Ik krijg van dit soort plekken heel erg de neiging om lekker warm in bed te gaan liggen. Hor mooi het er ook uitziet. Ik voel gewoon hoe koud t daar is
Heeft iemand tips om ff lekker te janken? Muziek of filmpjes oid
Titanic
Stel je je wel eens voor hoe je jezelf zou voorstellen als je meedeed aan een quiz of programma op tv en je jezelf zou moeten introduceren met een paar details?
Zo van âIk ben Jeroen Peeters, ik ben 28 jaar en woon in Woerden en werk daar als badmeester. Mijn hobbyâs zijn volleybal en caviaâs fokkenâ
- Ja dit bedenk ik wel eens
- Nee dit doe ik nooit
0 stemmers
Ja als ik mee zou doen aan temptation als verleidster dan zou ik zeggen " Ik ben Suus en jij gaat met mij mee naar huus"
Suus kom naar huus want de koeien staan op springân
De varkes muttân vretân en 't hooi moet van 't land
Haha ja vooral als ik met het mes op tafel kijk, die kneuzige ingestudeerde dingen die ze dan over zichzelf vertellen Maar dan kom ik altijd tot de realisatie dat ik het zelf waarschijnlijk niet heel veel beter zou doen
Ja deze doet het altijd voor mij, maar dat is persoonlijk denk ik haha.
Heb hem nog niet 1x zonder te huilen kunnen kijken/luisteren. Mijn oma is al bijna 14 jaar dood.
Waar is deze man? Hij is perfect voor mij:
Woerden is vlakbij, ik heb gevolleybald en ik heb een cavia. Zeg me dat hij echt bestaat
(De naam kunnen we altijd veranderen, en de schoenen)
Ik vrees dat ik hem verzonnen heb maar volgens google is dit hem
Edit: hier stond een foto van een Jeroen Peeters
Hij woont alleen niet in Woerden maar in [plaats in België] dus ik weet niet of het grootste argument voor hem (dichtbij) daarmee afvalt
Ik denk er nog even over na, bij nader inzien
Maar het gaat toch om het innerlijk
Misschien niet heel nice om fotoâs van onbekenden te plaatsen haha
oh haha ik had gewoon het eerste plaatje van google geplukt zonder erbij na te denken maar eigenlijk heb je wel gelijk. Ik verwijder hem.
Zeker. Daarom zeg ik ook geen nee maar denk ik er nog even over
Ik was er een paar jaar gelden en toen was er een âhittegolfâ. Werd gewaarschuwd om bedekkende kleding te dragen en je goed in te smeren.
Het werd 25 graden
Ik bedenk niet hoe ik mezelf voor ga stellen maar ik probeer wel regelmatig bewust stomme feitjes op te slaan in mijn hoofd âvoor als ik ooit in een quizprogramma komâ. Vooral sport dingen ofzo. Ik ben er namelijk nog steeds niet overheen dat de Achmea kennisquiz niet meer bestond toen ik oud genoeg was om me in te kunnen schrijven đ„Č
Er is maar één persoon die mijn introductie mag doen.
Haha wel goals als je dan bij 2 voor 12 zit en je niet jezelf voorstelt maar ze daar speciaal Jambers voor inschakelen
Maar ik werk in de forensische ggz.