Stel je persoonlijke vraag #32

Ik ben benieuwd in hoeverre mijn kinderen mijn spotify wrapped lijst hebben ‘verpest.’
Vorig jaar stond Kinderen voor kinderen op 1, dat jaar ervoor Samson en Gert. :frowning_face_with_open_mouth:

13 likes

Hahaha wow, en het nummer nog niet zat dus!

Nog een laatste Wrapped vraag haha. Luister jij nu de komende weken (of dagen, geen idee wanneer hij precies komt) bepaalde muziek om je wrapped nog te beinvloeden?

• Nee
  • Ja, misschien wel een beetje
  • Zeker weten, nummers/artiesten op repeat
  • Wrapped boeit me nog steeds helemaal niets/heb geen spotify

0 stemmers

Ik heb gelezen dat de wrapped begin november al klaar is dus dat heeft geen zin

4 likes

Oh dan al?!! Dan vind ik het ook nog echt representatief voor mijn jaar haha, maar snap ook wel dat ze dat ergens een keer moeten maken.

Het nummer kwam 1 april uit, 3 april had ik de 100e stream en heb het nummer in de 8 maanden daarna nog 430 keer geluisterd dus de frequentie ging wel goed achteruit :crazy_face:

1 like

Ik weet nu al dat ik mijn Wrapped van dit jaar intens ga proberen te negeren, want eind november vorig jaar ging het uit met mijn ex en alle muziek die ik tot mei heb geluisterd wil ik vooralsnog niets meer mee te maken hebben. 🥲

Verder vind ik Wrapped heel leuk, ik houd van muziek en ook al gebruik ik Spotify eigenlijk bijna alleen voor podcasts, nemen lijstjes me altijd terug naar momenten die ik bijna altijd snel vergeet!

4 likes

Ik ben stiekem wel blij om te horen dat ik niet de enige ben die deze misdaad op zijn geweten heeft. :cry:

Maargoed, nu ik jullie een kijkje in het zwartste van mijn ziel heb gegeven, wat hebben jullie voor groots gepikt dan?
@Nysmn @Viktor @anon69899736 @Barbie @lightbox @Marijn @Mila @Dotje

2 likes

Een designer tas

2 likes

Was niet 1 groot ding. Het werd een ‘strooptocht’ genoemd. Bij iets van 7/8 verschillende winkels (douglas, ici paris, rituals, body shop, etc) voor meer dan 1000 euro aan spullen.

Echt erg. Heb zitten janken in de cel haha. :sob: maar nooit meer gestolen daarna!

27 likes

Ik vind Wrapped altijd heel leuk, maar heb dit jaar veel te weinig naar muziek geluisterd dus ik ben bang :open_mouth:

2 likes

Weet niet of het onder ‘duur valt’, maar sterke flessen alcohol bij de slijterij waaronder een Grey Goose want dan had je het echt gemaakt toen :upside_down_face:

2 likes

Een bakje vol met enveloppen waarin geld zat van mensen die hun borg contant hadden betaald. Ik heb vroeger echt veel gejat tijdens bijbaantjes, nu gelukkig niet meer.

2 likes

Ben jij fan van Adele?

• Ja, Adele is één van mijn favoriete muziekartiesten.
  • Ja, ik luister graag naar haar muziek en ik zou naar een concert willen.
  • Ik vind Adele wel leuk, maar ik zet haar muziek niet vrijwillig op en volg haar verder niet.
  • Nee, ik heb niks met Adele.
  • Ik haat Adele.

0 stemmers

1 like

Ik ben wel echt fan van deze mashup

6 likes

Ik vind Adele zo’n fantastisch leuk persoon maar ze hoeft voor mij echt niet te gaan zingen

6 likes

Ik heb juist het idee dat heel veel mensen Adele’s muziek geweldig zeggen te vinden, net zoals heel veel mensen Beyonce helemaal het einde vonden.
Misschien is dat meer iets van een paar jaar geleden trouwens, nu met dat nieuwe album hoor je pas ineens mensen zeggen dat ze juist niet van Adele houden.

Reacties over waarom Beyonce 100000x beter is dan Adele hebben geen zin trouwens, het is allebei gewoon NMSVPE

3 likes

Beyonce vond ik nooit leuk, behalve in de destinys child periode.

Adele maakt voor mijn gevoel steeds dezelfde nummers. Ik vind haar stemgeluid niet prettig. Vandaar mijn haat. Verder niks persoonlijks, adele als mens is vast leuk.

7 likes

Ah, ik denk dat dat wel van je omgeving afhangt! Ik ken juist heel veel mensen die Adele’s muziek verschrikkelijk zeggen te vinden en in mijn omgeving lijk ik juist de mildste te zijn met mijn mening, als ze in een winkel wordt gedraaid neurie ik mee in plaats van te zuchten. Goed om te weten dat de fans daadwerkelijk bestaan!!!

Dat laatste vraag ik me ook af inderdaad. Ze zeggen altijd dat je geen strafblad krijgt als je naar halt gaat, maar het lijkt mij dat als je vaat solliciteren bij de overheid zoals politie oid ze dat toch terug kunnen vinden?

Straf was bij bureau HALT lopen en een taakstraf. Geen gevolgen voor VOG want ik was dus 13/14.

1 like