En kip
Hahha echt alles
En kip
Hahha echt alles
Ik doe werkelijkwaar alles in de airfryer. Eieren, afbakbroodjes, aardappelen, kip, groentes. Allemaal top. Ik probeer altijd zo min mogelijk olie te gebruiken, dus ik gooi er vaak zat gewoon een kipfiletje in met een beetje pesto erop. Is ook zo klaar. Ik kan er niet meer zonderâŠ.
en @M0nan Haha ja bedacht me later dat ik echt nog heel veel opties vergeten was. Moet nog even kennismaken met de wondere wereld van de airfyers
Ohja eieren erin koken doe ik ook
Er gaat niks boven family guy
?
Sinds wanneer is kip geen vlees?
Oh ik wilde het alleen maar verduidelijken hoor. Kip heeft toch een andere bereidingstijd en wijze dan rund/varkensvlees
Het was geen kritiek, alleen verbazing.
Doet me denken aan de Griekse moeder van een vriendin van mij die hoorde dat ik vegetariër was maar ervan overtuigd was dat ik wel kip zou eten
Voor mij zijn deze dingen juist pluspunten bij een psycholoog!
Vallen in Nederland altijd tegen
Hoeveel groepen kinderen heb je al aan je deur gehad?
0 stemmers
Heb snoep, maar mijn hele straat heeft er geen zin in. Alles is donker, dus de kinderen skippen deze straat. Zit ik daar met twee zakken snoep
Wij waren snoep vergeten te kopen, ook lullig.
Ik kom die van jou wel opeten.
Net een dreumes aan de deur die net kon lopen. Mama zong, dreumes brabbelde mee. Zou mij verbazen als er nog meer komt
Wat schattig
Hahaha die moeder heeft echt gewacht tot het kind eindelijk oud genoeg was en ze dit kon doen
Ik eet regelmatig mac and cheese (niet zelfgemaakt) en dat is nooit met macaroni eigenlijk.
Gelukkig maar want ik vind macaroni ook de minst lekkere pasta samen met capellini.
Misschien heeft ze de ijdele hoop dat ze aanbelt bij een of andere platenlabel eigenaar en dat diegene zo onder de indruk is van Sinte Sinte Maarten, de koeien hebben staarten dat die gelijk een contract aanbied
Maar als ze daarop hoopt, moet ze echt ergens anders Sint Maarten lopen
Late reactie maar ik ben dus altijd degene die niet weet wie er nou tegen me praat, terwijl ik me wel besef dat ik diegene zou moet herkennen door de manier waarop hij/zij tegen mij praat.
Of dat iemand "HEEE JEMOEDER!! roept en ik dan maar âOh hoi!!â en dan het awkward gesprek erna wanneer ik amicaal terugpraat en onderwijl probeer te achterhalen wie deze persoon is. Zoals het zusje van een vriendin van me in de kroeg, terwijl betreffende vriendin naast me stond en ik dus aan haar vroeg: âWie is dat?â
Nooit beseft dat dit even gĂȘnant is voor de persoon die niet herkend wordt.
Is een kaarsje in je vensterbank codetaal/groen licht voor kinderen om aan te bellen vanavond?
0 stemmers