Stel je persoonlijke vraag #32

Maar kijk hoe mooi Ierland is/lijkt.

Ben jij wel eens in Ierland geweest op dit soort plekken?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Ik denk dat ik dit misschien nog wel het meest haalbaar vind. Al denkt mn vriend dat ie me alleen maar moet dragen. Wat een bullshit dan haal ik echt goede schoenen alles.

Gaan gewoon bussen naartoe vanuit Dublin (en vast ook vanuit andere plekken) :yum: Je hoeft er iig niet voor te klimmen voor zover ik weet

4 likes

Ja precies op de plek van die foto geweest haha

4 likes

En een aanrader?

2 likes

Ja was echt prachtig in het echt :heart_eyes: wel harde wind haha

2 likes

Jaaaa hier ben ik ook geweest. Cliffs of Moher. Onderweg ernaar toe kwamen we een Amerikaanse vrouw tegen die zei dat ze moest huilen toen ze dit zag. Nou dat viel ook wel mee. Maar mooi was het wel. Sowieso is Ierland mijn fave in Europa. Echt de mooiste rondreis tot nu toe.

6 likes

Supermooi maar waaaat een wind. Vloog bijna weg.

Oh en aangezien we het hadden over filmplekken opzoeken. Ik ben ook geweest in het National Park waar een deel van PS I love you (een van mn fav films) is opgenomen.
Film:

Reality:

Seizoenen maken nogal een hoop uit haha
Het park heette Wicklow Mountains

30 likes

Ik vond het echt prachtig maar wel een beetje eng, en het is natuurlijk supertouristisch wat natuurlijk logisch is. Ierland heeft wel echt een speciaal plekje in mijn hart. Zo mooi

1 like

18 euro, want dat was omgerekend 40 gulden. En daar moest ik mijn eigen kleding/beltegoed/cadeaus van kopen. Ik ben snel een bijbaantje gaan zoeken, zodat ik alles zelf kon regelen en betalen.

1 like

Ik krijg van dit soort plekken heel erg de neiging om lekker warm in bed te gaan liggen. Hor mooi het er ook uitziet. Ik voel gewoon hoe koud t daar is

9 likes

Heeft iemand tips om ff lekker te janken? Muziek of filmpjes oid

Titanic

1 like

Stel je je wel eens voor hoe je jezelf zou voorstellen als je meedeed aan een quiz of programma op tv en je jezelf zou moeten introduceren met een paar details?

Zo van “Ik ben Jeroen Peeters, ik ben 28 jaar en woon in Woerden en werk daar als badmeester. Mijn hobby’s zijn volleybal en cavia’s fokken”

• Ja dit bedenk ik wel eens
  • Nee dit doe ik nooit

0 stemmers

2 likes

Ja als ik mee zou doen aan temptation als verleidster dan zou ik zeggen " Ik ben Suus en jij gaat met mij mee naar huus"

48 likes

Suus kom naar huus want de koeien staan op spring’n
De varkes mutt’n vret’n en 't hooi moet van 't land
:notes:

25 likes

Haha ja vooral als ik met het mes op tafel kijk, die kneuzige ingestudeerde dingen die ze dan over zichzelf vertellen :sweat_smile: Maar dan kom ik altijd tot de realisatie dat ik het zelf waarschijnlijk niet heel veel beter zou doen :grimacing:

3 likes

Ja deze doet het altijd voor mij, maar dat is persoonlijk denk ik haha.

Heb hem nog niet 1x zonder te huilen kunnen kijken/luisteren. Mijn oma is al bijna 14 jaar dood. :woman_shrugging:

6 likes

Waar is deze man? Hij is perfect voor mij:

Woerden is vlakbij, ik heb gevolleybald en ik heb een cavia. Zeg me dat hij echt bestaat :joy:

(De naam kunnen we altijd veranderen, en de schoenen)

3 likes

Ik vrees dat ik hem verzonnen heb maar volgens google is dit hem

Edit: hier stond een foto van een Jeroen Peeters

Hij woont alleen niet in Woerden maar in [plaats in België] dus ik weet niet of het grootste argument voor hem (dichtbij) daarmee afvalt :sweat_smile:

1 like

Ik denk er nog even over na, bij nader inzien :sweat_smile:

1 like