Stel je persoonlijke vraag #32

Hier is elke vorm van licht een reden om aan te bellen haha. In een straat verderop stond iedereen gewoon in de voordeur, super gezellig :heart_eyes: ik zit nu in het donker want ik hoorde ze hiernaast brullen en had echt geen zin meer

5 likes

Niet ik, maar mijn man. Hij heeft de boel versiert met lampjes en kaarsjes en is nu zwaar teleurgesteld dat er maar twee groepjes zijn geweest :pleading_face:

9 likes

Ahh wat leuk van je man!! Ik ben bij ons de enthousiaste, maar mijn man heeft net even het deur open doen van me over moeten nemen. We zijn aan het proberen kindjes te krijgen, ik ben net ongesteld geworden, bij de aanblik van een zingend kindje raak ik zo ontroerd dat ik net bijna full on ugly cry deed in de deurpost voor de neus van een 2-jarige met een lampionnetje.

10 likes

Als je een bril draagt. Heb je dan 1 bril of heb je er 2 of meer die je afwisselt?

• Ik draag 1 bril
  • Ik draag meerdere brillen
  • Ik draag alleen lenzen
  • Ik draag geen bril
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik heb 1 bril en lenzen. En wissel dat af.

6 likes

Tatoeage: ik zou denk ik anders kijken naar een ster of hartje of whatever op iemands pols dan een sleeve met doodshoofden. Maar weet niet goed waarom.

En qua kleding: ik denk dat je als psycholoog in bepaalde doelgroepen bijv niet in een kort rokje of dieper uitgesneden top kan komen.
Maar is denk ik doelgroep afhankelijk.

3 likes

Ah ik snap dat het dan confronterend is, hopelijk hoef je niet te lang te wachten!

Moest jij vroeger van je ouders/verzorgers wel eens doen alsof je jonger was, om korting te krijgen?

• Ja
  • Ik weet het niet meer
  • Nee

0 stemmers

Bij de wok moest ik op een gegeven moment m’n steunzolen uit doen zodat ik onder een bepaalde lengte was want dan kreeg ik nog het goedkopere tarief.

19 likes

Bij bijvoorbeeld pretparken e.d. zeiden mijn ouders altijd dat ik jonger was, maar ik mocht daar zelf niet bij zijn, omdat ik ze verklikte dat ik WEL VIER WAS :joy:

7 likes

Ik was best wel lang dus dat lukte eigenlijk nooit, maar ben wel een keertje op m’n knieën door de ingang van de Kids Choice Awards gegaan omdat je onder een bepaalde leeftijd vooraan mocht staan :thumbsup:

Toen heel hard gegild in de hoop dat Hilary Duff me zou zien, maar helaas haha

4 likes

Vanaf wanneer denk jij (bruto, 36 uur) goh dat is een fijn salaris?
Los van de verantwoordelijkheden van die baan, niveau, je vaste lasten op dit moment en wat jij nodig hebt om rond te komen vanaf welk bedrag denk je ja dat is prima/fijn/zou ik voor tekenen.

Kies maar wat er het dichtst bij in de buurt komt.

• Minder dan 1500
  • 1700
  • 1900
  • 2100
  • 2300
  • 2500
  • 2800
  • 3000
  • 3200
  • 3500
  • 3750
  • 4000
  • 4300
  • Meer dan 4300

0 stemmers

1 like

Oke; hoe dan ook, je komt rond. Niet in het huis waar je nu in woont waar de huur misschien 800 is en andere vaste lasten misschien 500. Als je voor een salaris van 1800 kiest, moet je misschien in een studio gaan wonen of een appartement delen.

Vanaf welk moment denk jij dat je er comfortabel mee kan/wil leven? Als ik dat er niet bij had gezet zouden mensen redeneren naar eigen vaste lasten en daarnaar refereren. Maar met 1800 kun je vaak ook rond komen. Alleen niet in een groot huis met een fijne auto.

Mensen gaan leven naar hun salaris. Vanaf welk salaris denk jij daar zou ik naar kunnen/willen leven.

Ik weet niet hoeveel dat bruto is maar ik wil graag 2000 euro gestort krijgen

3 likes

Dan zit je ongeveer rond de 2400/2500 bruto

1 like

Nieuwjaar!

Nieuwjaarke zoete
Ons varken heeft vier voeten
Vier voeten en ne staart
Is dat dan geen centje waard?

4 likes

Ik kan prima leven met een lager bruto salaris dan 4300, maar leven met budget voor welke week schoonmaker, lekker eten, fijn huis, geen zorgen over eventuele hoge gasrekening, vetpot opbouwen voor later (los van die klootzakken van ABP), kunnen sparen voor echt mooie en goede kleding/meubels, is wel lekker. En 4300 is 3000 euro netto denk ik?

3 likes

Zeg je

• Schoonbroer
  • Zwager
  • Voor mij betekenen deze woorden niet precies hetzelfde

0 stemmers

Dan moeten die huizen er wel zijn.
Ik kan het ook niet los zien. Ook neem je toch je ervaring mee? Zoveel jaar geleden was ik tevreden geweest met bedrag x maar nu niet meer. Dus je hebt alsnog niks aan de antwoorden denk ik?

3 likes

Ja los van dat dus. Niet zo rationeel denken, is het idee.

En jawel hoor heb wel wat aan de antwoorden, vind het interessant hoe dat verschilt.
Vind het echt nog hoger liggen dan ik verwacht had, wat de meeste antwoorden.