Stel je persoonlijke vraag #32

Ja gewoon zo eens in het half jaar ofzo

1 like

Ik vind het wel heel moeilijk om dat te beoordelen hoor, zeker op basis van ƩƩn handeling. Als je besluit te beginnen met roken wanneer je weet dat je zwanger bent zou ik je een slechte moeder vinden haha, maar stoppen met roken is ongelofelijk moeilijk… Ik zou iemand die het beste met haar kind voorheeft geen slechte moeder beschouwen omdat het haar niet lukt om van een verslaving af te komen. Er spelen te veel factoren mee om daar een hard oordeel over te hebben.

Kut is het natuurlijk wel, je wenst ieder kind een ideale start toe.

15 likes

Wat heet viral haha, maar ik kreeg ooit ineens 2000 likes op een grappige foto terwijl ik maar 200 volgers heb dus dat vond ik wel grappig. En toen een beetje eng, dus toen heb ik m’n insta afgeschermd.

1 like

sriracha en gochujang

Wij aten vaak ā€˜s avonds brood als we dan iets op school hadden zoals open dag of iets anders ā€˜s avonds. Dan dacht m’n moeder waarschijnlijk: hop lekker makkelijk ā€˜s middags de tafel al dekken, snel eten en door

1 like

Dat heet verslaving. Zijn vaak ook mensen met enorm veel (financiƫle, emotionele) stress. Tuurlijk is het slecht voor je kind, maar stoppen met een verslaving is voor veel mensen echt heel moeilijk.

20 likes
  • Wildlife fotograaf
  • Portret fotograaf

0 stemmers

Wat lijkt je leuker

Wildlife is wel gaaf maar als je een paar uur in de kou in de bosjes ligt in de hoop dat een pestvogel z’n kop laat zien wil ik liever in een warme studio mensen in wit T-shirt en spijkerbroek fotograferen.

9 likes

Heb nog nooit gewintersport maar zijn echt alle elementen die voor mij absoluut GEEN vakantie zijn met elkaar gecombineerd. Ik snap het hele fenomeen wintersportvakantie niet. Kou is kut, sport is kut, waar de fuck is de vakantie dan

34 likes

Ik dacht altijd dat ik direct zou zeggen dat je dan een slechte moeder bent o.i.d. maar sinds ik hulpverlener ben is mijn kijk daarop veranderd. Het is zo makkelijk oordelen als buitenstaander terwijl je waarschijnlijk geen idee hebt waar mensen soms mee te kampen hebben.

4 likes

Heeft jouw moeder nog gerookt toen ze zwanger van je was?

• Die rookte sowieso al niet
  • Nee is gestopt tijdens zwangerschap en nooit meer begonnen
  • Tijdelijk gestopt daarna doorgerookt
  • Ja

0 stemmers

1 like

Maar mijn vader rookte wel als een kettingroker in huis, dus indirect wel lekker meegerookt

3 likes

5 soorten sambal, harissa, piri piri saus, gochujang, salsa verde, la yu, chili olie, zelfgemaakte chili olie met knoflook en gember, sriracha, mango chutney, Tabasco… moet even m’n stem aanpassen geloof ik :sweat_smile:

5 likes

Geen idee! Het is pittige sesamolie. Echt heerlijk op noodles enzo.

Ben op de leeftijd dat ik daar 3 dagen van moet bijkomen dus daar is de lol ook wel gauw vanaf

2 likes

WTF?!? Kan echt niet!

Weet ook nog niet wat ik ervan moet vinden

Ik heb gestemd op ik ken dit gebruik niet eens. Is of was dat een gebruik? Ik vind het ook echt goed wat een aantal forummers hebben verteld over hun kindertijd of jeugd. Ik ben denk ik als een verwend nest opgegroeid maar ook niet heel duidelijk?

Ik zou later echt graag lid willen worden van deze vereniging. Lijkt me echt gezellig en er is blijkbaar maar 1 regel: NIET ZEUREN :joy: volgens mij zijn ze ook wel in voor een wijntje

3 likes

Je loopt in Amsterdam met je partner en een BN’er met een camera loopt naar je toe en vraagt of hij een foto van jou en partner zoenend mag maken want hij doet mee met het Perfecte Plaatje. Zeg je ja of nee?

• Ja hoor
  • Nee

0 stemmers