Wat een kutjaar ook
Ik verlang echt weer terug naar de jaren dat er woorden zoals swaffelen in die lijst stonden.
Ik zou het echt vet vinden om voor de inlichtingen diensten te werken. Heb dat ook wel eens echt overwogen.
Ahw een koalatest klinkt zo lief
Deze woorden zijn veel leuker dan de Nederlandse
Wat hebben die Belgen saaie woorden
Ik weet niet of ik dit erg moet vindenâŠ
Voor mensen die een kinderwens hebben (gehad)
- Toen ik jonger dan 15 was
- Tussen 15 en 20 jaar
- Tussen 21 en 25 jaar
- Tussen 26 en 30 jaar
- Tussen 31 en 35 jaar
- Na mijn 35e
0 stemmers
Vind jij het belangrijk als een cadeautje leuk ingepakt is?
- Ja dat maakt het cadeau voor mij extra leuk
- Maakt me niet uit
- Ik vind een cadeau minder leuk als het niet leuk is ingepakt
0 stemmers
Ik vind t zelf heel leuk om cadeaus in te pakken. Vind t ook leuk als iemand moeite heeft gedaan. Maar als iemand het in een cadeautasje heeft gepleurt vind ik t net zo leuk haha.
Ah ja snap ik! Ik denk dat de meeste vrouwen die echt een kinderwens hebben dit wel zo ontwikkelen zoals jij zegt. Ik heb als ik aan mijn âtoekomstige zelfâ dacht/denk eigenlijk nooit kinderen daarbij gezien, ook niet vroeger. Ik ben nu 26 en vroeg me dus af of dat echt niet laat is om echt nog geen idee te hebben of je kinderen wil of niet. Ik neig heel erg naar niet, maar wil het idee ook niet helemaal opgeven ofzo? Heel gek. Haha
Ik was bijna 36 toen ik besloot dat ik wilde proberen of we een kind zouden kunnen krijgen. Ben nu 37 en zwanger, maar ik heb nooit zeker geweten dat ik kinderen wilde. Ik was er zelfs heel lang zeker van dat ik het echt niet wilde. En als het niet gelukt was, was het voor mij ook goed.
Als mijn man geen sterke wens had gehad was ik vermoedelijk nooit aan begonnen. Maar er kan dus nog van alles veranderen. Ik had dit 2 jaar geleden nooit verwacht
Ik wou nooit kinderen en toen kreeg ik rond mn 26e een sterke kinderwens en die is nu 2 jaar later weer voorbij
Oh wat leuk, gefeliciteerd met je zwangerschap nog! Wat gek dat dan zo opeens kan veranderen haha
@Soy.peor haha ja dat kan ook was er een reden dat je toen wel een kinderwens kreeg?
@nello ja is ook zo! Vind de inzichten die ik meestal krijg door het forum ook wel fijn, zet alles een beetje in perspectief tegenover mijn omgeving waar 9 van de 10 meiden die ik ken er wel vrij zeker van is of ze een kind willen of niet.
Had t er veel over met vriendinnen en zag veel.vlogs over kinderen krijgen enzo. Het idee van een gezin leek me romantisch. Maar inmiddels niet meer.
Haha misschien over 2 jaar weer een keer
Ik heb een soort emo zaterdagavond en ben aan het nadenken over vriendschap en wat mijn vrienden voor mij betekenen. Dus ben even benieuwd;
- Nee
- Ja, meerdere
- Nou misschien 1 of 2âŠ
0 stemmers
- Ja en dit heb ik ook hardop uitgesproken
- Ja maar dit spreken we niet echt naar elkaar uit
- Weet ik niet
- Nee, niet zoals ik van mân partner / familie / iemand anders hou
0 stemmers
- Ja ik heb veel vrienden en ben hier blij mee
- Ja ik heb 1 goede vriend of een select groepje en ben hier blij mee
- Ja ik heb geen vrienden en hier blij mee
- Nee ik heb te veel vrienden
- Nee ik heb te weinig vrienden
0 stemmers
- Ja, mannen en vrouwen / non-binair lekker gemixt
- Nee alleen vrouwen / overwegend vrouwen
- Nee alleen mannen / overwegend mannen
0 stemmers
Ik zie vrienden niet als familie, niet omdat ik ze minder belangrijk vind maar juist omdat ik ze belangrijker vind. Familie kies je niet, vrienden wel.
Een man en vrouw van middelbare leeftijd zaten te debatteren of ze wel of niet ALLE voedselvoorraad die ze mee hadden genomen terplekke zouden opeten in die trein. Toen kwam de man met het onweerlegbare argument:
âalles wat we nu opeten, hoeven we in ieder geval niet meer mee te sjouwen!â
Die vrouw was het direct eens. Vervolgens kwam er een soort buffet uit hun rugzakken en was ik gewoon echt onder de indruk van hoeveel voedsel je mee kan nemen op een dagtrip met de trein. Ik gebruik die logica van die man nog wel eens op momenten die erom vragen.
Vind het vooral jammer dat al mijn vrienden uit mân studentenstad nu verhuisd zijn naar andere steden en ik hier nog ben blijven wonen. Ben super blij met de stad, maar vind het wel jammer dat ik geen eigen vrienden hier meer heb (ken de meeste nu via mijn vriend die hier helemaal nieuw kwam wonen).