkt, maar kledingwinkel/speelgoedwinkel/etc). De hond kan niet worden opgetild of in een tas gedragen worden.

• Kan gewoon
  • Kan niet
  • Anders

0 stemmers

1 like

Is dit nav die tiktok van this is a small dog? Hahah

2 likes

Hahaha ik weet welke je bedoeld :joy::raised_hands:t3:

“This dog, is tiny dog” :notes:

3 likes

en @monkeyslut
Ik werk nu tijdelijk in een winkel/museumpje en heb al twee mensen gevraagd of ze hun hond buiten kunnen laten, maar ze reageren best gepikeerd steeds. Ik heb hier nooit uitleg over gehad, maar het lijkt me niet de bedoeling. Was benieuwd wat jullie ervan vinden haha

2 likes

Ik heb op moet kunnen gestemd omdat mensen met hulp honden wel eens gemeen benaderd worden door winkel personeel. Niet iedere hulp hond is een golden retriever met een baasje die overduidelijk blind is. Er zijn veel verschillende honden voor verschillende mensen. Je kunt niet altijd zien of het iemand is die gewoon schijt heeft of iemand die die hond nodig heeft.

6 likes

Hierop aanvullend:

Als mensen bij je langskomen en ze hebben hun hond mee, vind je het dan normaal dat die hond binnenkomt bij jou?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Laatst hadden wij dat met iemand, die zou langskomen om iets op te halen. Vervolgens had ze haar teckel mee en kwam ze ongevraagd even binnen om het huis te bekijken. Ik vond dat niet echt normaal eigenlijk.

Bij blauwe diamantpillen moest ik per direct hier aan denken 🥲

download (2)

13 likes

Vind dit ook niet kunnen los van de hond

14 likes

Hahahaha nou het was familie en we wisten dat ze zou komen dus wel lelijk om dan te zeggen: blijf maar buiten, doei!

Nee, maar enkel omdat ik een kat heb.
Als we geen kat zouden hebben en vrienden komen langs met hun hond vind ik dat alleen maar leuk.

De situatie die jij beschrijft zou ik overigens niet normaal vinden, maar ook niet als dat zonder hond zou zijn.

6 likes

Its almost like a baby

Omg dat meisje. Bij mij is er van jongs af aan ingestampt dat ik nooit “snoepjes” van een wildvreemde mag aannemen. Dus nee ook geen vitaminepillen.

1 like

Ik zou eigenlijk anders stemmen. Dat mensen ongevraagd je huis binnen komen vind ik sowieso raar maar als ik een dag afspreek met mensen kan ik soms niet anders dan de hond meenemen. Dat geef ik wel van te voren aan. Maar als ik ergens binnen ga, ga ik echt niet mijn hond aan een paal binden :woman_shrugging:. Dan maar zelf niet naar binnen.

6 likes

En in een winkel? Zou je hem dan wel ergens aan binden als je naar binnengaat?

1 like

Nee ik bind mijn hond nergens aan vast maar deze situatie komt (bij mij) bijna nooit voor. Ik woon dichtbij een winkel, mijn hond kan eventjes alleen zijn en kom dus bijna nooit met hond bij de winkel. Ik heb ooit één keer gehad dat ik geen andere keus had dan met de hond naar de winkel en toen heb ik het gevraagd bij de servicebalie. En als het dan niet mag is het pech voor mij.

6 likes

Ik vind wel dat het aangegeven zou moeten staan als de hond niet mee naar binnen mag. Dan is het duidelijk voor iedereen. Mijn pup kan nog niet alleen zijn en daarom heb ik hem vaak mee. Tot nu toe is het in de meeste winkels geen probleem, zeker omdat hij zich netjes gedraagt. Maar ik vind het wel fijn als het aangegeven staat dat hij niet mee mag zodat ik ook niet binnenloop en dan weggestuurd hoef te worden. Want in mijn ervaring gaat dat ook niet altijd op een vriendelijke manier. Bij kleine winkeltjes vraag ik het vaak even

Edit: ik vind wel dat dit alleen kan als je een hond hebt die geen overlast veroorzaakt. Dus niets kapot bijt, niet zomaar blaft en rustig is.

4 likes