Stel je persoonlijke vraag #32

stel: jouw amateur volleybal/hockey/voetbalteam heeft het veld of de zaal voor jouw team gereserveerd om 5.00 op een doordeweekse dag voor de wekelijkse training.
wat doe je?

• ik ga naar de training, ik ben blij dat het zo geregeld is
  • ik ga naar de training, maar met tegenzin
  • ik ga niet naar de training, echt geen zin in zo vroeg
  • ik ga niet naar de training, het komt niet uit met werk/privĂ©
  • ik zie het per keer even aan, misschien probeer ik het een keer uit

0 stemmers

Ja terwijl het echt in de top 3 staat van meest kneuzige sporten ever

3 likes

Als het een teamsport is dan hoort het er wel een beetje bij om te trainen.
Ik ben blij dat ik geen teamsport doe. 5.00u dat zijn toch geen tijden

4 likes

In theorie heb ik trouwens wel een kijkgat bij mn deur, maar ik heb een opstap naar buiten dus dat gat zit echt op ruim 2 meter :joy:

1 like

Ik werk wel thuis maar kan niet eens boodschappen doen of wqndelen tussendoor want ik moet gewoon de hele tijd er zijn. Het zou voor mij wel fijn zijn als ik naar de sportschool mag. Maar aan de andere kant, al mijn lessen zijn gecanceld, dus wat zeik ik.

Ik ben vorige week begonnen met paaldansen en vind het zo jammer dat dat nu vervallen is dat ik daar met liefde moeilijk vroeg voor zou opstaan

1 like

Wanneer krijg jij het gevoel dat je moet plassen?

• Als ik mijn huis (van de buitenkant) zie
  • Als ik de voordeur open doe
  • Als ik de straat inrijd/ hoek om kom
  • Mijn blaas heeft geen geografisch rooster

0 stemmers

3 likes

Als ik de deur uit loop juist.

8 likes

Mijn blaas niet, maar mijn darmen daarentegen
 Als ik een tijdje ben weggeweest krijg ik vaak aandrang op het moment dat ik mijn sleutel in het slot steek. Of soms al als ik mijn straat inloop, en vandaag zelfs toen de trein het station naderde.

9 likes

We bespreken altijd van tevoren bij wie we afspreken (bij mijn ouders, zus of mij) of we gaan uit eten met z’n allen.

Als ik aankom op Utrecht Centraal of Rotterdam Centraal.

2 likes

5 uur is gewoon midden in de nacht.

10 likes

Maar je hebt toch recht op pauze? Of heb je maar korte werkdagen?

Heb jij pauze op je werk?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

Krijg je pauzes doorbetaald? Dus bv je werkt 8 uur krijg je 8 uur of 7.5 uur uitbetaald?

• Ja
  • Nee
  • Nvt want geen pauze

0 stemmers

Ik ook hahah! Alles voor 8u vind ik ook te vroeg.
Mijn sportschool biedt nu elke dag om 7.00u de eerste les aan. Vriendin zei dat ze van plan is die te pakken. Nou veel succes meid, zonder mij :wave:

2 likes

Ik denk dat ik wel zou gaan. Ik heb ook jarenlang vroeg opgestaan voor een baan, op zich wende dat ook wel na een tijdje

1 like

Bijna iedereen werkt 8.5 uur in Nederland. Die 0.5 uur pauze zijn vaak onbetaald. Koffiepauze of een klein wandelingetje tussendoor krijg ik wel betaald :slight_smile: maar eigenlijk heb ikbook geen officiele koffiepauze

3 likes

Ik heb in ieder geval wel al bij mijn team aangegeven dat ik het prima vind om wat af te spreken over sporten tijdens werktijd. Vanaf volgende week werken we waarschijnlijk weer volledig thuis (kon nog even niet ivm drukte) en dan vind ik het zelf ook wel lekker om toch nog wat sportlessen te kunnen doen. Ik denk dat iedereen dan een vaste dag/tijd krijgt waarop diegene kan sporten onder werktijd, dan weet je ook precies wie er wanneer is.

Soms werk ik kortere dagen en heb ik maar 15min pauze, die is altijd doorbetaald. Bij langere dagen komt er 45min onbetaalde pauze bij

1 like

Ik zeg dit wel generaliserend, maar bedoel dus 9 tot 5 baan. Die dan vaak tot 17.30 is ipv 17.00.