@Nysmn wie heb je vermoord
Graag de optie Anders toevoegen
- Boeit mij nul wat jij gaat eten
0 stemmers
- Anders
0 stemmers
Begrijpelijk maar ik ben indecisive af en als ik geen keuze maak heb ik om 12 uur vannacht nog niks gegeten
- Boeit me niet verhonger maar
- Oke ik toon empathie en help je bij het maken van een keuze
0 stemmers
Auch ❤️🩹
Godver ik klik hier gwn zomaar op hahaha. Nee want nu gaan mensen daar op klikken. En als je dsn vraagt wat dan is het " Ik heb ooit een vlieg dood gemept."
Ik geloof echt niet dat mensen niks van dit gedaan hebben. 2 stemmers in 20 minuten. Misschien had je het anoniem moeten maken.
Nee want dan gaan mensen zomaar stemmen op ik heb iemand vermoord.
Ja maar nu gaat sowieso niemand daarop stemmen denk ik
Jammer ik sta al in de wacht bij de kliklijn
Mooi moment om mijn nieuwe whatsapp sticker met jullie te delen
Ben je ooit naar New York geweest?
- Ja loved it
- Ja viel tegen
- Nee wil ik nog wel heel graag
- Nee en hoeft ook niet per se
0 stemmers
Voor de mensen die er geweest zijn en het leuk vonden, wat maakte het een leuke stad voor jou?
- Architectuur
- Cultuur
- De mensen
- Het eten
- De sfeer
- Shoppen
- Bekende plekken opzoeken uit films en series
- De natuur
- Het nachtleven
- Nog iets namelijk
0 stemmers
Wat hebben jullie allemaal op jullie kerfstok
Dat bewust een dier vermoorden vind ik zo freaky. Veel seriemoordenaars zijn zo begonnen. Dus als je een dier hebt vermoord, je kan nog het opbiechten op FF! Doe het voor kerstmis dan vergeven we het. We moeten het wel gesjellie houden.
Ja echt eng.
Ik heb het alleen per ongeluk gedaan.
Een paar weesgegroetjes doen en alles is vergeven
Ik heb als kind ooit zout op slakken gestrooid, dus daarom heb ik die gekozen. Telt dat? Wel heel zielig achteraf
Deze nerd is in NY gaan ontbijten bij een diner die in de Daredevil-serie is gebruikt. Koffie was uiteraard niet te zuipen, maar wat was ik in mijn nopjes. Echt mijn favoriete ding om te doen op reis is plekken bezoeken uit mijn favo films en series.
Ik gieeeer