waar staan die fluwelen paaltjes nu overigens
Oja die tuinkabouters, zoooo flauw maar dat vind ik ergens nog wel begrijpelijk voor een soort puberbrein. Ik heb in Nijmegen een fiets proberen te jatten en een zwerver had ons uitgelegd hoe het moest. Wij lagen helemaal dubbel rennend met die fiets en dan moest je het wiel laten vallen en dan zou het slot losschieten? Ik vind dat wel echt stom van mezelf. We hebben hem volgens mij bijna wel naast het huis teruggezet. Ook woonden we niet eens in Nijmegen dus waarom zou je en echt zo stom en kut.
Ik vind dit nog steeds wel grappig eigenlijk lol
Ik heb nooit dingen gejat of vernield want ik ga altijd al over mân nek voordat ik op het punt kom dat ik domme dingen ga doen
Nee dat met die fiets van mij en die jas ook niet. Toch, valt niet onder vernielen dus wij zijn safe.
Maar misschien heb ik wel een heel heftig idee bij wat onder vernielen valt of niet.
Alle noten in mân wangzakken ja
Vaak is er in de supermarkt ook een printer! Dan kun je het op een usb of sd kaart zetten en kost vaak maar 10 cent.
Heb jij ooit met je hakken vastgezeten in straattegels?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Echt zoân situatie die ik alleen maar uit romcoms ken
Haha nee het gebeurt ekt! Vooral als je in de binnenstad van die irritante wat ze volgens mij 'kinderkopjesânoemen straten hebt. Het is 1 vriendin van mij meerdere keren overkomen. Wij vonden dat dan heel grappig, was wel altijd tijdens het uitgaan.
Hoeveel paar hoge hakken heb jij? Volgens Google schijnt dit +7cm te zijn.
- 0
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Meer dan 10
0 stemmers
Het leven is te kort voor schoeisel waar ik niet op kan lopen.
En jaaa jaaa alles kan je leren. Een banaan in je poepert went vast ook wel, maar no thanks.
Jaa jaa hear hear, ik heb ooit op mn eerste echte dagbruiloft de hoogste hakken gekocht die ik maar kon vinden. Want het was absoluut niet de bedoeling dat ik klein leek op de foto. Het was niet te doen om op te lopen en na die fotoâs die gemaakt waren had ik nog 2 paar andere schoenen liggen in de auto bij iemand. Je zou maar niet lang op een foto zijn he. Haha ik snap niet wat ik dacht toen.
Ik weiger op die krengen te lopen
Als je nu een uitnodiging zou krijgen voor een bruiloft, maakt niet uit van wie het is of hoe close je ermee bent, zou je hakken gaan dragen?
- Ja
- Nee
- Ik twijfel
0 stemmers
Er zijn ook comfortabele hakken :D, die kan ik dan een hele dag en avond dragen.
Ik heb er ook andere en dat zijn show off hakken want die krengen amputeren mijn dikke teen van zodra ik te lang sta
Welk merk vind jij comfortabel?
Alleen zulke lullige brede hakken van max 3 cm
Alle hakken van & other stories. Ik droeg die overdag op werk 8uur en ging dan nog eens 8 uur naar een event. Ik vind dat zij comfortabele schoenen maken maar ik heb geen ervaring met clarks bijvoorbeeld en dat merk wordt hier ook vaak genoemd.
Nooooou, mijn zus gaat trouwen, gaat nog echt wel ff duren voordat uberhaupt een datum gezet wordt. Maar ik haat haat klein zijn op een foto. Ik kan het ook niet uitleggen aan anderen maar ik wil het niet meer. Dus ik zal en moet toch weer hele hoge hakken hebben. er zijn ook echt veel lange mensen in onze familie /kring. En idd welke hakken vind jij comfortabel?
Edit: ik zie net je post.
Ben jij getrouwd?
- Nee
- Ja
0 stemmers