Stel je persoonlijke vraag #32

Ahh scusi, herkende de clip zo snel niet haha. Maar nee eens, politie hoort blauw te zijn

Het is Outside van George Michael, als reactie op dat hij in LA werd gearresteerd voor onzedelijk gedrag tegenover een undercover politieagent in een openbaar toilet (erin geluisd zeg maar). Hierdoor werd hij ook gedwongen om uit de kast te komen.

Nasleep:
Marcelo Rodriguez, the undercover officer who’d recently arrested Michael, claimed the video “mocked” him and filed a legal suit for $10 million. While the matter was initially dismissed, the California Courts of Appeal reinstated the case on 3 December 2002. The judgement ruled Rodriguez, as a public official, could not legally recover damages for emotional distress.

8 likes

De eerste foto vind ik wle een beetje een hoog Pietje Puk gehalte hebben eigenlijk.

3 likes

Zo’n driedelig pak lijkt me vooral niet echt lekker rennen als je iemand achterna moet

3 likes

Ja maar dat vind ik eigenlijk bij alle uniformen horen.

Postbode
image

Zuster

Burgemeester

7 likes

image

Wist je dat je aan het aantal strepen op de schouder van een agent zijn rang kunt zien?
  • Ja duh
  • Nee dat wist ik niet
  • Ooit wel geweten maar weer vergeten

0 stemmers

Let jij er ook op als je een agent ziet?
  • Ik wist dit en ik let er ook op
  • Ik wist dit maar ik let er niet op
  • Ik wist dit niet maar ik ga er wel op letten
  • Ik wist dit niet maar ga er ook niet op letten

0 stemmers

Wist ergens in m’n achterhoofd wel dat meer strepen hogere rang was maar had er nooit zo bij stilgestaan. Maar had laatst onderwijs en toen ging het erover, werk soms bij de crisisdienst en dan werken we veel samen met politie. Docent vond het wel belangrijk dit te laten zien want ‘Als er opeens een kroontje bijkomt, dan weet je dat ze in paniek zijn en echt iets van je willen!’ :sweat_smile:

2 likes

Ik vind die nieuwe uniforms wel tof eigenlijk, stuk meer autoriteit dan die petjes met blouse zoals hiervoor.

23 likes

Ik moet elke keer aan spoorwegpolitie denken? Geen idee waarom, die liepen denk ik al langer met iets geels aan. Viel me gisteren toevallig nog op voor Utrecht CS omdat daar zoooo veel politie was.

5 likes

Lijken mij ook praktischer en comfortabeler.

1 like

Over strepen gesproken, wist je dat je bij KLM personeel aan de kleur van de strepen kan zien waar iemand werkt? Zilver = vliegen en goud = op het vliegveld werken.

• Ik wist van het aantal strepen maar niet van de kleur.
  • Ik wist dit allebei al.
  • Ik wist beide niet.
  • Ik vlieg nooit dus lekker boeiend!!

0 stemmers

Hebben jullie siroop (aanmaak limonade) in huis?

• Ja, altijd
  • Vaak wel
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

1 like

Altijd, want het staat er al jaren en het gaat niet kapot

4 likes

Ja same. Het valt mij op dat iedereen bij wie ik kom, siroop in huis heeft. Jong en oud. Dus vandaar mijn vraag haha.

2 likes

Net nog bij de AH mee genomen omdat er 1+1 gratis was en ik aan mijn laatste fles uit mijn voorraad was begonnen :laughing:

2 likes

Omg ik had dat gekocht en aangemaakt zoals de verpakking zei en het was zoo heftig!!

3 likes

Haha dat was ook wat mij triggerde. De 1+1 op Karvan Cevitam

4 likes

Ik was als kind altijd gefascineerd door de vrouwen van Singapore Airlines, zulke mooie uniforms hadden ze. Hun functie kon je zien aan de kleur; blauw, groen, rood en dan paars. Mijn zusje en ik vonden het helemaal cool als we een vrouw met hoge kleur/functie konden spotten haha.

7 likes

Godver, net vorige week een fles gekocht

Echt nooit want ik vind het niet lekker. Ik drink liever of water of frisdrank, vind limonade een beetje ertussen in.

4 likes

“ja, altijd” is bij mij sinds een half jaar ongeveer omdat ik zo lang een soda stream heb. Daarvoor nooit

1 like