Stel je persoonlijke vraag #32

Nee. Er zit nl echt een hele handel achter die niet gereguleerd wordt.

1 like

Ik zou het echt niet weten, want ik drink dit nooit haha.

2 likes

Vreselijk, ik haat verrrassingen. Echt nooit maar dan ook nooit bij mij doen.

Heb je ooit een surprise party gekregen?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

1 like

Niet zo’n surprise party als je in Amerikaanse series ziet, maar ooit ging ik een paar weken na mijn verjaardag eten met vriendinnen die ik nog niet zo lang kende, en toen kreeg ik opeens allemaal vuurwerk bij mijn dessert en begonnen ze te klappen en werden er cadeautjes op tafel gelegd. Dat had ik echt niet verwacht, want ik kende ze nog niet zo lang en hoef ook nooit echt iets speciaals met mijn verjaardag te doen. Maar dit vond ik echt heel lief.

16 likes

Wij doen dit al 3 jaar ieder jaar met tientallen collega’s. Grote appgroep erbij. Echt zo grappig. Ik ben al af trouwens. Hij was op de radio in de auto. Ik nog de eerste twee zinnen meezingen ook voor ik het me realiseerde haha.

We proberen elkaar ook wel een beetje te naaien en dat levert ook echt hele grappige filmpjes op van collega’s die een linkje openen en hun koptelefoon in paniek afgooien.

14 likes

Is ook best logisch volgens mn neuroloog, want daar zit super veel theine (soort caffeine) in en daar kan niet iedereen tegen, kan je mega hoofdpijn van krijgen

hiermee wil ik zeggen dat je niet snobistisch bent!! hahaha niet zo ‘duhh’

2 likes

:exploding_head: oké dat verklaart best veel hahaha

2 likes

Zat hier van de week nog aan te denken in de trein, vond het stom dat er zoveel mensen op hun telefoon zaten (waaronder ikzelf natuurlijk) en vroeg me af wat mensen dan ook alweer vroeger zo zonder telefoon deden tijdens het reizen.

En toen herinnerde ik me opeens weer de Spits en de Metro!! En dat ik toen lekker in het OV die krant ging lezen en tijdens college de puzzels maakte. Mis ik best wel, jammer dat ze niet meer bestaan :disappointed:

18 likes

Omg ja ik mis 's ochtends in de trein de Metro puzzels maken echt heel erg ):

8 likes

Maar is het anders als de hele coupe zit te lezen in een krant dan op een telefoon?

7 likes

Nu ik niet meer naar mn werk moet pendelen maar mn moeder wel neemt zij er altijd eentje mee zodat ik de puzzels thuis kan doen haha :smiling_face_with_three_hearts:

Ik werd er even mee “geconfronteerd” net in de wachtkamer van de huisarts omdat er heel duidelijk 2 generaties te zien waren; 2 oudere vrouwen die rustig voor zich uit keken, en 5 van ± 30 die allemaal op hun telefoon zaten.

@Blush nee krantje of telefoon maakt natuurlijk niet uit, het ging mij meer om dat we nergens meer gewoon even zitten te wachten, voor ons uit te staren enzovoort, maar direct vermaak opzoeken. Of prikkels, hoe je het bekijkt. Het werd zonet gewoon even zo duidelijk hoe de 30’ers zodra ze gingen zitten direct hun telefoon pakten, en die vrouwen maar 35 minuten gewoon rustig om zich heen keken.

9 likes

Ja, vooral toen ik een tijdje in Londen zat, toen nam ik vaak laat in de nacht een bus naar huis en daar heb ik echt de gekste dingen meegemaakt. Heel vaak kwam er iemand naast me zitten en begon tegen me te praten of me aan te raken, wat vaak steeds agressiever werd tot ik iemand om hulp vroeg en diegene bijvoorbeeld uit de bus werd gezet. Naast intimidatie heb ik ook andere dingen meegemaakt zoals een gevecht, dat ik hardnekkig probeerde te negeren tot er ineens een tand naast me terechtkwam. Op een gegeven moment ging ik altijd achter de chauffeur zitten. Ik was 17 en achteraf snap ik echt niet dat ik die nachtbussen zo vaak genomen heb.

Ah zo leuk :blush:

Nee, absoluut niet haha, mn irritatie erover is dan ook nergens op gebaseerd. En doe dus zelf ook mee door lekker op m’n telefoon te zitten.

Het is ook echt een stom iets om te judgen, maar ik vind het oprecht wel leuk als ik iemand met een boek of krant zie zitten.

Je moet toch iets doen tijdens het reizen…

Nee, we van die ‘gezellige’ vragen op een Pickwick theezakje.

6 likes

20 likes

wat ga je dit weekend allemaal doen?

• uitslapen
  • schoonmaken/het huishouden doen
  • uitgebreid koken
  • uit eten
  • ergens wat drinken
  • een kerstfilm kijken
  • iets anders kijken op netflix/videoland/…
  • op familiebezoek/bezoek bij jou thuis
  • sporten
  • werken
  • kerstcadeaus kopen
  • een kerstboom kopen
  • een kerstboom opzetten
  • bankhangen
  • vrijwilligerswerk doen
  • een weekendje weg
  • naar de sauna
  • een hobby uitoefenen
  • dronken worden

0 stemmers

1 like

Het hele weekend deze banger luisteren ter voorbereiding voor zondagmiddag :racing_car: :checkered_flag: :trophy:

6 likes

ah shit ja f1 kijken had er ook nog bij gemoeten!

3 likes