Maar het gaat toch om het innerlijk
Misschien niet heel nice om fotoâs van onbekenden te plaatsen haha
oh haha ik had gewoon het eerste plaatje van google geplukt zonder erbij na te denken maar eigenlijk heb je wel gelijk. Ik verwijder hem.
Zeker. Daarom zeg ik ook geen nee maar denk ik er nog even over
Ik was er een paar jaar gelden en toen was er een âhittegolfâ. Werd gewaarschuwd om bedekkende kleding te dragen en je goed in te smeren.
Het werd 25 graden
Ik bedenk niet hoe ik mezelf voor ga stellen maar ik probeer wel regelmatig bewust stomme feitjes op te slaan in mijn hoofd âvoor als ik ooit in een quizprogramma komâ. Vooral sport dingen ofzo. Ik ben er namelijk nog steeds niet overheen dat de Achmea kennisquiz niet meer bestond toen ik oud genoeg was om me in te kunnen schrijven đ„Č
Er is maar één persoon die mijn introductie mag doen.
Haha wel goals als je dan bij 2 voor 12 zit en je niet jezelf voorstelt maar ze daar speciaal Jambers voor inschakelen
Maar ik werk in de forensische ggz.
Je ligt bij de tandarts en er wordt in je tandvlees geprikt met het instrument waarmee ze dat doen. Bloed jouw tandvlees dan?
- Ja, en krijg de opmerking dat ik vaker moet flossen
- Nee, ik heb supertandvlees
- Ik ga nooit naar de tandarts
0 stemmers
N.a.v. mijn tandartsbezoekje vandaag (en ik stook elke dag mijn tanden - maar alweeer die opmerking gekregen). Ik vraag me inmiddels oprecht af er mensen bestaan bij wie dat niet bloed!
Voordat mensen denken dat ik de toekomstige vrouwelijke Dexter ben: ik heb huilend een paar muizen uit het raam gegooid 5 hoog toen we een muizenplaag hadden in het appartement en ze in een hoge prullenbak waren gevallen waar ze niet meer uit konden. (Zou nu denk ik iets langer nadenken over een geschiktere oplossing.
)
de ananas op pizza discussie?
- Ik heb hier een sterke mening in
- Ik vind dit zoân outplayed discussie, boeit mij nou wie er wel of geen ananas op zân pizza doet, je hebt mij er niet mee
- Ik heb hier een genuanceerde mening in
0 stemmers
Ja ik zat er ook net over na te denken maar er was op dat moment gewoon niet echt een andere oplossing denk ik? Ik woonde toen midden in Amsterdam en had geen auto dus kon ze ook niet even ergens heen brengen. Ik had ze misschien al wandelend naar een park moeten brengen. Maar nee dat had ik sowieso nooit gedaan want dat was nog best een stuk lopen en die beesten sprongen de hele vet ver omhoog. Echt ellende.
Mijn mond hygiëniste doet dit ook altijd, ik poets en stook volgens mij prima en dan bloed het niet. Maar zij zit met zo grof geweld er in te prikken dat het niet gek is dat het bloed.
Huh, maar je kan toch gewoon een deksel op de pan doen en dan naar beneden lopen? Of zie ik nu iets over het hoofd.
Gatver ik kan nu niet meer zorgeloos langs mijn flat lopen zonder aan omlaagvallende muizen te denken denk ik
En als je helemaal pech hebt een pan mét muis
Muizen kunnen tot best ver hun weg terugvinden naar hun verblijfplaats dus waarschijnlijk zaten al die uit het raam gegooide muizen 5 minuten later alweer binnen. Als ze het overleefd hebben dan.
Mijn genuanceerde mening is dat ik het gewoon echt heel lekker vind
Moest jij vroeger vaak buiten spelen van je ouders/verzorgers (âje moet niet de hele tijd binnen zitten, hup naar buiten, dat is gezondâ)
- Ik speelde zelf heel graag en veel buiten
- Ja, dit werd wel tegen me gezegd
- Nee, ik mocht gewoon binnen blijven als ik dat wilde.
- Ik weet het niet
- Anders
0 stemmers
Ik had hier altijd zoân hekel aan. Natuurlijk speelde ik ook wel eens buiten maar ik zat veel liever binnen met een boek, tekenspullen of knutselspullen.