Stel je persoonlijke vraag #32

Die kleuren staan mij ook goed. Witte huid en blond/rossig haar

@Eddie ik ben briljant in vlekken maken, dus geen wit interieur voor mij

2 likes

Dat witte interieur hadden Kim en Kanye, moet je wel een hele goede schoonmaakster hebben of het zelf heel graag doen. Maar dat lijkt me wel veel relaxer om in te leven.

3 likes

hehehe

1 like

Hahahah hij draagt wat levendigere kleuren, minder flets! Dus echt cognacbruin enzo, groen en bordeaux. Mijn vriend heeft donkere ogen en donker haar, maar wel met een duidelijk rossige ondertoon en met een rode baard!

Hij heeft wel een jas in dat fletse beige maar die staat hem eigenlijk wel lelijk, ik denk dat dat soort kleuren beter staan als je heel licht en delicaat bent waardoor het mooi een geheel vormt, of juist bij mensen die een donkere huidskleur hebben waardoor het een mooi contrast heeft!

1 like

Ik heb een keer in een volledig witte hotelkamer geslapen met tl-licht en had daar migraine. Word al misselijk als ik eraan terugdenk. Dan maar een prono-interieur.

2 likes

Same!
Ik heb vriendinnen met blond haar en een lichte huid en daar staat lila zo mooi bij!
Ik vind het heel lelijk staan.
Die onderste paarse kleur vind ik eigenlijk altijd lelijk. Echt raar maar ik vind die kleur een beetje kinderachtig ofzo? Middelbare school vibes.

1 like

googlet schurft

Blijkbaar te verhelpen door 1 keer crème te smeren… Hoe vervelend ook, lijkt het me wel makkelijker dan een zwart-rood interieur prettig maken. Ik ben makkelijk met interieurs maar ik denk toch dat ik constant opgefokt zou zijn in zo’n omgeving.

4 likes

Creme smeren over je hele lijf voor langere tijd, mensen met wie je lichamelijk contact hebt gehad moeten dat ook, je moet al je kleding en beddengoed heel heet wassen of langere tijd in vuilniszakken stoppen en je wordt gek van de jeuk. Daarnaast leven er dus BEESTJES onder je HUID.
(Ik heb geen schurft gehad maar een huisgenoot van mij wel. Doe mij dat interieur maar)

6 likes

Omg, waar is de gerechtigheid?!? Echt oneerlijk dat zwarte mensen alles kunnen dragen! @anon46421473

9 likes

Een vriend van mij heeft ook schurft gehad en dat was inderdaad zo’n gedoe. Die jeuk is echt niet fijn. En het idee dat er beestjes onder je huid zitten, bahhh. Het duurde trouwens heel lang voordat het duidelijk was dat het schurft was en daarna heeft hij nog lang last gehad van zijn huid.

2 likes

Ik ben net begonnen aan een serie en covid-19 is hier ook een ding. Ik merk dat ik er een beetje ongemakkelijk van word, het is nog zo actueel en ik wil gewoon in m’n bubbel zitten.

Wat hebben jullie liever als je een film of serie kijkt die zich afspeelt in 2020/2021 -

• Mooi dat ze het benoemen hoor, heel actueel
  • Rot op met je covid-19 ik wil gewoon rustig een film/serie zien
  • Ik heb een andere mening die ik hieronder ga delen

0 stemmers

#allcoloursmatters

7 likes

Beste nagellak? (als in, die het langst blijft zitten)

• HE merk zoals Chanel, DIOR
  • HEMA
  • Essie
  • L’oreal
  • OPI
  • Maybelline
  • Essence
  • Meid je vergeet de beste want dat is …

0 stemmers

Heb wel Essie gestemd maar het kan heel erg verschillen per kleur

3 likes

Merk van de kleur die je ertussen sandwitcht maakt niet uit, maar deze zijn mijn holy grail. Ik draag nooit minder dan 5 dagen lang nagellak en heb nooit chips.

10 likes

Thank you! Gaan op het lijstje.

@monkeyslut heb je nog aanraders? Een mooie rood, of andere donkere kleur?

Hebben jullie ook alweer zin om op de bank te gaan zitten janken bij de all you need is love kerstspecial?

• Duh
  • Nog niet
  • Rot op met je all you need is love

0 stemmers

Mijn huisgenoot is al bijna een jaar bezig met het wegkrijgen van schurft… het lijkt erop dat het steeds terugkomt, zelfs na een keer of vier die gore crème smeren en álles wassen. M’n andere huisgenoot en ik moesten ook steeds preventief meesmeren dus we worden echt helemaal gek soms.
Of ze heeft er permanente schade/irritaties aan haar huid aan overgehouden maar daarvoor moet ze nog naar de dermatoloog. De huisarts weet er ook geen raad meer mee :frowning: Buiten de jeuk is het ook superkut voor haar omdat ze niet weet of ze nog besmettelijk is
Dus denk dat je toch liever dat interieur hebt :smiley:

3 likes

Je hebt ook pillen als de crème niet werkt. Gek dat ze dat nog niet heeft gekregen

Heeft ze ook gehad! Vergeten erbij te zeggen

1 like