Ik vond macaroni wel altijd handig met kinderen maar mijn kind voelt zich daar te goed voor en wil alleen spaghetti
Kerstmarkten
- Stom
- Leuk
- Neutraal
0 stemmers
Voeg nog geraspte kaas en paneermeel toe, zet het in de oven en je hebt een van de culinaire hoogstandjes van mijn stiefvader 15 jaar geleden gecreëerd!
Of kornet bief
Bij mij thuis sint maarten, nu woon ik een paar km verder op en hier doen ze:Foekepotten al komt het wel op hetzelfde neer, wel de 10de ipv de 11de.
Omg!! Smaakt niet hetzelfde. Ik koop never ever ooit macaroni. Alleen maar spaghetti (ok mn vriend is een hele grote manbaby als het om pasta gaat) maar macaroni, heb ik al wel denk ik bijna 10 jaar niet meer gekocht. Wat ik wel heeeeel aanstellerig van mezelf vind. Ik heb een paar keer een aantal pakken languine gekocht ipv van spaghetti en ik haaaatte het zo erg. Gatverdamme. Sowieso mensen die pasta is pasta en elke vorm zal wel hetzelfde smaken, is nie.
Love markten
Haat kerst
Dus neutraal?? Maar ook weer niet.
Maar bij elk pasta gerecht is weer een passende vorm. Linguine zuigt zo slecht dat alle saus er vanaf glijd ja lol. Ik vind het ook zo vreemd, mn vriend is in de Us born and raised en hij noemt nog steeds heel vaak pasta, noodles. Het zijn geen noodles?! Eigenlijk wel zielig, die hebben echt niks van eten en cultuur mee gekregen haha.
Over pasta gesproken, en mensen die echt heel oud zijn en van alles over pasta maken, rollen, etc vertellen vind ik dit zo’n cute kanaal:
zo leuk!!
Ik moet geen pasta.
Dat wisten we al. Ik probeer mn best te doen het je niet te geven.
Nou komt trouwens wel weer het hele cliche maar toch, ik vind het ook wel weer leuk om te zien.
Vanaf nu moet je de keuze maken om alleen nog maar pasta, rijst, of aardappelen als hoofdingrediënt te gebruiken in je avondeten:
- Pasta
- Aardappelen
- Rijst
0 stemmers
Iemand zei toen, ik weet niet meet wie. Hoeveel je met aardappelen kon doen en mee variëren. Daar had ik toen nog niet aangedacht.
Was een keer met mn moeder in de supermarkt en ze kon de smac niet vinden, dus ze vroeg het aan een jonge medewerker die stond te vullen. Die gozer keek echt of hij water zag branden eh wát zoekt u?
Heb jij een airfryer?
- Ja, heel fijn/gebruik ik vaak
- Ja, maar gebruik ik niet/niet fijn
- Nee, maar wil ik wel
- Nee, wil ik ook niet
0 stemmers
Ik heb echt het idee dat is ongeveer de laatste persoon in mijn omgeving ben die aan de airfryer gaat. Dus wel benieuwd hoe het in de forumpopulatie gesteld is met deze kwestie.
Voor de mensen met een airfryer, ik gebruik deze voor:
- Snacks
- Friet/patat
- Groenten
- Maaltijden (meerdere ingredienten tegelijk, moeilijke receptje?)
- Baksels (taarten, cake, etc)
- Mijn airfryer staat te verstoffen
- Verkeerd gestemd, maar heb geen airfyer
0 stemmers
Ja sinds kort en is mijn nieuwe bff
Ik heb er geen plek voor 🥲 godzijdank heb ik wel een oven anders was het helemaal droevig gesteld met mijn snackmogelijkheden.
Wel de Berlijnse die nog een beetje een rauw randje hebben! Niet van die kitscherige
Ik weet dat het merendeel nooit of nauwelijks southpark kijkt, net als family guy. Maar toch wil ik na jarenlang onderzoek anoniem weten wie het meeste stijl heeft?
Anoniem
- Southpark
- Family guy
0 stemmers
En broodjes en pizza en vis en vlees