Stel je persoonlijke vraag #32

Ja klopt! Ben nu nog bezig met een keuzecoschap en dan m’n scriptie. Dus halverwege mei! Jij?

1 like

ooooh ja die vind ik echt smerig, maar volgens mij zijn ze wel populair

1 like

Ik doe het precies andersom en zit nu in m’n wetenschappelijke stage. Hopelijk in april klaar!

2 likes

Nagenoeg tegelijkertijd dokter! :blush:

3 likes

Lievelings💕

2 likes

chio: pombär en heartbreakers!! :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ja, leuk! Helemaal klaar voor :cheer:

unnamed

6 likes

Nee ik ook niet… was niet de enige bezuiniging hoor maar vond het echt zo’n zwaktebod, echt het laaghangende fruit gewoon

2 likes

Hahahahahah precies hoe ik me voel

Is dit een waargebeurd verhaal? :sob:

1 like

Knap dat je gelijk wat er van zei! Ik vind het goor maar sta waarschijnlijk met een mond vol tanden er naar te kijken en zeg niks omdat ik er niet op kom.

6 likes

Ook voor corona moest horeca personeel al in de elleboog hoesten. Iig ik leerde dat jaren geleden al toen ik achter de bar stond.

3 likes

Wat een argument ook om het goed te praten. Zelfs al gaat alles dood, het is totaal niet hygiënisch. Echt goed dat je er wat van hebt gezegd want idd hoe chill eet je dan…

1 like

Ben je al eens verliefd geweest/heb je al eens een crush gehad op een goede vriend(in)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Als jou de vraag gesteld wordt; wat is het ergste/slechtste dat jij ooit gedaan hebt? Weet jij daar dan duidelijk antwoord op?

• Nee niks dat er echt bovenuit springt
  • Ja daar weet ik een antwoord op

0 stemmers

Haha shit, ik ben niet zo snel vies dan van zulke dingen. :laughing:

1 like

Acht jij het mogelijk dat je ooit een psychose krijgt? (Ik kijk dat programma van Tim ten beste vandaar)

• Nee
  • Ja tuurlijk kan iedereen overkomen
  • Nee denk dat dat mij niet overkomt
  • Ja denk dat ik een grote(re) kans heb
  • Ja acht ik waarschijnlijk

0 stemmers

Is het ergste dat jij hebt gedaan volgens de wet illegaal? (Anoniem)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heeft het ergste dat jij hebt gedaan met vreemdgaan te maken? (Anoniem)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Welk cijfer van 1 tot 10 zou jij geven aan het ergste dat jij hebt gedaan van 1 niet erg tot 10 heel erg? (Anoniem)

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Ja ben er regelmatig bang voor. Heb een vrij verhoogde kans obv erfelijke factoren gecombineerd met mijn copingsmechanismen (passief/terugtrekken/opkroppen). Aan dat eerste kan ik niks doen, maar ik moet echt proberen mijn coping te veranderen + zoveel mogelijk letten op stressvolle factoren in mijn omgeving.

3 likes

Mijn geboorte. Oh gedaan haha ik las meegemaakt. :joy:

1 like