Stel je persoonlijke vraag #32

Hoeveel groepen kinderen heb je al aan je deur gehad?

• 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6-7-8
  • 9-10
  • Meer dan 10

0 stemmers

Heb snoep, maar mijn hele straat heeft er geen zin in. Alles is donker, dus de kinderen skippen deze straat. Zit ik daar met twee zakken snoep

4 likes

Wij waren snoep vergeten te kopen, ook lullig.
Ik kom die van jou wel opeten.

3 likes

Net een dreumes aan de deur die net kon lopen. Mama zong, dreumes brabbelde mee. Zou mij verbazen als er nog meer komt

5 likes

Wat schattig

5 likes

Hahaha die moeder heeft echt gewacht tot het kind eindelijk oud genoeg was en ze dit kon doen :joy:

7 likes

Ik eet regelmatig mac and cheese (niet zelfgemaakt) en dat is nooit met macaroni eigenlijk.

Gelukkig maar want ik vind macaroni ook de minst lekkere pasta samen met capellini.

1 like

Misschien heeft ze de ijdele hoop dat ze aanbelt bij een of andere platenlabel eigenaar en dat diegene zo onder de indruk is van Sinte Sinte Maarten, de koeien hebben staarten dat die gelijk een contract aanbied

Maar als ze daarop hoopt, moet ze echt ergens anders Sint Maarten lopen

3 likes

Late reactie maar ik ben dus altijd degene die niet weet wie er nou tegen me praat, terwijl ik me wel besef dat ik diegene zou moet herkennen door de manier waarop hij/zij tegen mij praat.

Of dat iemand "HEEE JEMOEDER!! roept en ik dan maar “Oh hoi!!” en dan het awkward gesprek erna wanneer ik amicaal terugpraat en onderwijl probeer te achterhalen wie deze persoon is. Zoals het zusje van een vriendin van me in de kroeg, terwijl betreffende vriendin naast me stond en ik dus aan haar vroeg: “Wie is dat?”

Nooit beseft dat dit even gĂȘnant is voor de persoon die niet herkend wordt.

4 likes

Is een kaarsje in je vensterbank codetaal/groen licht voor kinderen om aan te bellen vanavond?

• Ja dit ken ik en doe ik
  • Ja dit ken ik en doe ik niet
  • Nee wat?

0 stemmers

Hier is elke vorm van licht een reden om aan te bellen haha. In een straat verderop stond iedereen gewoon in de voordeur, super gezellig :heart_eyes: ik zit nu in het donker want ik hoorde ze hiernaast brullen en had echt geen zin meer

5 likes

Niet ik, maar mijn man. Hij heeft de boel versiert met lampjes en kaarsjes en is nu zwaar teleurgesteld dat er maar twee groepjes zijn geweest :pleading_face:

9 likes

Ahh wat leuk van je man!! Ik ben bij ons de enthousiaste, maar mijn man heeft net even het deur open doen van me over moeten nemen. We zijn aan het proberen kindjes te krijgen, ik ben net ongesteld geworden, bij de aanblik van een zingend kindje raak ik zo ontroerd dat ik net bijna full on ugly cry deed in de deurpost voor de neus van een 2-jarige met een lampionnetje.

10 likes

Als je een bril draagt. Heb je dan 1 bril of heb je er 2 of meer die je afwisselt?

• Ik draag 1 bril
  • Ik draag meerdere brillen
  • Ik draag alleen lenzen
  • Ik draag geen bril
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik heb 1 bril en lenzen. En wissel dat af.

6 likes

Tatoeage: ik zou denk ik anders kijken naar een ster of hartje of whatever op iemands pols dan een sleeve met doodshoofden. Maar weet niet goed waarom.

En qua kleding: ik denk dat je als psycholoog in bepaalde doelgroepen bijv niet in een kort rokje of dieper uitgesneden top kan komen.
Maar is denk ik doelgroep afhankelijk.

3 likes

Ah ik snap dat het dan confronterend is, hopelijk hoef je niet te lang te wachten!

Moest jij vroeger van je ouders/verzorgers wel eens doen alsof je jonger was, om korting te krijgen?

• Ja
  • Ik weet het niet meer
  • Nee

0 stemmers

Bij de wok moest ik op een gegeven moment m’n steunzolen uit doen zodat ik onder een bepaalde lengte was want dan kreeg ik nog het goedkopere tarief.

19 likes

Bij bijvoorbeeld pretparken e.d. zeiden mijn ouders altijd dat ik jonger was, maar ik mocht daar zelf niet bij zijn, omdat ik ze verklikte dat ik WEL VIER WAS :joy:

7 likes