Stel je persoonlijke vraag #32

Over strepen gesproken, wist je dat je bij KLM personeel aan de kleur van de strepen kan zien waar iemand werkt? Zilver = vliegen en goud = op het vliegveld werken.

• Ik wist van het aantal strepen maar niet van de kleur.
  • Ik wist dit allebei al.
  • Ik wist beide niet.
  • Ik vlieg nooit dus lekker boeiend!!

0 stemmers

Hebben jullie siroop (aanmaak limonade) in huis?

• Ja, altijd
  • Vaak wel
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

1 like

Altijd, want het staat er al jaren en het gaat niet kapot

4 likes

Ja same. Het valt mij op dat iedereen bij wie ik kom, siroop in huis heeft. Jong en oud. Dus vandaar mijn vraag haha.

2 likes

Net nog bij de AH mee genomen omdat er 1+1 gratis was en ik aan mijn laatste fles uit mijn voorraad was begonnen :laughing:

2 likes

Omg ik had dat gekocht en aangemaakt zoals de verpakking zei en het was zoo heftig!!

3 likes

Haha dat was ook wat mij triggerde. De 1+1 op Karvan Cevitam

4 likes

Ik was als kind altijd gefascineerd door de vrouwen van Singapore Airlines, zulke mooie uniforms hadden ze. Hun functie kon je zien aan de kleur; blauw, groen, rood en dan paars. Mijn zusje en ik vonden het helemaal cool als we een vrouw met hoge kleur/functie konden spotten haha.

7 likes

Godver, net vorige week een fles gekocht

Echt nooit want ik vind het niet lekker. Ik drink liever of water of frisdrank, vind limonade een beetje ertussen in.

4 likes

“ja, altijd” is bij mij sinds een half jaar ongeveer omdat ik zo lang een soda stream heb. Daarvoor nooit

1 like

Yesss altijd, ik vind het af en toe wel een keer lekker, maar mijn vriend drinkt het wel echt veel

1 like

2G

• Goed idee
  • Slecht idee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

1 like

Zolang t niet voor werk, school, supermarkt dingen is. En er voor mensen die niet tegen t vaccin kunnen een speciale regeling maken vind ik alles best.

3 likes

Blijkbaar mag je werkgever wel om je vaccinatie vragen “straks”

1 like

Ik heb een los toestel met prepaid kaart. :rofl: Nooit wat anders gehad ook hahaha

1 like

Maar gaat dit bij iedereen nou over je eigen salaris of je “huishouden” salaris…? Want 70.000 zit je met 2x modaal natuurlijk wel weer makkelijk aan.
Ik vind 70.000 voor 2 hoogopgeleide mensen met een jaar of 10 carrière wel gewoon denk ik? (Dus 35 pp). Of ben ik echt heel erg verpest haha?

Nee 35 k pp vind ik ook normaal maar ik dacht het ging om per persoon

1 like

Ja ik eerst ook maar omdat het daarna weer ging over wonen dacht ik- dan geldt wel je gezamenlijke inkomen.

Merk dat ik apathisch wordt van al het Corona nieuws. Ik volg nu gewoon netjes de regels, maar ik kan het mij niet opbrengen om nog ‘iets’ ervan te vinden

7 likes