Wat vind je interessanter om te zien van iemand: spotify wrapped of een top 2000 lijstje
- Spotify Wrapped
- Top 2000
- Boeit me beiden niet
0 stemmers
Wat vind je interessanter om te zien van iemand: spotify wrapped of een top 2000 lijstje
0 stemmers
Er is nu ook weer iets nieuws dat bonnetje hoe heet dat
Edit: receiptify
Ik vind Spotify Wrapped een interessant gebeuren haha, dus ik ben benieuwd, welke stellingen zijn op jou van toepassing:
0 stemmers
Ik gebruik nog steeds het Spotify account van mijn ouders. De wrapped playlist is een combinatie van mijn guilty pleasures en mijn moeders muzieksmaak. Héél bijzonder.
Het leukste/meest bizarre vorig jaar vond ik dat ik één liedje voor de 100e keer in 3 dagen tijd had geluisterd Mijn huisgenoot moet gek geworden zijn.
Het was Lil Uzi met Trap This Way voor de nieuwsgierigen.
Ik kijk nu dus wel uit naar die cijfertjes, nog geen idee welk nummer ik het vaakst zou hebben geluisterd. Trap This Way zal wel weer hoog staan want die lijst van 2020 luister ik vaak opnieuw.
Ja en voor iedereen die niet kan wachten op Spotify Wrapped is er ook https://www.statsforspotify.com/
Hier ook een leuke mix van metal (mijn vriend) kinderliedjes (mijn kind) en mijn guilty pleasures.
Ik ben benieuwd in hoeverre mijn kinderen mijn spotify wrapped lijst hebben ‘verpest.’
Vorig jaar stond Kinderen voor kinderen op 1, dat jaar ervoor Samson en Gert.
Hahaha wow, en het nummer nog niet zat dus!
Nog een laatste Wrapped vraag haha. Luister jij nu de komende weken (of dagen, geen idee wanneer hij precies komt) bepaalde muziek om je wrapped nog te beinvloeden?
0 stemmers
Ik heb gelezen dat de wrapped begin november al klaar is dus dat heeft geen zin
Oh dan al?!! Dan vind ik het ook nog echt representatief voor mijn jaar haha, maar snap ook wel dat ze dat ergens een keer moeten maken.
Het nummer kwam 1 april uit, 3 april had ik de 100e stream en heb het nummer in de 8 maanden daarna nog 430 keer geluisterd dus de frequentie ging wel goed achteruit
Ik weet nu al dat ik mijn Wrapped van dit jaar intens ga proberen te negeren, want eind november vorig jaar ging het uit met mijn ex en alle muziek die ik tot mei heb geluisterd wil ik vooralsnog niets meer mee te maken hebben. 🥲
Verder vind ik Wrapped heel leuk, ik houd van muziek en ook al gebruik ik Spotify eigenlijk bijna alleen voor podcasts, nemen lijstjes me altijd terug naar momenten die ik bijna altijd snel vergeet!
Ik ben stiekem wel blij om te horen dat ik niet de enige ben die deze misdaad op zijn geweten heeft.
Maargoed, nu ik jullie een kijkje in het zwartste van mijn ziel heb gegeven, wat hebben jullie voor groots gepikt dan?
@Nysmn @Viktor @anon69899736 @Barbie @lightbox @Marijn @Mila @Dotje
Een designer tas
Was niet 1 groot ding. Het werd een ‘strooptocht’ genoemd. Bij iets van 7/8 verschillende winkels (douglas, ici paris, rituals, body shop, etc) voor meer dan 1000 euro aan spullen.
Echt erg. Heb zitten janken in de cel haha. maar nooit meer gestolen daarna!
Ik vind Wrapped altijd heel leuk, maar heb dit jaar veel te weinig naar muziek geluisterd dus ik ben bang
Weet niet of het onder ‘duur valt’, maar sterke flessen alcohol bij de slijterij waaronder een Grey Goose want dan had je het echt gemaakt toen
Een bakje vol met enveloppen waarin geld zat van mensen die hun borg contant hadden betaald. Ik heb vroeger echt veel gejat tijdens bijbaantjes, nu gelukkig niet meer.
Ben jij fan van Adele?
0 stemmers