Er stond wel een keer een bezorgdienst aan de deur die dus eigenlijk voor “mijn adres” in groningen bedoeld bleek
Ik woon dus in utrecht. De bezorger en ik hebben er hard om gelachen in ieder geval
Er stond wel een keer een bezorgdienst aan de deur die dus eigenlijk voor “mijn adres” in groningen bedoeld bleek
Ik woon dus in utrecht. De bezorger en ik hebben er hard om gelachen in ieder geval
Nee wel een keer per ongeluk afhalen in plaats van bezorgen
Wij wonen in een nieuwbouwwijk die destijds niet in het systeem stond. Dus we hadden ze opgebeld en advies gevraagd. Toen gaven ze aan dat we een ander adres moesten invoeren en in de opmerking ons adres moesten zetten.
Je raadt het al… Onze pizza’s werden bezorgd bij onze schoonouders (dat adres hadden we ingevoerd) Moest die arme bezorger helemaal naar de andere kant van de stad fietsen.
Dus eigenlijk klopt m’n antwoord op de poll half. Wel het verkeerde adres, niet onze fout.
Ojaa ik ook! Op een gegeven moment werd ik gebeld waar ik bleef. Toch heen gefietst met mijn brakke kop en waren super gezellige mannen. De bezorger was al naar huis, want anders had hij het nog even gebracht.
Ik kreeg laatst dus eten bezorgd dat niet voor mij was. Alleen ik had het wel al in mijn handen en de zak open gemaakt. Gelukkig kon ik de bezorger nog roepen voordat hij beneden was. Alleen als dat niet was gelukt….
Hadden jullie dan het eten
0 stemmers
Ik had 't nooit aangenomen
Of had jijzelf ook iets besteld?
Nee maar ik dacht misschien dat m’n vriend iets als verrassing voor me had besteld
Ken alleen dr Bibber
Haha weleens gedaan als team building. Echt top, zo dicht op sommige collega’s staan De naam zegt me alleen niks!
Haha ik heb een dirty mind.
(En had even over kind heen gelezen)
Zo leuk!!!
Dit was zooooo leuk. Ik wil dit voor volwassenen.
Ik ging wel vaker uit eten dan op stap, maar stappen/dansen/keihard met muziek meezingen is wel echt een uitlaatklep voor me waardoor ik echt even kan ontladen en dat mis ik heel erg nu.
Ik ben het topic aan het terug lezen. En ik werk 34 uur per week over vijf dagen! Ik werk hier pas drie maanden en als ik wil kan ik het altijd verplaatsen naar 34 uur over vier dagen. Maar moet zeggen dat ik dit echt fijn vindt! Twee halve dagen en meestal de rest van de dagen om 5 alweer klaar.
Coolblue stond wel een keer met de nieuwe wasmachine bij mijn oude adres, daar kwam ik pas achter toen ze belden dat ze bij de poortjes richting de parkeerplaats stonden en ik zei: huh, maar er zijn helemaal geen poortjes hier. Oepsie
Welke van onderstaande dingen zorgen voor speelsheid in jouw leven?
0 stemmers
Ben je tevreden over de mate van speelsheid in je leven?
0 stemmers
Waar bevind jij je in de coachingspiramide?
0 stemmers
als je pizza afhaalt/laat bezorgen, waar geniet je het meeste van?
0 stemmers
i believe in leftover supremacy
behalve quatro formaggi, die moet wel direct