Stel je persoonlijke vraag #32

Aah dat klinkt helemaal niet leuk :pensive:

Sorry, ik ben @monkeyslut niet, maar ik heb wel een favoriete rood die ik altijd iedereen wil aanraden. :joy: Het is 14 Do You Speak Love? van essence. Echt de mooiste kleur, ik hem hem vaker gedeeld in het nageltopic!

Foto's

Hier droeg ik hem al een week, op de uitgroei na nog supermooi:

@Henk en @vitaminwater oké, ik kom terug op mijn antwoord, liever geen schurft. :woozy_face:

21 likes

Ik vind het alleen leuk als families gereunite worden, nu zijn het heel vaak mensen die in het buitenland 3 weken iemand geneukt hebben en toen terug naar het echte leven moeten in Nederland en dan gaan janken dat ze hun ~ware liefde soulmate~ uit Mexico/zuid-Afrika/Indonesië zó enorm missen en samen kerst willen vieren ookal hebben ze dat nooit eerder samen gedaan want ze kennen elkaar pas 3 weken.

Koop gewoon je eigen ticket naar Carlos, Madelon. Dan hoeven wij niet mee te kijken naar je slaapverwekkende vakantieliefde.

49 likes

:joy: :joy:

2 likes

Ben jij weleens viral gegaan op social media met een tweet of foto oid?

• Ja, vond ik leuk
  • Ja, vond ik niet leuk
  • Nee

0 stemmers

Ik kocht een tijdje geleden een lila trui en die kleur blijkt mij tot mijn verrassing heel goed te staan. Nu wil ik elk lila kledingstuk dat ik zie kopen maar dat lijkt me ook weer een beetje overdreven.

2 likes

Niet viral, maar mijn instafoto is wel een keer gerepost door een account met honderd duizenden volgers. Ik ben er helaas niet instafamous door geworden

Ja maar dat is niet zo bijzonder toch? Tenzij je daardoor ineens duizenden nieuwe volgers kreeg :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik ben bleek maar wel met een neutrale ondertoon en dat scheelt wel want daardoor kan ik bepaalde kleuren wel hebben die niet mooi zouden staan bij een koele of juist een warme ondertoon. Wel staan warme ondertonen me net iets mooier, ook in combi met mij donkerblonde haar. Maar aan roze heb ik echt een schijthekel, en dan echt baby roze/fel roze. Sowieso felle/neon kleuren staan mij echt niet en grijs doet helemaal niks voor me dus die kleuren negeer ik gewoon.

1 like

Favorieten de laatste tijd zijn playing koi, happy as cannes be en topless & barefoot!

@anon28710462 oeh goeie tip, ik ben forever op zoek naar de perfect rood

3 likes

Dit soort momenten zijn juist m’n favoriet. Kerst is heerlijk sarcastisch naar all you need is love kijken.

Zit je urenlang in een kut bus of vliegtuig om naar kersteiland toe te gaan. Alleen in plaats zonnen op een tropisch eiland mag je midden in de nacht op Terschelling flesjes uit de zee rapen voordat je je scharrel mag gaan doen.

1 like

Nou mijn foto’s worden verder niet elke week door zulke grote accounts op hun tijdlijn gezet (was nog voordat er instastories bestonden) dus in die zin vond ik het wel redelijk bijzonder :stuck_out_tongue:

Maar geen duizenden volgers erbij, vandaar dat ik nog niet instafamous ben haha

2 likes

Ik keek altijd die junge kaiserin sissi rond de kerst. Maar volgens mij zend npo dat niet meer uit

6 likes

Volgens mij komt met de kerst een remake van Sissi op npo 3

Edit: Sisi: aflevering 2/3 | KRO-NCRV

4 likes

Heb jij wel eens een vakantieliefde gehad?

• Ja, daarna nooit meer gezien
  • Ja, daarna nog een keer opgezocht
  • Ja, is echt een relatie geworden
  • Nee, nog nooit

0 stemmers

& @monkeyslut bedankt voor de namen! Ze hadden die allemaal niet maar heb een andere mooie rood gevonden, én de essence base en top coat gekocht. Let’s go! :dizzy:

2 likes

Met een foto van mn, heel verrassend, hamster

Summary

69 likes

Kapotleuk

2 likes

Vind jij een moeder die nog steeds rookt tijdens de zwangerschap (ze weet dat ze zwanger is) per definitie een slechte moeder?

• Ja dan ben je een slechte moeder
  • Nee maar ook geen goeie
  • Nee

0 stemmers

1 like

Mijn schoonzusje en broer :sob:

1 like