Ik werk voor uitzendbureaus als bijbaan dus wellicht dat dat anders geregeld is. Altijd diensten van 8 of 8.5 uur en bij mijn vorige werkgever werd er 0.5 uur niet uitbetaald ondanks dat je eigenlijk nooit een half uur onaangebroken pauze kon nemen. Nu wordt het geloof ik wel doorbetaald, ook nu vrijwel nooit een mogelijkheid om een half uur niks te doen. Hier en daar wel 5 minuten natuurlijk, maar een half uur echt niet.
Ik heb dit nu niet meer. Maar ik moest bij mān ouderlijk huis ALTIJD plassen als ik die witte garage deur zag. Ik dacht echt dat dat heel gek was, maar kennelijk hebben meer mensen dat haha?
Nu ben ik kennelijk bij ons huidige (& vorige) huis niet o geprogrammeerd
Ik begin woensdag met een nieuwe baan en we werken van 0900-1730. Hoe laat zouden jullie aankomen?
- 0845
- 0850
- 0855
- 0900
0 stemmers
Zouden jullie een doos celebrations meenemen?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Als je zo graag iets mee wilt nemen: pepernoten o.i.d., taaitaai, speculaasjes.
Dat wil ik juist liever niet, omdat die niet in een verpakking zitten.
Ik zou zelf niks meenemen maar vind het wel een heel leuk idee dus ik zeg doen
Ik zou geen celebrations meenemen omdat ik er niet aan zou denken. Maar als mijn nieuwe collega ze wel mee zou hebben op de 1e dag zou ik dat fantastisch vinden. Je zou bij mij meteen punten scoren
Vind jij het fijn of helpen als iemand op je rug klopt als je moet hoesten?
- Nou nee
- Ja
- Weet ik niet
0 stemmers
Ik denk dat ik na 6 weken eindelijk over mn hoestbuien en verkoudheid ben, maar echt sla niet op mn rug. Wie heeft dat bedacht.
Mijn vriend deed dit afgelopen week bij mij als grap heel hard, nou heb hem ff een flinke uitbrander gegeven. Echt achterlijk irritant, werd er agressief van
Oeh, dat durf ik niet! Ik ren weleens in de schemer omdat het dan nog druk is, maar 06:00 vind ik nog te stil. Maar tof dat je dat gewoon doet! Laat je dan iemand weten dat je gaat rennen of niet?
Anderhalve meter geldt ook als ik aan het hoesten ben. Dus rot op met die jatten
Ik heb wel recht op pauze maar meestal niet echt tijd om weg te gaan in die pauze
Alleen als ik me verslik
Ik die dit lees terwijl ik tegenwoordig nauwkeurig uren moet schrijven:
Bij mijn kantoorbaan krijg ik gewoon 8 uur betaald voor 7,5 uur werk + 30 min pauze, bij mān horecabaan krijg ik pauzes niet vergoed
Nah, er zijn zelfs filmpjes voor sporten in appartementen. Zo moeilijk is het echt niet. Net als wat @Lula zegt.
@Schaakmat ach dan zijn je biceps iets gekrompen. No problem
Hoe flexibel vindt jij jezelf omgaan met corona? Dus denk aan omschakelen van werken op locatie naar thuis, aanpassingen als kinderen thuis, anders moeten sporten etc.
1= niet flexibel, weinig aanpassingsvermogen
10= uiterst flexibel, kost geen moeite
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Voor degene die 5 of lager stemmen, als je corona buiten beschouwing laat, heb je in het dagelijks leven wel vaker moeite met flexibel moeten zijn of plotselinge aanpassingen?
- Ja
- Een beetje
- Nee
- Weet ik niet
0 stemmers
Maar ik heb het denk ik ook wel āgemakkelijkā qua aanpassen.
Het thuiswerken is de grootste aanpassing voor mij en dat vind ik top. Daarnaast heb ik niet veel avond activiteiten, dus dat hoef ik nauwelijks aan te passen en kinderen heb ik ook niet.
Daarnaast spreek ik normaal nooit echt met grote groepen af en aan Kerst heb ik een hekel dus als ik dan niet naar familie kan oid is alleen maar een zegen.
Wat is de reden dat je werkt bij je huidige baan? Kies de drie best passende opties.
- Ik vind mijn dagelijkse werkzaamheden leuk/uitdagend.
- Ik vind het leuk om te werken bij dit specifeke bedrijf.
- De hoogte van het salaris.
- Het idee dat ik iets āgoedsā doe voor mensen/voor de wereld.
- Ik had inkomen nodig en hier was een vacature.
- Ik waardeer de maatschappelijke status van mijn huidige baan.
- Anders, namelijk:
0 stemmers
Een autist die flexibel is, moet een nieuwe diagnose vragen
We kunnen heus wel flexibel zijn. Maar het kost over het algemeen veel moeite. Dus liever niet