Waarom worden mensen teleurgesteld van een ander geloof? Toch mooi als je kind daar troost, steun, geluk, hoop of wat dan ook in kan vinden?
Zolang het geloof maar niet gebruikt wordt om anderen uit te sluiten of te benadelen.
Ik zou niet teleurgesteld in mân kind zijn. Maar zou sommige dingen wel jammer vinden voor mezelf of hem/haar.
Ik zou bijv voor mân kind vervelend vinden als
Hij/zij geen vrienden heeft. Maar niet in hem/haar teleurgesteld zijn omdat ik niet denk dat hij/zij schuldig is.
Ik zou het in de huidige samenleving zelfs fijner vinden voor mijn kind als hij/zij hetero is. Niet omdat ik iets tegen mensen heb die dat niet zijn, absoluut niet. Maar het leven is op veel plekken wel ingewikkelder als je geen hetero bent. En dat gun ik mijn kind niet. Maar ik ben dan niet teleurgesteld in hem of haar maar wel in de maatschappij en wereld om ons heen haha.
Ja ik ook, maar dan in mezelf dat ik me toch heb laten bezwangeren terwijl ik geen kinderen wil
Ik zou teleurgesteld zijn als mijn kind niet vegetarisch wilde eten. Ik zou daar niet over gaan discussiëren ofzo moeten ze uiteindelijk zelf weten maar zou het wel jammer vinden.
Ik zou echt teleurgesteld zijn als mijn kind zoân saaie miep zou zijn. Verder moet hen het zelf weten
ik vind onze huidige politie er zo uitzien als playmobile poppetjes
Een kind is voor mij geen kopie van mijn eigen normen en waarden en ik hoop dat hij lekker kiest wat in zijn leven goed voelt. Verslaving zou ik nog een lastige vinden, maar verder, mmnee. Ik vind teleurgesteld ook heel erg klinken dat je als ouder dan gefaald hebt in de keuzes die je kind maakt, maar ze zijn hun eigen wezens, lekker teleurgesteld zijn over je eigen keuzes in je leven dan maar.
Ineens een RGK zou worden op eigen initiatief 
Of deze pareltjes aanwijst in de winkel
Sorry voor alle kids van medeforummers die deze dragen its not personal
Op blokfluitles wil.
Zo dan zou ik meer dan een beetje teleurgesteld zijn in mn kind. Ik zou met sinterklaas ook expres niks in dat lelijke schoentje stoppen.
Ah dan denkt ie dat Sinterklaas zân schoenen niet mooi vindt 
Of gewoon je kind wijs maken dat Sinterklaas schoenen ruilt en er mooi paar schoenen voor in de plaats neer zetten 
Leukste album van Taylor Swift?
- Taylor Swift
 - Fearless
 - Speak now
 - Red
 - 1989
 - Folklore
 - Evermore
 - Fearless - Taylorâs version
 - Red - Taylorâs version
 - Taylor Swift holiday collection

0 stemmers
Minst leuke album
- Taylor Swift
 - Fearless
 - Speak now
 - Red
 - 1989
 - Folklore
 - Evermore
 - Fearless - Taylorâs version
 - Red - Taylorâs version
 - Taylor Swift holiday collection

0 stemmers
En dan ben ik wel benieuwd welke uitgebrachte single je van elk album het leukste vindt.
Feraless
- Love Story
 - You belong with me
 - Mr. perfectly fine

0 stemmers
Van Speak now
- Mine
 - The story of us
 - Sparks fly

0 stemmers
Red
- We are never ever getting back together
 - I knew you were trouble
 - 22
 - Everything has changed (met Ed Sheeran)
 - The last time

0 stemmers
1989
- Shake it off
 - Blank space
 - Style
 - Bad Blood (met Kendrick Lamar)
 - Wildest Dreams
 - Out of the woods
 - New Romantics

0 stemmers
 - âŠReady for it
 - Gorgeous
 - New yearâs day
 - End game (met Ed Sheer and Future)
 - Delicate

0 stemmers
Lover
- Me! (met Brandon Urie)
 - You need to calm down
 - The archer
 - Lover
 - The man

0 stemmers
Folklore
- Cardigan
 - Exile (met Bon Iver)
 - The 1
 - Last great American dynasty

0 stemmers
Evermore
- Coney Island (met the National)
 - Willow

0 stemmers
En als laatste welke op zich zelf staande single is het leukste?
- Half of my heart (met John Mayer)
 - Safe & Sound (met Civil Wars)
 - I donât wanna live for ever (met Zayne)
 - Christmas Tree Farm
 - Only the Young
 - Gasoline (met Haim)

0 stemmers
Een pester is
Hooghartig overkomt
Gewoon een dickhead is
Crocs draagt
Haha, Taylor overkill.
Vindt je opties van speak now eigenlijk alle 3 niet zo, back to december, dear John of mean vind ik beter.
Taylor doet mij wel echt denken aan mijn dramatische single jaren toen ik begon 20 was. De nieuwste albums vind ik daarom automatisch minder
Taylor Swift
- Leuuuuuk
 - Niet leuk
 - Mwah

0 stemmers
Had eerst alleen even haar albums maar toen kwam ik de single lijst tegen op wikipedia, haha. Ja je hebt gelijk wat speak now betreft!
I am appalled by your opinion
Ik vind haar stijl van zingen (dat half pratende) niet heel boeiend