Stel je persoonlijke vraag #32

Wat een argument ook om het goed te praten. Zelfs al gaat alles dood, het is totaal niet hygiënisch. Echt goed dat je er wat van hebt gezegd want idd hoe chill eet je dan…

1 like

Ben je al eens verliefd geweest/heb je al eens een crush gehad op een goede vriend(in)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Als jou de vraag gesteld wordt; wat is het ergste/slechtste dat jij ooit gedaan hebt? Weet jij daar dan duidelijk antwoord op?

• Nee niks dat er echt bovenuit springt
  • Ja daar weet ik een antwoord op

0 stemmers

Haha shit, ik ben niet zo snel vies dan van zulke dingen. :laughing:

1 like

Acht jij het mogelijk dat je ooit een psychose krijgt? (Ik kijk dat programma van Tim ten beste vandaar)

• Nee
  • Ja tuurlijk kan iedereen overkomen
  • Nee denk dat dat mij niet overkomt
  • Ja denk dat ik een grote(re) kans heb
  • Ja acht ik waarschijnlijk

0 stemmers

Is het ergste dat jij hebt gedaan volgens de wet illegaal? (Anoniem)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heeft het ergste dat jij hebt gedaan met vreemdgaan te maken? (Anoniem)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Welk cijfer van 1 tot 10 zou jij geven aan het ergste dat jij hebt gedaan van 1 niet erg tot 10 heel erg? (Anoniem)

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Niet alleen horecapersoneel hoor! Volgens mij is hier ooit wel een overheidscampagne over geweest maar kan het niet terugvinden. Niet erg effectief geweest iig (verrassend)

Ja ben er regelmatig bang voor. Heb een vrij verhoogde kans obv erfelijke factoren gecombineerd met mijn copingsmechanismen (passief/terugtrekken/opkroppen). Aan dat eerste kan ik niks doen, maar ik moet echt proberen mijn coping te veranderen + zoveel mogelijk letten op stressvolle factoren in mijn omgeving.

3 likes

Mijn geboorte. Oh gedaan haha ik las meegemaakt. :joy:

1 like

17 likes

Ik vind vreemdgaan echt heel erg, maar ik heb al vaker de indruk gekregen dat dat een impopulaire mening is hier. Maar zelfs als vreemdgaan op zichzelf als niet heel erg beschouwd wordt… ja wie weet zijn mensen wel vreemdgegaan met hun schoonbroer terwijl hun partner op sterven ligt of iets dergelijks.

1 like

Ik ben nooit vreemdgegaan maar dat iets fijns meemaken met een ander… lijkt mij van hele korte duur als je daarmee je beloftes aan je partner verbreekt, het vertrouwen beschadigt en je relatie op het spel zet (mocht vreemdgaan dus een dealbreaker zijn).

2 likes

Ik kan me echt niks bedenken wat ik heb gedaan wat heeel erg is. Ben ook wel een mietje daar niet van. Maar als ik denk aan iets ergs denk dan denk ik meer aan een ander letsel aanbrengen ofzo of vermoorden of iets.

Bij jatten denk ik ook meer aan hele grote dingen. Een appel niet scannen bij de supermarkt vind ik niet mega erg.

6 likes

Ja mijn ergste was denk ik ook winkeldiefstal maar zo erg vind ik dat niet want ik was 13 destijds. Was wel heeeel veel spullen echt tassen vol, maar zoiets zou ik nu niet meer doen en had achteraf ook wel spijt.

2 likes

750 euro bruto voor een heel schooljaar (lio-stage basisonderwijs).

Ik heb op 2 gestemd. Ik kan me echt niks ergs bedenken, en wat dan bijv een cijfer 6 zou zijn voor mij. Ik ben wel benieuwd of iemand die 6 heeft gestemd dat wil vertellen? Kan me ook goed voorstellen van niet hoor. Het ergste wat ik me kan herinneren is dat ik als kind muntgeld heb gejat uit een kleedkamer samen met een vriendinnetje. Vond het zo erg dat ik het opbiechte aan mn ouders, ik zei van tevoren dat ik iets heeeeeeel ergs had gedaan. Mn vader zei dat hij beloofde niet boos te worden maar hij werd het alsnog lol.

En het ergste wat jij ooit hebt gedaan, heb je daar spijt van?

• Nee
  • Een beetje
  • Ja

0 stemmers

1 like

38% ja. Sorry hoor, maar :eyes::eyes:

Ik word hier echt veel te nieuwsgierig van.

1 like

Haha het ergste wat jij ooit hebt gedaan… we komen steeds dichterbij, kom op jongens :joy:

26 likes

Vertel op dan. Nee ik denk dat op dit forum echt hele brave lui over het algemeen zitten.

Ken jij persoonlijk mensen die ernstige delicten hebben gepleegd?
Anoniem

• Nee
  • Ja meerdere
  • Ja 1

0 stemmers

1 like

Ja jeetje we draaien er omheen.

Heb jij wel eens.

• Iets gestolen van een hoge waarde (please iemand die een tv heeft gejat ofzo)
  • Iemand in elkaar geslagen
  • Iemand beroofd
  • Iemand vermoord
  • Bewust een dier vermoord (insecten tellen niet)
  • Iemand mentaal mishandelt
  • Iemand bedreigd ( Niet met dat je de poltitie ging bellen maar met de dood ofzo)

0 stemmers

1 like