Ja vind dit echt schandalig. Heb bij vrienden gezien hoe uitputtend co-schappen kunnen zijn en de uren die werden gemaakt. En dan niet eens een vergoeding ontvangen! Ik snap(te) er niets van.
Ik ben ook aan het aftellen haha
Jij zit ook al tegen het einde toch, hoe lang moet je nog?
Je favo chipsmerk
- Lays
- Croky
- Pringles
- Kettle
- Tyrrells
- Burts
- Doritos
- Huismerk supermarktchips
0 stemmers
Nu meerkeuze
- Lays
- Croky
- Pringles
- Kettle
- Tyrrells
- Burts
- Doritos
- Huismerk supermarktchips
0 stemmers
Ja zoiets begreep ik ook al, wat een grap. Ik hoorde laatst wel dat de GGZ instelling waar ik werk wel een vergoeding geeft aan co-assistenten, ook al is dat dus niet verplicht, dus dat vond ik wel netjes.
Nja, straks je eerste salaris en dan is alle ellende snel weer vergeten 
Ja klopt! Ben nu nog bezig met een keuzecoschap en dan m’n scriptie. Dus halverwege mei! Jij?
ooooh ja die vind ik echt smerig, maar volgens mij zijn ze wel populair
Ik doe het precies andersom en zit nu in m’n wetenschappelijke stage. Hopelijk in april klaar!
Nagenoeg tegelijkertijd dokter! 
Lievelings💕
chio: pombär en heartbreakers!! 
Ja, leuk! Helemaal klaar voor 

Nee ik ook niet… was niet de enige bezuiniging hoor maar vond het echt zo’n zwaktebod, echt het laaghangende fruit gewoon
Hahahahahah precies hoe ik me voel
Is dit een waargebeurd verhaal? 
Knap dat je gelijk wat er van zei! Ik vind het goor maar sta waarschijnlijk met een mond vol tanden er naar te kijken en zeg niks omdat ik er niet op kom.
Ook voor corona moest horeca personeel al in de elleboog hoesten. Iig ik leerde dat jaren geleden al toen ik achter de bar stond.
Wat een argument ook om het goed te praten. Zelfs al gaat alles dood, het is totaal niet hygiënisch. Echt goed dat je er wat van hebt gezegd want idd hoe chill eet je dan…
Ben je al eens verliefd geweest/heb je al eens een crush gehad op een goede vriend(in)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Als jou de vraag gesteld wordt; wat is het ergste/slechtste dat jij ooit gedaan hebt? Weet jij daar dan duidelijk antwoord op?
- Nee niks dat er echt bovenuit springt
- Ja daar weet ik een antwoord op
0 stemmers
Haha shit, ik ben niet zo snel vies dan van zulke dingen.