Stel je persoonlijke vraag #32

Ooh serieus? In welke sector krijg je geen ORT dan? Moet toch gewoon?

Ik vind vooral weekenden werken echt heeerlijk :heart: Zondag 160% hoe top is dat.

2 likes

Ik krijg 200% op zondag, maar ja iedereen wilt dus op zondag werken dus werk maar 1x per 4 weken op zondag helaas… Op zaterdag en koopavond uiteraard ook ORT

Godzijdank niet meer. In de horeca wel gedaan en dan krijg je precies geen fck extra als je in t weekend of op feestdagen werkt.

1 like

Wij mogen alleen op zondag als we nog twee andere avonden werken

1 like

Ik moet normaal gesproken wel meedoen in de dienstenpoule voor weekend, avond en nachtdiensten, dat hoor gewoon bij mijn baan, maar ik ben nog aan het reintegreren en dit komt als laatst (gelukkig :blush:). Ik vind het niet superkut, het heeft wel wat, verdient extra en met compensatie ben je soms opeens overdag/doordeweeks vrij en dat vind ik ook altijd wel lekker. Maar het is ook weer niet dat ik het helemaal niet erg vind, vind het wel intensief.

1 like

Een jaar gedaan, vond het verschrikkelijk. Mijn hele ritme ging naar de klote, geen regelmaat, moest werken wanneer anderen vrij waren, veel dingen gemist, klote slaapritme. Nee echt niks voor mij.

1 like

De horeca!

Ik werk nu al 5 jaar kantoortijden en de onregelmatige uren is juist hetgeen wat ik mis van mijn vorige baan. Ik vond het zo chill om soms woensdagochtend vrij te zijn, dan weer vrijdagavond of zondag. Nu zit ik vast aan de drukke weekenden en de avonden, doe mij maar een wisselend rooster.

3 likes

Naar een kerstmarkt :christmas_tree: :santa:t3:

@Nysmn Mijn huis zou het denk ik echt megagoed doen, maar vooral vanwege de locatie. De inrichting is ook leuk, maar wel heel erg persoonlijk, weet niet of toeristen per se op een foto van mijn opa en oma zitten te wachten :grinning_face_with_smiling_eyes: Heb er wel eens over gedacht, zou lekker bijverdienen zijn, maar het idee om vreemden in mijn huis te laten terwijl ik er zelf niet eens ben, nee dankje (buiten dat het ook helemaal niet mag).

3 likes

ben aan het bijlezen en ga dit gelijk doen met Taylor Swift

5 likes

Ja en daar ben ik zo blij mee want filmpjes verwijder ik vaak omdat mijn geheugen vol zit en zo heb ik toch nog bewegende beelden met geluid van mijn opa en oma en kan ik het spinnen van mijn kat terugluisteren

8 likes
Heb je je rijbewijs altijd bij je als je in een auto rijdt?
  • Ja, altijd
  • Meestal wel
  • Nah
  • Eigenlijk nooit
  • Ik rijd geen auto

0 stemmers

Heb je je rijbewijs ook daadwerkelijk een keer moeten laten zien tijdens autorijden aan politie oid (dus niet als ID bewijs)
  • Nee nooit (korter dan 5 jaar rijbewijs)
  • Nee nooit (tussen 5 - 10 jaar rijbewijs)
  • Nee nooit (langer dan 10 jaar rijbewijs)
  • Ja, een keer (korter dan 5 jaar rijbewijs)
  • Ja, een keer (tussen 5 - 10 jaar rijbewijs)
  • Ja, een keer (langer dan 10 jaar rijbewijs)
  • Ja, meerdere keren (korter dan 5 jaar rijbewijs)
  • Ja, meerdere keren (tussen 5 - 10 jaar rijbewijs)
  • Ja, meerdere keren (langer dan 10 jaar rijbewijs)
  • Ik rijd nog steeds geen auto

0 stemmers

Zit er geluid bij die foto’s? :flushed:

Duidelijk een impopulaire mening dit: ik kan niet wachten om weer onregelmatig te werken. Ik werk nu bijna anderhalf jaar 5 dagen in de week dezelfde tijden, heb altijd weekend en ik ben de sleur zo zat!

Misschien ligt het ook aan de werkzaamheden hoor. (iets in de media) Die vind ik nog steeds leuk, maar mijn werk is niet zo spannend als het was toen ik onregelmatig werkte. Ik wil weer actie. En dat gaat trouwens in het nieuwe jaar ook weer gebeuren. Geef mij maar iedere week een andere indeling van mijn leven haha.

4 likes

@kali Franks vind ik dus juist niet zo lekker? Het is niet pittig en ik vind het een gekke, niet lekkere smaak hebben. Cholula is zoveel beter :yum:

Naar aanleiding van de geluiden die ik nu uit het gemeenschappelijke trappenhuis hoor, de volgende levensvraag: waar knip jij je nagels?

• Badkamer
  • Woonkamer
  • Slaapkamer
  • Keuken
  • Andere privé-binnenruimte
  • Privé-buitenruimte (balkon, tuin)
  • Gemeenschappelijke ruimte (bijv. trappenhuis)
  • Op m’n werk
  • Dat laat ik doen
  • In een treincoupé
  • Ik knip m’n nagels nooit
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik dacht dat de trein de gekste plek was waar ik iemand zn nagels heb zien knippen maar toen zag ik een maand geleden in Parijs een vrouw haar (teen)nagels knippen op een terras en dacht ik echt wtf

4 likes

Ik heb eens volop in de teennagels gestaan in een omkleedhokje in het zwembad :face_vomiting:

2 likes

Studeren :nerd_face:

Heb je een nummer waarvan je eigenlijk altijd moet huilen als je het hoort?

• Ja, namelijk
  • Nee

0 stemmers

Ik heb nu dus een ugly cry in de trein omdat er een nummer voorbij komt in m’n playlist waarvan ik eigenlijk altijd moet huilen :geek: Sowieso omdat het prachtig en briljant is, maar ook wel omdat er wat (moeilijke) herinneringen aan vast zitten.

Die combinatie van gitaar en strijkorkest vanaf de laatste drie minuten :cry:

Mark Knopfler - Brothers In Arms (A Night In London | Official Live Video) - YouTube

6 likes

Zeg me dat het niet zo is van Frank Boeijen.

5 likes