Yesss altijd, ik vind het af en toe wel een keer lekker, maar mijn vriend drinkt het wel echt veel
2G
- Goed idee
- Slecht idee
- Ik weet het niet
0 stemmers
Zolang t niet voor werk, school, supermarkt dingen is. En er voor mensen die niet tegen t vaccin kunnen een speciale regeling maken vind ik alles best.
Blijkbaar mag je werkgever wel om je vaccinatie vragen âstraksâ
Ik heb een los toestel met prepaid kaart. Nooit wat anders gehad ook hahaha
Maar gaat dit bij iedereen nou over je eigen salaris of je âhuishoudenâ salarisâŠ? Want 70.000 zit je met 2x modaal natuurlijk wel weer makkelijk aan.
Ik vind 70.000 voor 2 hoogopgeleide mensen met een jaar of 10 carriĂšre wel gewoon denk ik? (Dus 35 pp). Of ben ik echt heel erg verpest haha?
Nee 35 k pp vind ik ook normaal maar ik dacht het ging om per persoon
Ja ik eerst ook maar omdat het daarna weer ging over wonen dacht ik- dan geldt wel je gezamenlijke inkomen.
Ik zou sowieso teleurgesteld zijn.
Merk dat ik apathisch wordt van al het Corona nieuws. Ik volg nu gewoon netjes de regels, maar ik kan het mij niet opbrengen om nog âietsâ ervan te vinden
Waarom worden mensen teleurgesteld van een ander geloof? Toch mooi als je kind daar troost, steun, geluk, hoop of wat dan ook in kan vinden?
Zolang het geloof maar niet gebruikt wordt om anderen uit te sluiten of te benadelen.
Ik zou niet teleurgesteld in mân kind zijn. Maar zou sommige dingen wel jammer vinden voor mezelf of hem/haar.
Ik zou bijv voor mân kind vervelend vinden als
Hij/zij geen vrienden heeft. Maar niet in hem/haar teleurgesteld zijn omdat ik niet denk dat hij/zij schuldig is.
Ik zou het in de huidige samenleving zelfs fijner vinden voor mijn kind als hij/zij hetero is. Niet omdat ik iets tegen mensen heb die dat niet zijn, absoluut niet. Maar het leven is op veel plekken wel ingewikkelder als je geen hetero bent. En dat gun ik mijn kind niet. Maar ik ben dan niet teleurgesteld in hem of haar maar wel in de maatschappij en wereld om ons heen haha.
Ja ik ook, maar dan in mezelf dat ik me toch heb laten bezwangeren terwijl ik geen kinderen wil
Ik zou teleurgesteld zijn als mijn kind niet vegetarisch wilde eten. Ik zou daar niet over gaan discussiëren ofzo moeten ze uiteindelijk zelf weten maar zou het wel jammer vinden.
Ik zou echt teleurgesteld zijn als mijn kind zoân saaie miep zou zijn. Verder moet hen het zelf weten
ik vind onze huidige politie er zo uitzien als playmobile poppetjes
Een kind is voor mij geen kopie van mijn eigen normen en waarden en ik hoop dat hij lekker kiest wat in zijn leven goed voelt. Verslaving zou ik nog een lastige vinden, maar verder, mmnee. Ik vind teleurgesteld ook heel erg klinken dat je als ouder dan gefaald hebt in de keuzes die je kind maakt, maar ze zijn hun eigen wezens, lekker teleurgesteld zijn over je eigen keuzes in je leven dan maar.
Ineens een RGK zou worden op eigen initiatief
Of deze pareltjes aanwijst in de winkel
Sorry voor alle kids van medeforummers die deze dragen its not personal
Op blokfluitles wil.