Stel je persoonlijke vraag #32

Ik ken zelf k3 en gert en Sampson, die laatste worden helemaal uitgemolken en krijgen op 18 December op videoland een nieuwe serie, of afleveringen “de verhulstjes”. Ik kan verder geen enkele namen bedenken.

Omg vergeet ik mn kindertijd dat mn moeder de pfaffs keek. Vond ik leuk.

1 like

De familie Verhulst
De cast van Samson en Gert
Goedele Liekens ( die is toch Belg??)
De familie Pfaff ( legendarische tv)

2 likes

Organiseert jouw werkgever dit jaar een kerstborrel/lunch/diner/bijeenkomst?

• Ja, online
  • Ja, fysiek
  • Nee

0 stemmers

toevoeging: mijn werk organiseert volgende week een lunch op locatie voor +40 man, maar vind dat zo vlak voor de kerst best riskant :woman_shrugging:

1 like

Heb jij in de afgelopen twee weken in een trein gezeten?

• nee
  • ja

0 stemmers

Ik ken Lieve Scheire en z’n clubje omdat ik z’n programma’s altijd zo leuk vind! Is hij ook stom?

5 likes

Evi Hanssen

Om het nog erger te maken, Fabrizio aka de kleurplaat aka The Bachelor

14 likes

Ik overweeg wel eens om 32 uur in 5 dagen te gaan doen ipv 4, omdat ik 8 uur zooo lang vind.

Zijn/kennen jullie iemand die zo’n soort verdelig heeft? (uit vrije wil, dus niet omdat het de enige diensten zijn of je gewoon zo ingepland wordt)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik vind het eigenlijk niet een gek idee, ja jammer om niet meer een extra dag weekend te hebben, maar wel een uur extra vrij elke dag in de middag. Maar ik denk dat er wel gek tegenaan gekeken zou worden.

1 like

En is Miguel Wiels wel oke?

1 like

Een vriendin van mij werkte 28 uur en die verdeelde dat over 5 dagen zodat ze vanaf een uur of 3 vrij was. Vond ze heerlijk!

1 like

Ik dacht altijd dat zij van die hardloop app was. Maar dat is weer een andere Belgische Evi (of eigenlijk Evy) blijkbaar haha.

2 likes

Ah de ali express versie

20 likes

Stromae!!!
Jan decleir!!!
Sien
Bart Peeters
Sam Bettens!

En ook heel veel veldrijders (fietsen)

5 likes

Otto Jan Ham (al is hij eigenlijk Nederlander blijkbaar???)
Niels Destadsbader (geen idee wie dit is maar ik vind zn naam echt intens)
De DJ’s van Studio Brussel
Siska Schoeters
En de mannen van Clouseau natuurlijk

2 likes

Urbanus
Koen Wauters
Eddy Wally
Veerle Baetens
Louis Talpe
Jacques Brel
Simon Matteo
Jonas Geirnaert
Erik van Looy
Etc.

4 likes

vind vooral het belgische koningshuis zo gezellig :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Bedoel je Matteo Simoni? :sweat_smile:

1 like

@anon18050057 volgens mij!

En ik had een collega die hele gekke uren maakte 9-8-2-6-5 ofzo. Ze was er zelf volkomen content mee.

3 likes

Niet helemaal hetzelfde, maar ik werk 15uur en dat is eigenlijk 1 (slaap)dienst in de week en dan rest van de week vrij.

Sinds kort werk ik express ook 1 week in de maand de ochtenddienst van 4uur voor 3 dagen. Die week ben ik altijd 1000x productiever omdat ik 4 uur op werk lekker bezig ben en uit werk dan nog energie heb om dat thuis door te zetten en de avonden echt lekker kan chillen omdat er geen huishouddingen zijn blijven liggen :grin:

2 likes

geïnspireerd door de vraag van @anon50301661

heb jij een printer thuis? ik ken echt niemand met een printer thuis hahaha zou dat een generatie ding zijn? want vroeger hadden mensen dat wel vaker in huis in mijn ervaring

• nee
  • gewoon ja
  • ja omdat: nodig voor werk/hobby

0 stemmers