Ja, vooral toen ik een tijdje in Londen zat, toen nam ik vaak laat in de nacht een bus naar huis en daar heb ik echt de gekste dingen meegemaakt. Heel vaak kwam er iemand naast me zitten en begon tegen me te praten of me aan te raken, wat vaak steeds agressiever werd tot ik iemand om hulp vroeg en diegene bijvoorbeeld uit de bus werd gezet. Naast intimidatie heb ik ook andere dingen meegemaakt zoals een gevecht, dat ik hardnekkig probeerde te negeren tot er ineens een tand naast me terechtkwam. Op een gegeven moment ging ik altijd achter de chauffeur zitten. Ik was 17 en achteraf snap ik echt niet dat ik die nachtbussen zo vaak genomen heb.
Ah zo leuk
Nee, absoluut niet haha, mn irritatie erover is dan ook nergens op gebaseerd. En doe dus zelf ook mee door lekker op m’n telefoon te zitten.
Het is ook echt een stom iets om te judgen, maar ik vind het oprecht wel leuk als ik iemand met een boek of krant zie zitten.
Je moet toch iets doen tijdens het reizen…
Nee, we van die ‘gezellige’ vragen op een Pickwick theezakje.
wat ga je dit weekend allemaal doen?
- uitslapen
- schoonmaken/het huishouden doen
- uitgebreid koken
- uit eten
- ergens wat drinken
- een kerstfilm kijken
- iets anders kijken op netflix/videoland/…
- op familiebezoek/bezoek bij jou thuis
- sporten
- werken
- kerstcadeaus kopen
- een kerstboom kopen
- een kerstboom opzetten
- bankhangen
- vrijwilligerswerk doen
- een weekendje weg
- naar de sauna
- een hobby uitoefenen
- dronken worden
0 stemmers
ah shit ja f1 kijken had er ook nog bij gemoeten!
Voor de mensen met een iphone…
Maak jij live foto’s?
- Altijd
- Nooit
- Af en toe
0 stemmers
Trouwdag en geboortedag van mijn kind zijn al geweest. Volgend jaar word ik 40. Kan alleen nog maar slechter worden denk ik.
Overigens twijfel ik of dat ook echt de mooiste dagen waren. Trouwdag was vooral druk, stressen, weinig ontspannen. Desondanks wel heel mooi. Geboortedag van mijn kind was heel overweldigend en enigszins pijnlijk.
Denk dat de mooiste dag is, de dag dat ik mijn man ontmoette.
Ik hóóp voor me.
Kerstreclames
- Love it
- Rot op met die reclame
- Wel aardig
- Liever niet
- Neutraal
- Anders
0 stemmers
Voelt gewoon steeds als een gevecht tussen reclamebureaus wie de grootste heeft (of meest aandoenlijke/emotionele in dit geval)
Ik kijk geen tv en nauwelijks YouTube dus mis alle reclames. Ook de cringy kerst reclames.
Die echte zoetsappige reclames vind ik niks
Maar die van bol. com dit jaar is wel weer geinig
Dronken worden, uitslapen en werken. Mooi weekend
Het is ook een typische reclame dat alleen in Nederland of België werkt. Die Staatsloterij reclame kan net zo goed in Zwitserland afspelen
Altijd per ongeluk
Altijd. Maar dat komt omdat mijn dochtertje altijd beweegt en als ik dan een gewone foto maak dan zijn ze altijd bewogen haha
Al dat nepgevoelige is zo kut