Stel je persoonlijke vraag #32

Ik maak uit het bericht op dat je nu al hebt gezegd dat je het wil doen (zonder vergoeding) dus achteraf dan opeens aankomen met dat je toch wel geld wil vind ik dan raar. Dat had je dan van tevoren ff moeten zeggen (of niet doen natuurlijk). Je kan ook gewoon wat minder uitgebreid feedback geven nu als het toch teveel is

26 likes

Ik vind dit echt het mooiste nummer ooit gemaakt, maar ik moet er niet om huilen haha. Dat laat ik aan de mensen op mijn uitvaart over later wel.

Ik moet huilen van Landslide van Fleetwood Mac. En tegenwoordig ook van Riders on the Storm van The Doors. Dat was het allerlaatste lied op de uitvaart van mijn schoonvader. Toen iedereen al de zaal uit was en wij als gezin nog afscheid namen. Kan het nu niet meer luisteren zonder een hysterische huilbui.

7 likes

Mocht je een carrièreswitch kunnen maken naar wat je ook maar wil, zou je dat willen?

• Ja
  • Nee
  • Weet ik niet

0 stemmers

Ik vind werken in de ggz erg leuk, maar als ik op een sloth sanctuary kon werken als dierenarts in Costa Rica zou ik het wel weten.

3 likes

Ik zou wel in de mafia willen, maar ik heb geen connecties dus gaat helaas nooit lukken.

21 likes

Ik wil heel graag een park ranger worden :pleading_face:
Het liefst op een paard.

8 likes

Ja precies. Ik zou graag voor gucci willen ontwerpen mja alessandro reageerd maar niet op mn smeek dms…

5 likes

Treffend?

• Ja helemaal
  • Wil het eigenlijk niet toegeven want het is Sander Simmelpenninck maar ja waar
  • Nee hoor is niet

0 stemmers

Niet perse typisch Nederland maar gewoon de hele westerse wereld

9 likes

Heb het idee dat sommige andere landen minder de noodzaak voelen te zeggen dat het eigenlijk wel erg is MAAR

7 likes

@DonnieDarko jij kan de mondkap vast ook waarderen zo.

5 likes

Ik zou wel ballerina willen zijn!!! Niet de beste ofzo, maar wel goed en ambitieus genoeg om ervan te kunnen leven. Ik ben niet atletisch en ik kan niet dansen, maar ik vind ballet geweldig. Het lijkt me fantastisch om met mijn lijf te werken, kunst te zijn, op muziek te leven, iets moois te kunnen maken, misschien een beetje van de wereld te kunnen zien met mijn werk. Ik ben wel blij met mijn keuzes maar ik vind het jammer dat ik als bètanerd niks fysieke kan, als ik iedere switch zou kunnen maken zou het me wel leuk lijken om dat anders te zien.

(Misschien moet ik gewoon op ballet ofzo, er bestaan vast wel lessen voor volwassenen die er niks van bakken???)

7 likes

Ik heb altijd gedacht dat ik een goede sluipschutter zou zijn. Dus we kunnen zelf iets beginnen?

5 likes

:face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

2 likes

Heartaches and pain vind ik ook heel mooi van hem! Ik ken hem via een docu die over zijn leven gaat, dat hij pas op latere leeftijd bekend geworden is.

Het is dus ook deels mijn werk om te (eind)redigeren. Daardoor kwam het nu ook in me op. Ik besefte me dat ik hier op werk wél iets voor zou krijgen, haha. Maar ga het nu achteraf maar niet meer doen inderdaad.

Wow ik ook! Ik denk dat ik sws echt goed zou presteren bij de landmacht of zou ook wel bij dienst speciale interventies willen zitten bij al die anonieme sexy mannetjes met jeans en sneakers

5 likes

Mijn rij-instructeur in de lesauto, naast me. De nagels vlogen in het rond :cry: :cry:

Ik ben zo’n volwassene die er niks van bakt en ik vind mijn balletlessen echt heel erg leuk, dus gewoon doen! Je kunt het altijd proberen, als het dan toch niet is wat je ervan had verwacht, kun je ook altijd gewoon weer stoppen,

5 likes

Zo’n team parate eenheid leek me eerst wel vet, maar toen zag ik dat programma op tv en vond ik al die mensen echt vreselijk

Nou was gelijk uitgestapt, ga dan wel met de benenwagen rest van mn leven, joe.

1 like