Stel je persoonlijke vraag #32

Er zijn mensen die werken 4x9 😵‍💫🤯

4 likes

Ja een wasmachine die buiten voor een electro zaak stond. Maar geen idee of die nieuw was of oud en kapot.

3 likes

Dit doe ik en ik vind het echt heerlijk. We krijgen binnenkort andere diensten en je kunt ook kiezen voor een 12 uurs dienst. Ik ga hier sowieso voor kiezen zodat ik maar 3 dagen per week met werk bezig ben. Ik sta nu om 05:30 op en ben 18:00 thuis. Dus ik heb nu al niks aan m’n avond voor m’n gevoel omdat ik ook vroeg naar bed moet, dan kan ik er beter helemaal niks aan hebben en dan 1 dag extra vrij zijn. :joy:

1 like

De wc zit hier apart en die maak ik vaak meerdere keren per week schoon, de wastafel enzo in de badkamer doe ik wekelijks. Maar echt de vloer/muren schrobben? Pffff geen zin in, doe ik niet eens iedere maand.

1 like

Ik heb een stomme poster ergens vanaf getrokken maar ik voelde me schuldig omdat iemand er vast z’n best op heeft gedaan, toen ben ik terug gelopen en heb ik hem (ramscheef) weer terug opgehangen.

3 likes

Badkamer 2x per maand, toilet iedere week

3 likes

Om de paar dagen wc en wastafel, om de week stofzuigen, eens per maand de douche even goed, en eens in de paar maanden echt dweilen, muren meenemen enzo. Hou het niet bij maar denk zoiets?

1 like

nee heb het altijd leuker gevonden om dingen mee te nemen

11 likes

Ja idd, doe dat dan nog met je dronken hasses haha. Een vriendin heeft een keer een dure fles drank gejat, geen idee wat voor drank maar het was iig duur. Toen werd ze betrapt en er werd gewoon gevraagd dat niet meer te doen. Haha wat. Oja ik heb in groningen wel eens een jas meegenomen omdat die van mij was gejat. Dat leek toen echt heel normaal daar. Weetniet of dat nog steeds gebeurd daar? Was wel in het nachtleven uiteraard, niet random in restaurants oid.

1 like

ja je hebt al een tijdje die stadsgarderobe? denk dat die dat probleem voor een groot deel heeft opgelost haha

2 likes

Vertel :sunglasses:

Geocatches waarvan ik wist waar ze hingen, vond het heel grappig dat erna mensen aan het zoeken bleven en die kutdingen nooit meer vonden.

Maargoed dat waren geen dure dingen ofzo

5 likes

Wat mis je meer?

• Naar een club/kroeg gaan
  • Uiteten gaan

0 stemmers

Ik meen het echt dat ik het best sneu vind voor tieners die net het uitgaansleven zouden ontdekken en dat nu niet kan. Ja er zijn veel ergere dingen maar ik deed niets liever op die leeftijd.

Mag ik vragen wat voor soort werk je in zo’n lange dienst dan doet, kantoorbaan of iets anders?

Oh ik heb ook een keer op de middelbare toen ik mentor was van de Bruggers en toezicht moest houden op hun brugklasfeest te veel gezopen stiekem en toen heb ik een kapstok die een paar meisjes (uit een hogere klas maar waren echt van die suffe tutjes) hadden gemaakt met hun namen erop en die ze aan een muur hadden gehangen in de pauze ruimte met hun bijnamen erop (dus Lau, Suuz, Corrie etc) met allemaal hartjes enzo, dat ding heb ik toen samen met een andere brugklasmentor verstopt onder een paar plafondplaten.

Vond ik de maandag erna ook echt heel grappig toen die meisjes helemaal gingen zoeken naar dat stomme ding en het nooit meer hebben kunnen vinden. Ja, dat is echt mijn humor sad

14 likes

Maar dat vind ik eigenlijk niet onder vernielen vallen . Dat soort dingen had ik ook kunnen doen.
Ik ging blijkbaar met echt sad lui om denk ik in mn jonge tienerjaren, die complete tuinsets van mensen buiten kapot maakten hi ha ho, uiteraard fietslampjes waren een ding en eigenlijk heel veel wat ze onderweg tegenkwamen. Zelfs sommige die met stenen ruiten gingen inslaan. Dat heb ik echt nooit funny gevonden. Heel sad.

ik kwam laatst zo’n kinder zandharkje in een club tegen

die moest mee

4 likes

Ik ben geen vandaal nee, hou meer van verstoppen (die geocatches heb ik in de gracht gegooid bijvoorbeeld) of idd spullen meenemen ook wel eens gedaan maar altijd kleine dingen.

Iets kapot slaan is niet mijn stijl

1 like

Ik heb ooit gedacht dat ik een mooie jas van D&G had meegenomen/gejat. De volgende ochtend bleek het een mega grote lelijke mannenjas van de c&a te zijn. En ik had geen andere jas mee en geen tijd snel iets nieuws te kopen dus ik moest met dat ding in de trein. En van groningen naar Amsterdam dus ik deed er ook nog wel ff over.

1 like

Dus je verandert in een eekhoorn als je dronken bent