Als in, is dit je burgerlijke staat of als in, heb je dit ooit meegemaakt (en ben je dus weer gescheiden)?
Ik wil graag nog even zeggen dat ik Astrid Coppens ken als bekende Vlaming, haar reality serie was echt iconisch (met de Lau en die gladde Amerikaanse man) en ik ben daar veel te invested ingeweest toen ik een tijdje een Vlaams vriendje had
Ik heb het ook niet over stilletoās maar blokhakken. Ik ga niet zeggen dat het even comfortabel is als op een dagje sneakers lopen maar is goed te doen.
Dat wil ik niet voor jou beantwoorden.
Maar ik wil dit nu eigenlijk gaan uitproberen want ik weet het niet zeker
Iets anders dan een kantoorbaan, het is een 24/7 sector. Mijn diensten zijn nu 07:30-17:00 met een uur (enkele) reistijd. Straks beginnen de 12-uurs diensten om 07:00-19:00, de pauze krijg je dan betaald.
Moest wel even nadenken
Meestal 2, soms 1. Hangt ook af van de schoenen die ik aan heb volgens mij
Benieuwd of iemand 3 antwoordt, living on the edge!
Er fietste dus iemand voor me vandaag die met zān voeten op 3 zat en het zag er zo raar uit, was helemaal afgeleid. Van achteren leek ie een beetje op een kikker door de hoek van zān benen. Beetje zoiets:
Zo zie ik heel vaak puber jochies fietsen
Ahhh dat verklaart het, het was een puberjochie
Koop een laser printer!
Die denken dat ze meer tussen de benen hebben, dan dat daadwerkelijk zo is
Ligt aan de schoenen. Iets met een hak is altijd 1. Platte schoenen 2.
Bij nummer 3 zou ik direct op mān smoel gaan denk ik.
Altijd 1 want mn zadel kan niet lager en mn benen zijn eigenlijk net te kort š„²
42
Heb jij wel eens thuisbezorgd besteld op het verkeerde adres? Ik ben daar altijd bang voor (moeders adres terwijl ik vaders moet hebben bv).
- Ja
- Nee
0 stemmers
Er stond wel een keer een bezorgdienst aan de deur die dus eigenlijk voor āmijn adresā in groningen bedoeld bleek
Ik woon dus in utrecht. De bezorger en ik hebben er hard om gelachen in ieder geval