Nee wel een keer per ongeluk afhalen in plaats van bezorgen
Wij wonen in een nieuwbouwwijk die destijds niet in het systeem stond. Dus we hadden ze opgebeld en advies gevraagd. Toen gaven ze aan dat we een ander adres moesten invoeren en in de opmerking ons adres moesten zetten.
Je raadt het al⦠Onze pizzaās werden bezorgd bij onze schoonouders (dat adres hadden we ingevoerd) Moest die arme bezorger helemaal naar de andere kant van de stad fietsen.
Dus eigenlijk klopt mān antwoord op de poll half. Wel het verkeerde adres, niet onze fout.
Ojaa ik ook! Op een gegeven moment werd ik gebeld waar ik bleef. Toch heen gefietst met mijn brakke kop en waren super gezellige mannen. De bezorger was al naar huis, want anders had hij het nog even gebracht.
Ik kreeg laatst dus eten bezorgd dat niet voor mij was. Alleen ik had het wel al in mijn handen en de zak open gemaakt. Gelukkig kon ik de bezorger nog roepen voordat hij beneden was. Alleen als dat niet was geluktā¦.
Hadden jullie dan het eten
- Opgegeten
- Weggegooid
- Anders
0 stemmers
Ik had 't nooit aangenomen
Of had jijzelf ook iets besteld?
Nee maar ik dacht misschien dat mān vriend iets als verrassing voor me had besteld
Ken alleen dr Bibber
Haha weleens gedaan als team building. Echt top, zo dicht op sommige collegaās staan De naam zegt me alleen niks!
Haha ik heb een dirty mind.
(En had even over kind heen gelezen)
Zo leuk!!!
Dit was zooooo leuk. Ik wil dit voor volwassenen.
Ik ging wel vaker uit eten dan op stap, maar stappen/dansen/keihard met muziek meezingen is wel echt een uitlaatklep voor me waardoor ik echt even kan ontladen en dat mis ik heel erg nu.
Ik ben het topic aan het terug lezen. En ik werk 34 uur per week over vijf dagen! Ik werk hier pas drie maanden en als ik wil kan ik het altijd verplaatsen naar 34 uur over vier dagen. Maar moet zeggen dat ik dit echt fijn vindt! Twee halve dagen en meestal de rest van de dagen om 5 alweer klaar.
Coolblue stond wel een keer met de nieuwe wasmachine bij mijn oude adres, daar kwam ik pas achter toen ze belden dat ze bij de poortjes richting de parkeerplaats stonden en ik zei: huh, maar er zijn helemaal geen poortjes hier. Oepsie
Welke van onderstaande dingen zorgen voor speelsheid in jouw leven?
- Sport
- Muziek maken
- Muziek luisteren
- Kleuren/tekenen/schilderen
- Schrijven
- Toneel spelen
- (Bord)spelletjes spelen
- Gamen
- Een speelse houding
- Dagdromen/verhalen verzinnen
- Grappige films/series kijken
- Anders
- mijn leven kent geen speelsheid
0 stemmers
Ben je tevreden over de mate van speelsheid in je leven?
- Ja
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
- Nee
0 stemmers
Waar bevind jij je in de coachingspiramide?
- Topdog: ik coach coaches
- Subtop: ik verdien een goede boterham als coach (niet sport-gerelateerd)
- Middenveld: een deel van mijn inkomen/baan bestaat uit ācoachingā en/of ik heb wel eens een coachingscursus gedaan (nog steeds niet sport-gerelateerd)
- Basis: ik heb wel eens een coachingstraject gevolgd voor werk of privƩ (vrijwillig of verplicht)
- Niets van dit alles / anders
- Ik ben sportcoach
0 stemmers
als je pizza afhaalt/laat bezorgen, waar geniet je het meeste van?
- de leftovers de dag erna
- gewoon het direct eten van de pizza
0 stemmers
i believe in leftover supremacy
behalve quatro formaggi, die moet wel direct
Ik heb een dure cursus persoonlijk leiderschap gehad via mijn werk inclusief voor- en na-coachingsgesprekken.
Ik heb geleerd dat ik groen ben met een neiging naar rood.