Ah dat is heel naar, of was dat onder groepsdruk? Klaagenoten wilden dat doen toen ik op de basisschool zat maar ik vond het zooo erg. Ik moest echt huilen toen ik hoorde dat jongens een rotje in de anus van een kat hadden gestopt en dat dier dus compleet werd opgeblazen. Vieze psycho’s. Dat maakt me echt zwaar misselijk. En ja iedereen heeft denk ik wel ooit een mug/vlieg etc doodgemept.
Wowoww dat is echt heel ziek. Ander level dan zout op een slak gooien of een worm door 2en snijden om te kijken of beide helften nog bewegen. Wat heftig, zijn ze er voor opgepakt?
Nee, het was samen met een vriendje, we hadden ook geen idee dat dat zo afschuwelijk is voor die slakken. We vonden het gewoon fascinerend om te zien. Klinkt best psycho nu ik het zo opschrijf maar ik zweer dat ik verder heel normaal ben.
Wat jii beschrijft is ook echt vreselijk
Ik heb tussen haakjes insecten tellen niet gezet. Had ik slakken en spinnen ook moeten noemen.
Kak ik bedenk me dat ik vroeger gevist heb eigk moet ik er ook op klikken. Maar ik bedoelde t meer van heb je psycho dieren lopen killen
Mega kutsite maar dit is wat ik er zo snel nog over kan vinden:
https://www.geenstijl.nl/5150969/kat-dj-karel-vermoord-door-vuurwerk-in-anus/
Ik weetniet eens of dit de juiste bron is. Maar dan ben je gewoon echt ziek in je hoofd.
Pff mijn hart arm beestje. Ik word daar zoooo boos van die mensen verdienen het zelf om in hun anus opgeblazen te worden.
Heb jij wel eens illegaal vuurwerk gekocht of gebruikt? ( Als dochter van politieagenten, oeps. )
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat vind je ervan als mensen vliegen of muggen doodmeppen?
- Geen mening
- Niet prettig maar ik doe het zelf ook
- Niet oke
0 stemmers
Als het maar niet tegen de muur is en dan zo’n vlek achterlaat
Geloof jij dat je net zo goed geboren had kunnen zijn als vlieg of was je voorbestemd om een mens te zijn?
- Ik had net zo goed een vlieg kunnen zijn en heb geluk(?) gehad dat ik een mens ben
- Mensen zijn voorbestemd om mensen te zijn
- Nooit over nagedacht en ga ik ook niet doen want ik ben te saai voor deze vragen
0 stemmers
Ik ben eerder te moe voor dit soort vragen
Stel je zou volgend jaar een vakantie naar het buitenland kunnen boeken voor 10 dagen, zou jij dan eerder gaan voor een warm land of een koud land (koud land wel kouder dan nederland)
Ik weet er zijn heel veel opties maar als je puur tussen koud of warm/heet weer je keuze moet maken.
- Een warm land
- Een koud land
0 stemmers
Ik zou geen geld uitgeven om naar een koud land te gaan aangezien ik er zelf al woon.
Oh wat grappig, ik ben daar zo te zien ook “per ongeluk” geweest haha. Zat vlak bij ons hotel. De gyroswrap was wel heeeerlijk daar
Welke speculaas heeft jouw voorkeur?
- Gewone speculaasjes
- Kruidnootjes
- Speculaas brokken
- Gevulde speculaas
- Speculaas cheesecake
- Schuddebuikjes
- Smoeltjes
- Speculaas boterkoek
- Anders
- Speculaas is vies
0 stemmers
Weet je wat ik echt niet snap, mensen die naar Denemarken emigreren.
Keek laatst een oude ik vertrek en kon alleen maar denken hoezo zou je in godsnaam naar een land gaan dat qua alles Nederland, maar dan net iets saaier is?
Onbegrijpelijk.
Ik wil naar ijsland zoo graag, or naar Ierland (geen idee of dat kouder is) of naar Noorwegen. Ik denk dat dat niet gaat gebeuren.
De mens schijnt in Denemarken het meest gelukkig te zijn. Misschien is die saaiheid ergens goed voor. Zullen wel heel zen zijn.
Ik bedenk me net dat ik in oktober naar londen ben geweest hahaha omg op mezelf.
Hygge bedoel je
Nee maar dat zegt geen kut, doe mij maar ergens met gezelligere mensen, lekker temperatuurtje en een landschap waar je af en toe echt ff van moet bijkomen.