Jaartje geleden gekocht omdat ik door Corona niet meer op kantoor kan printen Soms heb ik toch een retourlabel ofzo nodig, of bijv bewijs van vaccinaties voor op vakantie
Het enige moment dat ik dat ding nodig heb is met Sinterklaas om mijn rijmen te printen😂
Ja de oude van mn vader maar de inkt is op en bij mn verhuizing gaat ie de deur uit
Heb wel een printer thuis, maar gebruik die echt nooit. De kleuren zijn echt constant op, doe ik er een nieuwe in en dan is de volgende weer op, dikke doei. Lekker verdienmodel ook🤑
Klopt ik doe dit vind het zelf heel fijn. Natuurlijk heb ik af en toe zin in een dag vrij, maar ik vind het over het algemeen heel prettig om meer niet-werktijd op een dag te hebben en nooit een avondspitsgevoel te hebben. Ik heb een kindje trouwens.
Haha, ja sorry die bedoel ik. Ik vond hem zo leuk in de Callboys
Vanwege je laatste opmerking, ik zat inderdaad te denken dat er waarschijnlijk wel mensen zijn die dit doen ivm schooltijden kind.
Was dat voor jou ook reden om het te gaan doen, of om een andere reden?
Goedkoop printertje dat alleen zwart wit kunt printen. Want af en toe moet je toch wat printen
Ik had eigenlijk een scanner nodig maar ben toch blij dat het ook een printer is, vooral voor het uitprinten van post labels enzo. Het is ook een laserprinter wat super fijn is, veel sneller en je hebt niet meer dat gekut met opgedroogde inkt etc.
Nee de mijne gaat nog naar de kinderopvang! Ik vind het fijn om op tijd thuis te zijn en hem elke dag even te zien zonder drukte en toen hij geboren werd woonden we in Duitsland waar iedereen het zo doet en dat voelde super goed.
En op mijn werk is het fijner om doorlopend maar korter aanwezig te zijn dan een dag te missen!
Ja ik heb hier laatst ook al wat over gepost en gepollt hier, maar ik moet tegenwoordig redelijk nauwkeurig uren schrijven dus kom daar niet meer zo goed mee weg helaas
En klopt ook wat betreft je edit hoor
Of fiets naar de bibliotheek als het niet super super vaak is. Die is ook vaak genoeg open en printen kost amper iets.
We hadden eerst geen printer want konden altijd op kantoor printen, maar dat begint nu wel erg onhandig te worden met het fulltime thuiswerken dus gaan nu toch maar een printer aanschaffen. Voelt ook weer zo stom om altijd maar te moeten vragen of je retourlabels of kaartjes oid bij je ouders mag komen printen.
Dit deed ik dus 1x toen mijn vader toch al deze kant op zou komen. Hij was thuis de deur uit en mijn moeder appte mij ‘ehh moest je vader iets voor jou meenemen van vinted? Dat lag half ergens onder, dus is ie vergeten’ haha sindsdien zelf maar weer cartridges gekocht en nu kan ik lekker alles thuis printen
Wij zouden eigenlijk een heel fancy diner doen in plaats van een kerstpakket maar dat is nu uitgesteld naar een nader te bepalen datum volgend jaar
Haha ja het scheelt zo veel gedoe, echt geen idee waarom ik er geen prioriteit van maak. Want mijn ouders wonen ook 47 km verderop. Lekker duur printje is het zo, had al lang een printer kunnen hebben door de bijbehorende reiskosten
Ik vind het nadeel daarvan ook wel dat je nooit ‘echt’ vrij bent. Voor mij is het wel nodig om echt een eindtijd te hebben om echt te ontspannen, dus die tijd tussendoor nemen zou voor mij uitdraaien op alsnog veel werken, maar dan onbetaald
Leuk idee, maar als je niet vaak genoeg print raakt je cartridge verstopt en dan kun je een nieuwe kopen, echt niet goedkoop.
En printers gaan ook zo vaak kapot, heel irritant.
Heb jij wel eens dingen vernield op een dronken avond? Ik heb altijd het idee dat alleen jongens/mannen dit doen en grappig vinden.
- Nee
- Ja 1 keer
- Ja meerdere keren
0 stemmers
Ik ken zelfs 2 die een strafblad hebben gekregen omdat ze een duur beeld compleet hadden gebroken. Wtf is er grappig aan.
Behalve mijn imago niet echt nee