Stel je persoonlijke vraag #32

En ookal zou je het allemaal opeten ook prima toch?? Ik heb dagen wat ik wel meer eet dan dat als ontbijt.

Maar misschien vindt @Reflect het gewoon heel vies klinken en bedoelt ze dat :rofl:

9 likes

Als ik in België of Frankrijk zou wonen zou ik ook elke dag zo ontbijten. Maar in NL zijn geen echte croissants te vinden dus dan maar liever helemaal niet.

2 likes

Haal je die dan ook elke dag vers bij de bakker?

Tijd voor een croissant zometeen dus :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Haha gelukkig vind ik het zelf heerlijk :smiley:

4 likes

Wilde toch even melden dat er een part 2 is van de Tiny Dog TikTok :relieved: @ alexiadox
Iedereen kent Tiny dog wel toch :scream:

• Ja :poodle:
  • Wie. 😵‍💫

0 stemmers

3 likes

Sgat ben te oud voor tiktok

12 likes

Same maar heb de meldingen uit staan, dus ik lees t alleen als ik het zelf wil

2 likes

dit heb ik dus bij die recepten waarbij koolhydraten vervangen worden door bloemkool oid. Is nooit echt lekker. En waarom? 🥲 koolhydraten zijn zo fijn om in je leven te hebben

@Lemongrab dat dacht ik ook maar als je een fijn algoritme hebt gekregen is het ook een leuke en leerzame app! wel verslavend.

6 likes

Als jij een drankje bestelt waar ijsklontjes in zitten (bijv bij de McDonald’s), “eet” jij die ijsklontjes dan wel eens (deels) op?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Ik haat ijsklontjes

Edit bijv dat je dan op het einde wat drinken hebt en takkeveel ijsklontjes. Dan probeer je dat te drinken en dan flikkeren al die klontjes op je. Maar dit ligt vast aan mijn motorische skills haha

5 likes

Love it. Wil “later als ik groot ben” ook zo’n Amerikaanse koelkast met ijsblokjesmachine.

6 likes

Klinkt goed! Zijn die afbak croissants van een bepaald merk? Ik denk dat je gaat huilen als je ziet wat er in Nederland soms verkocht wordt als zogenaamd een croissant.

5 likes

Die van Crisp zijn heel goed! Lekkerste die ik tot nu toe gehad heb

2 likes

Dat heb ik weleens eerder gehoord. Als ik daar ooit ga bestellen dan doe ik ze erbij :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Vergeet nooit de ene keer dat we met de schoonfamilie gingen eten en schoonzus een drankje met ijs nam. Want als je drankje dan op is, moet je roeren in de ijsklontjes. Die smelten dan sneller en zo heb je een gratis water. Dus eigenlijk twee drankjes voor de prijs van één. :confused:

11 likes

Stel het is je partners verjaardag, je hebt een duur cadeau gekocht voor diegene maar jullie zitten in een restaurant en je wil het cadeau gaan geven en dan zegt partner uit elkaar te willen gaan. Geef je alsnog het cadeau?

• Nee ik houd het zelf/verkoop het wel
  • Ja, heb ik voor partner gekocht dus dat krijgt diegene ook gewoon

0 stemmers

Ik heb extreme misofonie dus ik krijg kortsluiting als iemand dit doet in mijn buurt
tenor

1 like

Heh wat? M’n partner zou dat zeggen in het restaurant?

1 like

Ja dat zie je altijd in films toch :rofl: break up scene in restaurant

1 like