Stel je persoonlijke vraag #32

Wat heeft dit met verwend te maken? Ik ben echt verbaasd dat zo weinig mensen brood aten als avondeten?

Bijvoorbeeld als we een dagje weg waren geweest naar een attractiepark en dan al veel hadden zitten vreten de hele dag (bijv patat als luncht) en we kwamen dan laat thuis, dan aten we gewoon brood als avondeten met soep. Lekker

4 likes

Het perfecte plaatje is letterlijk het enige lineaire tv programma wat ik volg. Zou het super leuk vinden om mee te werken, ondanks dat ik absoluut geen behoefte heb aan m’n kop op tv.

2 likes

Wij aten heel vaak brood als avondeten maar niet op een vaste dag ofzo. Ik las de poll alsof het een vaste dag moest zijn.

2 likes

Oh ik lees het als of je weleens brood als avondeten at

Hoe chill was het als we tussen de middag warm eten kregen bij mijn opa en oma en ‘s avonds dan weer thuis. Zou altijd 2x warm willen eten :sob:

7 likes

Hahhaa ik het liefst zeven dagen per week

Doe jij wel eens een wedstrijdje traplopen met onbekende, nietsvermoedende personen? Bijvoorbeeld op het station.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Alleen naar beneden maar denk niet dat dat telt.

2 likes

Ja dat telt ook. Ik was net ook 1 seconde sneller beneden dan de vrouw naast me :rofl:

1 like

Ah yes! Heb er een keer m’n enkel mee gebroken.

Maar had wel gewonnen!! :muscle:t2:

27 likes

Wat maak je vaker mee?

• Mensen die praten/bellen in de stilte coupe
  • Mensen die stil zijn in de stilte coupe

0 stemmers

Heb je weleens aan mensen gevraagd of ze stil willen zijn als je in de stilte coupe zit?

• Ja en toen waren ze stil
  • Ja maar ze bleven praten
  • Nee

0 stemmers

Wat is het ergste in de trein?

• Kinderen (of volwassenen) die spelen met dat prullenbak klepje
  • Pratende mensen in de stilte coupe
  • Muziek of serie/film kijken op vol volume
  • Mensen die perse naast je willen zitten ook al zijn er nog genoeg lege plekken in de coupe

0 stemmers

Wat vindt je van Baby Metal?

• Kei leuk
  • Niet mijn ding
  • Wat??

0 stemmers

1 like

Mensen die patat oorlog gaan eten (of iets anders sterk ruikends)

6 likes

Ik ga twee keer per week met de trein en maak wekelijks mee dat er 1 of ander snotjoch zit te bellen of praten in de stiltecoupĂ© en ik pak ze er ALTIJD op. Oprotten. En laatst was ik met mijn vriend onderweg toen er een boomer op vol volume een filmpje ging kijken op zijn telefoon, en toen heeft mijn vriend hem daarop aangesproken “Meneer, zet dat geluid eens uit. Dit is toch raar?!” Haha bless mijn vriend

41 likes

Haha ja, ik heb veel sambal, hot sauce etc in huis. Vaak ook veel verschillende smaken sriracha. Een van mijn alltime favorieten is sriracha van Flying Goose en dan de mint versie. Heel soms vind ik die in Duitsland, maar is vast ook online te vinden. Ik heb nu nog gember, wasabi en een mosterd versie staan om te proberen. Zwarte peper versie vond ik niet zo, smokey versie vond ik wel lekker maar mint wint nog steeds!

Verder heb ik standaard Franks red hot, Cholula en Tabasco chipotle in huis.

7 likes

Ik heb het ooit aan zo’n typische “stoere gangster” gevraagd rond een uur of 23:30 of hij stil wilde zijn want hij zat te bellen. Alleen wij zaten in de stilte coupĂ© en ik wilde graag slapen, de rest van de trein was ook behoorlijk leeg dus er was plek genoeg voor hem.

Maar toen begon hij me eerst te bedreigen en daarna liet hij zijn piemel zien en vroeg of hij mij moest swaffelen.

Erg onprettig. Dat slapen is uiteindelijk niks geworden. Maar ik ben wel blijven zitten in de stilte coupĂ© omdat ik me ook niet wilde laten wegjagen zodat hij ‘gewonnen’ had. Maar ik was wel super bang.

7 likes

Dat naast iemand zitten terwijl er genoeg plek is, is echt zo raar. Ik had dat ooit eens in de bus en er was nog een plek vrij. Denk dat die man het niet had gezien hoor, maar ik heb hem er maar even op gewezen toen. ‘Je mag best hier zitten hoor, maar daar is nog een plek vrij misschien wel zo chill’. En dat was helemaal oke. Waarom zou je ook opgepropt naast iemand willen zitten?

Maare ik vind het allerergste dat de hele coupe volgepropt zit en je je kont niet kan keren en de conducteur dan iets zegt ‘wel goed om elkaar denken’. jaja.

2 likes

Ik vind Baby Metal best oké haha, niet stom maar ook niet geweldig

2 likes

Nav het verhaal van @Kryptonite
Heb jij wel eens een intimiderende situatie meegemaakt in het openbaar vervoer?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik werd bij het opstaan voor het verlaten van de trein vol bij mijn bil gegrepen :+1:

Ik ben een keer met twee handen op m’n borst(en) de trein uit geduwd door een conducteur die daarna nog iets van 20 seconden triomfantelijk in de deuropening bleef staan, toen er net een campagne was om niet na het fluitsignaal in te stappen. Hij wilde heel graag een punt maken en ging me soort van opwachten (zei ook niks), waardoor ik juist dacht in te kunnen stappen. Het was een vertraagde trein en ik zou sowieso pas de volgende nemen, dus had ook geen fluitsignaal gehoord. Alle inzittenden zaten ook zo mee te kijken. Nog altijd spijt dat ik er destijds geen melding van heb gedaan, maar stond echt totaal bedremmeld alleen op het perron daarna. Verder altijd goede ervaringen met conducteurs overigens, maar hoop echt dat deze er niet meer werkt. Echt zo’n machtswellustig figuur.

7 likes