Stel je persoonlijke vraag #32

Kwam uit m’n hart

1 like

Hahaha :sob:

1 like

Gewoon hoort erbij in je speellijst, maar niet zo geweldig als alle fangirls zeggen. En niet bijzonder genoeg om een volledig album van te luisteren. Sorry

Gewoon de zoveelste 13 in een dozijn zangeres.
Leuke vrouw, met een mooie stem en met een mega productie achter zich die er hitjes uitpompen.

Echt niets mis mee, maar niet bijzonder.

Ze schrijft haar teksten, niet de muziek. En zelfs de teksten is niet “altijd alleen”. Juist meer niet als wel.

Nagenoeg al haar nummers ( tekst en muziek) zijn gemaakt met meerdere co-writers.

Nogmaals, echt helemaal niets mis mee. Het is geen tekortkoming ofzo, zo bedoel ik het niet. Ze is een fantastische artiest met een mooie stem.

1 like

Lig jij wel eens wakker ‘s nachts, te piekeren over iets werk-gerelateerds?

• Nee, nooit
  • Heel af en toe
  • Soms wel ja
  • Ja, best regelmatig
  • Vaak
  • (Bijna) elke nacht

0 stemmers

Als je er wakker van ligt, heeft het een functie?

• Ik kom tot nieuwe inzichten / ideeën
  • Ik kom tot nieuwe to-do’s
  • Ik oefen een gesprek in m’n hoofd, weet beter wat ik wil zeggen
  • Ik realiseer me wat belangrijk is
  • Ik relativeer de situatie of kan het beter in perspectief zien
  • Ik verwerk een ervaring
  • Ik raak geïnspireerd
  • Ik zie wat ik goed of fout deed
  • Ik realiseer me wat mij doel / missie is in het leven
  • Ik weet beter welke keuze ik moet maken
  • Anders, namelijk:…

0 stemmers

1 like

Voor iedereen die Taylor matig vindt: kijk haar documentaire! Mijn 58 jarige baas heeft hem ook gezien en was echt onder de indruk van Taylor hahaha

4 likes

Het piekeren (o.a. over mijn werk) brengt me vaak helemaal niks en toch doe ik het.

35 likes

Dat is wel balen ja :grimacing: heb je al een manier gevonden om het minder/niet te doen?

Niet echt.

Ik heb weleens in een Flow (:clown_face: ) gelezen dat je jezelf 15-20 minuten piekeren mag toestaan per dag, en dan moet focussen op iets anders. Vaak lukt dat wel maar met zaken die me aan het hart gaan lukt dat soms niet.

Ik heb ook weleens gelezen dat als iets over een jaar niet meer uitmaakt, je er nu beter ook niet over kan piekeren. Die vuistregel werkt niet altijd, maar het werkt bijvoorbeeld wel als ik me nu opvreet over een auto die dubbel geparkeerd staat in de straat. Bij oppervlakkige ergernissen kan die vuistregel (voor mij) werken. Maar als je piekert over een doodzieke geliefde gaat die vlieger uiteraard niet op.

5 likes

Nou, maar dat is dus een beetje m’n ding.
Ze doet dus exact hetzelfde als de meeste artiesten. Een opzet bedenken en dan met 10 mensen in een studio een nummer maken.
Ik begrijp dus niet waarom ze als een soort poëet/halfgod wordt gezien, terwijl ze letterlijk niets anders doet.

Dat maakt natuurlijk niet dat je geen fan kan zijn. Ik snap de aantrekkingskracht heel goed, want ze is gewoon een heel goede artiest en ze maakt heel toegankelijke muziek.

Ik vind het alleen niet zo enorm bijzonder allemaal, en dat was de vraag in de poll. Vind je haar fantastisch, niets aan, of mwah.
Dan ga ik dus voor mwah.

4 likes

Ze is een goede artiest maar niet helemaal mijn smaak daarom vind ik het “mwah”.

Ik luister af en toe wel eens een liedje maar ik ga niet een heel album luisteren.

4 likes

Ja precies, juist de dingen waarover je het meest / ergst piekert laten zich niet stoppen door zulke ‘regeltjes’. Ten minste, dat is mijn ervaring. Ik kan het dan mooi aan anderen als tip geven, maar kan er zelf niks van :joy:
En idd bij dat je je af kunt vragen of iets over een jaar nog belangrijk zou zijn… ik ben dan altijd in m’n hoofd redenen aan het verzinnen waarom dit, soms hele kleine ding, echt wel relevant kan zijn over een jaar :roll_eyes:

@grace Oh ja dat herken ik ook erg! Het voelt dan voor mij alsof ik langzaam aan de emotie aan het loskoppelen ben van de ervaring. Vind dat ook meestal niet zo erg eigenlijk, want ik weet dat ik daar ook een keer ‘klaar’ mee ben.

2 likes

Ik ga dan helemaal een bepaalde zaak waar ik aan werk verder analyseren en kom weleens tot hele nieuwe inzichten die ik op dat moment ook meteen wil verwerken, fucking irritant

2 likes

Eigenlijk best geniaal :ok_hand:t2: Maar ik snap de irritatie ja. Doe je dat dan ook direct?

Omg ben jij detective
Ohnee ik weet het al, soort van

1 like

Ik vind het echt heel vreemd dat mensen teleurgesteld zouden zijn in hun kind wanneer die weinig vrienden zou hebben. Alsof hij/zij daar voor kiest? Ja als je kind nou een enorme lul is en dat de reden is dat ie geen vrienden heeft, begrijp ik het. Maar dan ben je dus teleurgesteld omdat ie een lul is. Kan toch zijn dat iemand weinig vrienden heeft en dat wel graag zou willen en ook gewoon een leuk persoon is. Waarom zou je daar teleurgesteld in zijn, dat is toch alleen maar sneu voor je kind

20 likes

Of het een functie heeft: anders namelijk nee

4 likes

Er is een nee optie

Bij de tweede vraag of het een functie heeft niet, die bedoelde ik

1 like