Wat een goeie deal voor jouw werkgever: hij betaalt je minder en jij doet hetzelfde werk of meer zelfs
Bij de H&M waar ik nu werkte werd dat regelmatig gedaan, werkdagen van 7 tot 13u ong om levering uit te pakken, en dan van 13 tot 19u om op de vloer te staan. Die vond ik meestal fijner dan lange dagen van 9 of 10 tot 19u.
Niet elke dag is dan zo maar het werd berekend met het aantal uren in je contract
Klopt ook wel inderdaad! Denk dat het ook wel aan de omstandigheden ligt? Ik werk nu 21 uur en er zijn geen andere diensten dan 6,5 uur. Mân werk is nu ook maar 5 minuten lopen, als ik verder zou moeten reizen zou ik wel liever 8 uur per dag werken omdat het dan minder de moeite waard voelt ofzo. Vanaf februari ga ik 32 uur werken bij een andere werkgever die 35 minuten rijden is. Dan zou ik het wel zonde vinden om die 32 uur over 5 dagen te verspreiden.
@Victoria hahaha ja. Ligt wel voornamelijk aan mezelf hoor, met 8 uur doe ik vaker niks (even kletsen, forummen, meer pauze).
Stel je moet 15 min lopen vanaf een plek naar een andere, je moet een paar keer links, paar keer rechts enzo. Na hoevaak dit lopen weet je de weg uit je hoofd?
- 1 keer
- 2 keer
- 3 keer
- 4/5 keer
- 6/7 keer
- 8+ keer
- Nooit
0 stemmers
Komt dat door dit forum? Of doe/deed he dat sowieso?
Tbh: sinds het thuiswerken werk ik dagen van een uur of zes die ik opschrijf als acht. Waarmee ik niet bedoel dat ik om drie uur mijn laptop dicht sla, maar acht uur productief is het echt niet. Langere pauzes, meer wandelingen, ga gerust even naar de winkel, lees meer vakliteratuur tussendoor. Er kraait geen haan naar dus het zal ook niet zo zijn dat ik minder doe. Ik wil dagen van 6 die betaald worden als 8
Sorry Penny maar jij kende Kobe Bryant niet haha. Dus haha valt erover te zeggen. Maar ik denk dat ik dat bijvoorbeeld andersom echt niet zou weten in het geval van Max Verstappen.
Wist jij wie Kobe Bryant was voor zijn dood?
- Nee
- Jazeker
- Wel eens van gehoord /kende de naam wel ergens van
0 stemmers
Ik schrok zooo erg, en toen kwam ik erachter dat eigenlijk bijna 70 procent ofzo in Europa hem niet eens kende dusja.
En ik heb hem net nog gegoogled, ik heb echt heel weinig bekende mensen kennis
Kobe Bryant of max Verstappen? Lol.
Maar ik had zelf ook een keer iets met een hele bekende schaatser? Of wielrenner? En ik dacht dat hij een zanger was. Die was heel bekend in Nederland. Ik ben nu ook alweer vergeten wie dat was, omdat ik het gewoon nooit volg, dus dan zal je het wel heel snel vergeten.
Kobe Bryant haha.
Deed ik sowieso al
Heb jij een dood van een beroemdheid waarbij je nog precies weet waar je toen was? Ik heb dat alleen met Amy winehouse (had ik echt niks mee dus geen idee waarom) en Kobe Bryant. Maar een paar vriendinnen hebben dat met Andre (de ekte) Hazes.
- Nee
- Ja
- Minder dan 4
0 stemmers
Nee zelfs niet bij degenen die me echt veel deden, maar ik sta dan ook bekend om mân zeer slechte geheugen
Nouja goed je zei iig toen dat je hem niet kende.
Denk jij dat Vlamingen meer kennis hebben van de Bnâers in Nederland dan dat Nederlanders kennis hebben over Bvâers (zo zeg ik het goed toch?) ?
- Ja sowieso
- Ik denk dat dit gelijk opgaat
- Nee
0 stemmers
we zeggen bvâs maar nu ik erover nadenk is dat heel onlogisch eigenlijk hahaha
Samson, gert⊠tja daar houd het op.
Ja bij Michael Jackson
Ik ook bij Amy Winehouse! Toen was ik in Rockefeller Center in New York. Waar was jij?
En met Avicii was ik in Marokko. Denk dat ik het niet zou onthouden als ik gewoon in Nederland zou zijn.
Ik was juist nettt terug in Nederland. Ik was zeker 4 weken weggeweest. Ik zat met mn vader en moeder in een mexicaans restaurant en ik weet nog dat ik het heftig vond maar ook zelfs dacht, oh maarja ze is âalâ 27. Wtf haha.
Ja ik denk wel dat een bepaalde plek dan best een grote rol speelt om het te onthouden , Avicci ik zou het niet weten.