Stel je persoonlijke vraag #32

En Mahmood staat op 2 haha. Nu al zin in het Songfestival in Italië.

4 likes

Gewoon een scheutje melk. Waaaarom zou je koffiemelk doen?

8 likes

Ik ook. En als ik geen melk heb kwark.

Soldi soldi :clap: :clap:

3 likes

Deze nummer 2 notering is eigenlijk volledig te danken aan soldi @En_17_Anderen ben ik bang, maar misschien wordt het eens tijd om het bijbehorende album te luisteren. Zelfde geldt voor Måneskin op nummer 5. Anderen zijn wel van grijsgedraaide albums.

En om een beetje on topic te blijven. Wat voor afspeelfunctie gebruik je het meeste (bijv. in Spotify)

  • Repeat all (album)
  • Repeat all (playlist)
  • Repeat one
  • Shuffle (album)
  • Shuffle (playlist)
  • Stop / ik hou niet van muziek / anders

0 stemmers

1 like

Er is echt een supermooi spotify wrapped topic!

21 likes

Wat flauw, dan zou elke poll toch wel in een apart topic kunnen

2 likes

Ja maar weet je wel niet hoe cool het is om op spotify wrapped te haten. Die shit is zo mainstream :love_you_gesture::love_you_gesture:

Ik verdenk die mensen ervan dat hun playlist volstaat met r kelly en baby shark ofzo.

18 likes

Een album shuffelen vind ik wel echt chaotic evil hoor @Soy.peor, waarom zou je dat doen???

Wat is vervelender?

  • Je haar wassen.
  • Je scheren.
  • Ik ben gezegend en vind beide dingen niet vervelend.

0 stemmers

6 likes

Ik heb eigenlijk nooit melkproducten in huis, behalve van die cupjes koffiemelk voor gasten. Soms als ergens een scheutje melk of room bij moet (als het echt maar een klein beetje is), en ik heb geen pakje sojaroom oid, dan gebruik ik dat wel eens. Ik proef echt geen verschil met gewoon eigenlijk.

please-dont-be-upset-with-me-ferris-bueller1

7 likes

Omdat ik t zo saai vind om een album te luisteren en dat je dan al helemaal weet van oh nu komt die en die. Ik vind t juist leuker als uit t niks ineens je favo nummer komt.

6 likes

intense hekel aan mn haar wassen vaak. Duurt lang voor het goed ingezeept is en daarna voor het weer droog is. Sinds jouw post over vet haar föhn ik het wel steeds

2 likes

ohhh ik vind het juist zo chill als je een album vaak hebt geluisterd dat je, wanneer een nummer is afgelopen, al in je hoofd het begin van het volgende nummer hoort omdat je het zo vaak achter elkaar hebt geluisterd. Echt love dat

15 likes

Laat mij gewoon hipster zijn

2 likes

Had jij tijdens je rijlessen een instructeur die wel eens op zijn of haar telefoon zat tijdens de rijles? Appen enz? Gewoon meer dan normaal even kijken.

  • Ja heb ik meegemaakt
  • Nee
  • Geen rijlessen gehad

0 stemmers

1 like

Toen ik rijles had, was een mobiele telefoon/appen nog helemaal niet aan de orde om beetje op te scrollen. Internet op je telefoon was toen net een ding :sob:

23 likes

Mijn instructeur las vaak de krant :joy::joy:

8 likes

Hij was wel aan het bellen. Maar bij mijn laatst lessen en dan hardlopen zeggen sat ik het kan e.d. soort van truck km verantwoording bij mij neer te leggen.

Gelukkig niet, vond het altijd een eng idee als hij niet meekeek voor de zekerheid :joy:

Hij hield wel echt iedere rijles een rookpauze en nam dan ook nog koffie. Achteraf had ik er echt wat van moeten zeggen want dat ging wel gewoon van mijn tijd af en het is niet alsof die lessen goedkoop waren :grimacing:

Nee ik had goddank een boomer als rij instructeur.