Ik dacht dat de vraag was wanneer je voor het eerst met de trein ging dus ik stemde jonger dan 10 en was verbaasd dat ik de enige was. Vroeger toen met de trein gaan nog leuk was en je railrunners had!
Met zo’n klein pakje kleurpotloden
Niet seksueel oid, maar wel gewoon lastiggevallen.
In de periode van de aanslagen in Parijs en Brussel heeft een man een paar haltes lang tegen me geschreeuwd over die aanslagen en hoe hij mij wel zou willen beschermen. Hij bleef maar schreeuwen terwijl ik overduidelijk oortjes in had. Ik was zo bang dat hij me zou achtervolgen dat ik bij een school ben uitgestapt en net gedaan had dat ik daar zat.
Het is het engste wat ik ooit had meegemaakt, want hij was in de war en ik hield rekening met elke situatie.
Je gaat op date met je partner. Wat heb je liever?
- Partner vraagt waar ik heen wil en wat ik wil doen voor de date
- Partner plant de date en zegt tegen mij waar we heen gaan en wat we gaan doen
0 stemmers
Ligt eraan wiens idee die date was. Is t zijn idee dan wil ik dat hij met plannen komt. Of dat ik ergens uit kan kiezen maar niet dat ik alles moet regelen haha.
Met mijn tinderdates moet ik bijna altijd beslissen wat en waar en dat vind ik niet perse leuk hahaha, ik heb liever dat de ander ook eens iets voorstelt
Wat een fucking cadeau om niet zelf te hoeven beslissen. Ik denk dat niks hoeven regelen mijn favoriete deel van dates is. Al is het een date op de bank en krijg ik vissticks te eten, love it.
- Ik vind dit een goed idee
- Ik vind dit geen goed idee
- Ik heb geen mening
0 stemmers
(Hier in NL werkt dat sowieso niet want dan tuf je gewoon even de grens over)
Heb je wel eens een berichtje gekregen van jezelf uit het verleden? Bijvoorbeeld een mailtje via futureme.org?
- Ja
- Nee
- Nee, maar wel al een bericht verstuurd (wat nog moet aankomen)
0 stemmers
Zo ja, hoe vond je dat om te ontvangen?
- Fijn
- Confronterend
- Leerzaam
- Wel geinig
- Niets aan
- Stom
- verkeerd gestemd
0 stemmers
Ik ben heel benieuwd waarom mensen dit geen goed idee vinden!
Als je vlakbij de grens woont misschien maar denk dat mensen die verder wonen echt niet elke week uren gaan rijden dan om sigaretten te halen. Denk dat alsnog veel mensen zullen stoppen dan, ook hier.
Ha lijkt me wel grappig! Zometeen maar eens doen en dan wel gelijk dat ik hem over 5 jaar pas ontvang, anders onthoud ik sowieso wat ik erin heb gezet.
Omdat de kans dan groot is dat men illegaal aan sigaretten komt. Deze zijn niet getest en bevatten soms giftige stoffen/meer nicotine.
Je kan het dan beter reguleren en dat men legaal aan de sigaretten kan komen.
Heb jij weleens gehoord van Whamageddon?
- Ja
- Nee, nooit
- Misschien ooit weleens gehoord, maar weet het niet precies meer
0 stemmers
Uitleg:
Whamageddon is a game played during the 24 days before Christmas Eve in which players try to go from December 1 to the start of Christmas Eve as per European celebrations on the 24th December (midnight on the 24th December or 24:00 on the 24th of December) without hearing “Last Christmas” by Wham! If the player hears the song between those days, they are out of the game and have to post “#Whamageddon” on social media to indicate that they have lost.
Heb jij hier weleens aan meegedaan/doe je nu mee?
- Ja, op dit moment doe ik dit
- Ooit weleens gedaan
- Nee, wat een onzin
- Gewoon nee
- Ik heb dit gewonnen
- Ik heb dit verloren
0 stemmers
Ik had hier dus nooit van gehoord tot vandaag
Als een hele wachtkamer (of trein of waar dan ook) vol zit met mensen en die zitten allemaal op hun telefoon
- Vind ik dat toch een beetje triest eruitzien
- Vind ik niks van
- Vind ik leuk
- Doe ik zelf ook
- Doe ik zelf niet
0 stemmers
Beetje niveau ‘The Game ‘
Tip om dan niet de vlog van Bonnie te kijken mocht je dat van plan zijn. Daar las ik er namelijk over in de comments haha. Succes, kijkt me echt mega lastig. Luister je dan ook bewust geen radio?
krijg jij ook hoofdpijn van die gearomatiseerde goedkope zwarte thee (pickwick, lipton, etc.)?
- ja
- nee
0 stemmers
krijg wel een het verwijt dat ik snobistisch men mbt thee maar het is echt een probleem
Haha ja, ik had dat naar mezelf gestuurd toen het net een maand uit was met mijn ex en bleek dat mijn moeder kanker had en ik dus heel slecht in mijn vel zat. Was een hele cliché brief haha. Had dat er ook in gezet. Oh en dat ik niet te snel moest gaan met mijn huidige vriend maar we woonden na een paar maand al samen Vond het wel leuk om te krijgen. Ga dat nu nog een keer doen.
Skyradio deze maand vermijden dan! (Deed je sowieso misschien wel )