Voor de mensen met een iphone…
Maak jij live foto’s?
- Altijd
- Nooit
- Af en toe
0 stemmers
Voor de mensen met een iphone…
Maak jij live foto’s?
0 stemmers
Trouwdag en geboortedag van mijn kind zijn al geweest. Volgend jaar word ik 40. Kan alleen nog maar slechter worden denk ik.
Overigens twijfel ik of dat ook echt de mooiste dagen waren. Trouwdag was vooral druk, stressen, weinig ontspannen. Desondanks wel heel mooi. Geboortedag van mijn kind was heel overweldigend en enigszins pijnlijk.
Denk dat de mooiste dag is, de dag dat ik mijn man ontmoette.
Ik hóóp voor me.
Kerstreclames
0 stemmers
Voelt gewoon steeds als een gevecht tussen reclamebureaus wie de grootste heeft (of meest aandoenlijke/emotionele in dit geval)
Ik kijk geen tv en nauwelijks YouTube dus mis alle reclames. Ook de cringy kerst reclames.
Die echte zoetsappige reclames vind ik niks
Maar die van bol. com dit jaar is wel weer geinig
Dronken worden, uitslapen en werken. Mooi weekend
Het is ook een typische reclame dat alleen in Nederland of België werkt. Die Staatsloterij reclame kan net zo goed in Zwitserland afspelen
Altijd per ongeluk
Altijd. Maar dat komt omdat mijn dochtertje altijd beweegt en als ik dan een gewone foto maak dan zijn ze altijd bewogen haha
Al dat nepgevoelige is zo kut
Zou je liever nu al weten wanneer je dood gaat of 24 uur van te voren?
0 stemmers
Zou jouw huis het goed doen op airbnb denk je?
0 stemmers
Je twintigerjaren waren…
0 stemmers
Als je 28 of 29 bent mag je hem van mij ook wel invullen.
Echt, jouw vragen soms… 🥲
Ben jij een oaseprikker?
0 stemmers
Denk je dat deze oplossing van de Intratuin gaat werken?
0 stemmers
Niet omdat ik zo een verschrikkelijk prachtig huis heb, maar woon wel op een goede locatie, het is ruim en ik heb een grote drankkast.
Staat een muts jou goed?
0 stemmers
Werk jij onregelmatige diensten?
0 stemmers
Heb zeven jaar onregelmatig gedraaid en heb gister te horen gekregen dat ik semi-regelmatig ga draaien.
Heb echt gejankt van opluchting.
Het is alsnog zeker niet volgens “normale” tijden, maar wel een heel stuk beter.