Het is dus ook deels mijn werk om te (eind)redigeren. Daardoor kwam het nu ook in me op. Ik besefte me dat ik hier op werk wél iets voor zou krijgen, haha. Maar ga het nu achteraf maar niet meer doen inderdaad.
Wow ik ook! Ik denk dat ik sws echt goed zou presteren bij de landmacht of zou ook wel bij dienst speciale interventies willen zitten bij al die anonieme sexy mannetjes met jeans en sneakers
Mijn rij-instructeur in de lesauto, naast me. De nagels vlogen in het rond
Ik ben zo’n volwassene die er niks van bakt en ik vind mijn balletlessen echt heel erg leuk, dus gewoon doen! Je kunt het altijd proberen, als het dan toch niet is wat je ervan had verwacht, kun je ook altijd gewoon weer stoppen,
Zo’n team parate eenheid leek me eerst wel vet, maar toen zag ik dat programma op tv en vond ik al die mensen echt vreselijk
Nou was gelijk uitgestapt, ga dan wel met de benenwagen rest van mn leven, joe.
Wat een kutjaar ook
Ik verlang echt weer terug naar de jaren dat er woorden zoals swaffelen in die lijst stonden.
Ik zou het echt vet vinden om voor de inlichtingen diensten te werken. Heb dat ook wel eens echt overwogen.
Ahw een koalatest klinkt zo lief
Deze woorden zijn veel leuker dan de Nederlandse
Wat hebben die Belgen saaie woorden
Ik weet niet of ik dit erg moet vinden…
Voor mensen die een kinderwens hebben (gehad)
- Toen ik jonger dan 15 was
- Tussen 15 en 20 jaar
- Tussen 21 en 25 jaar
- Tussen 26 en 30 jaar
- Tussen 31 en 35 jaar
- Na mijn 35e
0 stemmers
Vind jij het belangrijk als een cadeautje leuk ingepakt is?
- Ja dat maakt het cadeau voor mij extra leuk
- Maakt me niet uit
- Ik vind een cadeau minder leuk als het niet leuk is ingepakt
0 stemmers
Ik vind t zelf heel leuk om cadeaus in te pakken. Vind t ook leuk als iemand moeite heeft gedaan. Maar als iemand het in een cadeautasje heeft gepleurt vind ik t net zo leuk haha.
Ah ja snap ik! Ik denk dat de meeste vrouwen die echt een kinderwens hebben dit wel zo ontwikkelen zoals jij zegt. Ik heb als ik aan mijn ‘toekomstige zelf’ dacht/denk eigenlijk nooit kinderen daarbij gezien, ook niet vroeger. Ik ben nu 26 en vroeg me dus af of dat echt niet laat is om echt nog geen idee te hebben of je kinderen wil of niet. Ik neig heel erg naar niet, maar wil het idee ook niet helemaal opgeven ofzo? Heel gek. Haha
Ik was bijna 36 toen ik besloot dat ik wilde proberen of we een kind zouden kunnen krijgen. Ben nu 37 en zwanger, maar ik heb nooit zeker geweten dat ik kinderen wilde. Ik was er zelfs heel lang zeker van dat ik het echt niet wilde. En als het niet gelukt was, was het voor mij ook goed.
Als mijn man geen sterke wens had gehad was ik vermoedelijk nooit aan begonnen. Maar er kan dus nog van alles veranderen. Ik had dit 2 jaar geleden nooit verwacht
Ik wou nooit kinderen en toen kreeg ik rond mn 26e een sterke kinderwens en die is nu 2 jaar later weer voorbij
Oh wat leuk, gefeliciteerd met je zwangerschap nog! Wat gek dat dan zo opeens kan veranderen haha
@Soy.peor haha ja dat kan ook was er een reden dat je toen wel een kinderwens kreeg?
@nello ja is ook zo! Vind de inzichten die ik meestal krijg door het forum ook wel fijn, zet alles een beetje in perspectief tegenover mijn omgeving waar 9 van de 10 meiden die ik ken er wel vrij zeker van is of ze een kind willen of niet.